Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Chirurgische behandelingen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=82)
-   -   Inhammen + haarlijn verlagen vrouw (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=38748)

Blauwbaard 4 juni 2020 09:52

Heb je al contact opgenomen met de kliniek?

roel2000 4 juni 2020 17:52

4 maanden zou je echt wat haren moet zien, maar zie bijna niks op die foto je ziet wel wat maar echt heel weinig. Je kunt contact opnemen met ze als deze niet is gelukt heb je aanspraak op reperatie.

Of verkeerde haren gepakt. Tja als je onderaan helemaal haren gaat pakken die zwak zijn dan kun je dit ook verwachten. Dat soorten haren worden zwak en dun als je haarlijn helemaal laat verlagen. Dat weet de kliniek zelf ook.

Lauraa 4 juni 2020 22:10

1 Bijlage(n)
Kreeg dit als reactie.

Haren zijn niet heel laag gepakt, midden op mijn achterhoofd. Ik wacht nog maar geduldig af.

Suzanne83 21 juni 2020 20:24

Hoi Laura
Hoe gaat het nu ?
Ik zag onlangs je pb, maar zag het een beetje laat. Heb je een berichtje terug gestuurd?*??

DikkieD 24 juni 2020 08:46

Laura, het start vaak bij maand 4-5 en meeste gas wordt er gegeven in maand 6-9. Hou vol, het is onderweg :)

Lauraa 2 augustus 2020 21:38

6 maanden
 
2 Bijlage(n)
Maar een keer weer een update. Nu op 6 maanden. Hoop dat er nog haartjes bijkomen.. Links blijft ook duidelijk achter op rechts. Heb de haren nat gemaakt om ze extra zichtbaar te maken, met droog haar lijkt het nog helemaal niks. Zitten echt nog hele kale gebieden aan beide kanten.

Suzanne83 8 augustus 2020 13:57

Hoi Laura

Ik snap je teleurstelling. Had wel wat meer haren verwacht in 6 maanden. Ik zit nu op 10 maanden bijna en heb behoorlijk wat haargroei. Ik hoop voor jou dat er toch nog haren zitten die nog moeten doorkomen.

Lauraa 20 september 2020 10:24

7,5 maand
 
2 Bijlage(n)
Nou inmiddels op 7,5 maand.. Denk dat jullie wel begrijpen dat ik diep teleurgesteld ben. Er zijn geen haren meer bijgekomen. Het is echt verschrikkelijk.

Foto van de rechterkant, met en zonder flits. De linkerkant heeft nog minder haar..

Nu ik zelf kijk naar mijn vorige post lijkt het zelfs of er haar uitgevallen is

Aver 20 september 2020 11:00

Direct je geld terugvragen, al zullen ze eerst beweren dat je rustig de 12 maanden af moet wachten. Ik zou ook geen herstelbehandeling doen bij dezelfde kliniek, welke was het trouwens?

De verloren tijd is jammer, maar er zijn zo ontzettend veel eerste haartransplantaties die minder tot nauwelijks de verwachtingen waarmaken. Schuld ligt daarbij vaak wel bij de kliniek. We vertrouwen op ze en gaan er in mee. Pas na de ingreep worden we zelf wat wijzer.

FKCZ 21 september 2020 05:22

Heel jammer.

Dit gaat niet meer goed komen denk ik. Ik wou dat ik je beter nieuws kon vertellen. Je haar ziet er net zo uit als hoe het er bij mij na 3 maanden uitzag.

FB clinic sowieso nog nooit iets goeds van gezien. Ik zou nooit naar een kliniek gaan zonder positieve verhalen te hebben gezien. Succes en hopelijk vind je een andere manier !

sernea 21 september 2020 12:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lauraa (Bericht 449782)
Nou inmiddels op 7,5 maand.. Denk dat jullie wel begrijpen dat ik diep teleurgesteld ben. Er zijn geen haren meer bijgekomen. Het is echt verschrikkelijk.

Foto van de rechterkant, met en zonder flits. De linkerkant heeft nog minder haar..

Nu ik zelf kijk naar mijn vorige post lijkt het zelfs of er haar uitgevallen is

andy van der meijde had ook eentje bij ferry gedaan. Later geen groei meer toen heeft hij tatoo laten zetten en andy kreeg 2000 grafts.

sernea 21 september 2020 21:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lauraa (Bericht 449782)
Nou inmiddels op 7,5 maand.. Denk dat jullie wel begrijpen dat ik diep teleurgesteld ben. Er zijn geen haren meer bijgekomen. Het is echt verschrikkelijk.

Foto van de rechterkant, met en zonder flits. De linkerkant heeft nog minder haar..

Nu ik zelf kijk naar mijn vorige post lijkt het zelfs of er haar uitgevallen is

Ik ken ook iemand die had ook een hoop getransplanteerde haren op een gegeven moment 6/7 maanden ging de resultaat ook naar beneden. De conclussie was verkeerde grafts genomen en verkeerd plaatsen, maar ook verkeerde haren.

Eind resultaat niet goed was met veel
verkeerd geplaatste haren.

Als de haren laag worden geplaats kun je verwachten dat ze ook niet goed zullen groeien. Niet altijd hoor en incisies kan ook verkeerd worden gedaan.

Lauraa 21 september 2020 22:12

Het is niet dat de resultaten rond 6/7 maanden naar beneden gingen bij mij, er is gewoon nooit veel haargroei geweest..

Ik heb een foto geplaatst van waar de haren gepakt zijn, volgens mij valt het wel mee hoe laag dit is. Ik heb het gevoel dat het vooral mis is gegaan bij het plaatsen van de grafts. Ik heb het toen niet gepost, had ik misschien gelijk moeten doen, maar ik voelde een heel groot verschil tussen hoe de assistente aan de linkerkant werkte en aan de rechterkant. Aan de rechterkant "drukte" de assistente veel meer, terwijl ik links bijna niks voelde. Links is nu ook echt dramatisch. Moet zeggen dat toen ik die assistente zag al niet veel vertrouwen in haar had, maar dacht dat zij alleen maar de balie medewerkster was. Totdat ze opeens toch aan mijn haar ging zitten halverwege de behandeling.

Tevens zit ik er echt mee wat ik nu moet gaan doen. Ik heb al heel weinig haar en het is erg dun, ik ben bang dat een tweede HT (herstel HT) nauwelijks mogelijk is (deze zou ik sowieso niet bij dezelfde kliniek doen). Ik had na 6 maanden gehoopt dat er nog wel wat haartjes bijkwamen en misschien MHP een optie was, maar ik ben bang dat er daar zelfs te weinig haargroei voor is en het er onnatuurlijk uit zal gaan zien.

:( :(

Klapz 21 september 2020 22:22

Wat eerder wordt gezegd over te laag plaatsen is natuurlijk onzin. Als ik haren transplanteer op een kuit, groeien ze ook.

Het enige wat ik je kan adviseren is ga snel naar een goede kliniek en laat een professional een oordeel vellen over wat er aan de hand is.

sernea 21 september 2020 22:55

Je bent geen arts er is geen diagnose vast gesteld. Bij de kruit kan dat ook voorkomen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:32.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.