Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Chirurgische behandelingen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=82)
-   -   Haartransplantatie met implanter pen (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=33857)

Center 9 juli 2014 12:14

Haartransplantatie met implanter pen
 
Graag willen wij mensen spreken en informeren die in haartransplantatie met implanter pen geintresseerd zijn.
(mod-edit) Wij merken dat er nog teveel vragen zijn omtrent de implanter pen.


AnthonieH:
Allereerst, welkom, Center. We zien graag deskundigen die hun kennis willen delen. Toch moet ik even ingrijpen. Als iemand hier vragen heeft over een implanter pen, dan staan we ook reacties hierop toe van commerciële partijen (met zekere terughoudendheid), maar het zelf oproepen van die vraag kan ik als niet anders zien dan als reclame. Haarweb staat geen reclame toe. Om die reden heb ik de verwijzing naar de behandelend chirurg verwijderd en heb ik ook je handtekening aangepast.

De enige vormen van reclame die wij op dit moment kennen zijn de (betaalde) advertenties bovenaan de fora en de (betaalde) commerciële handtekening.

dZinee 9 juli 2014 13:17

uhm, nee. dankje.

Center 9 juli 2014 16:16

Dzinee hoeft ook niet, voel je vooral niet verplicht :D

Dino33 9 juli 2014 19:00

Gewoon ongegeneerd reclame maken hier en zieltjes winnen...gebrek aan klandizie zeker....:D

Center 10 juli 2014 16:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dino33 (Bericht 355111)
Gewoon ongegeneerd reclame maken hier en zieltjes winnen...gebrek aan klandizie zeker....:D

Dino :)) dan heb jij de vraag niet goed gelezen, gebrek aan klandizie is er zekers niet maar begrijpend lezen is een kunst en dat kan niet iedereen duidelijk :)

Dino33 10 juli 2014 18:09

@center...

Met mijn begrijpend lezen is duidelijk niets mis, aangezien AnthonieH op tijd heeft ingegrepen en uw sluwe reclamebericht heeft ''aangepast''...:p

Elser 10 juli 2014 19:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Center (Bericht 355184)
Dino :)) dan heb jij de vraag niet goed gelezen, gebrek aan klandizie is er zekers niet maar begrijpend lezen is een kunst en dat kan niet iedereen duidelijk :)

Spellen is ook een kunst!

Baradon 11 juli 2014 00:44

Zo'n implanter-pen, is dat dat verhaal dat je met 1 instrument de graft eruit haalt en gelijk weer in het transplantatie-gebied plaatst omdat het instrument de extractie, incissie en transplantatie alle 3 uitvoert? (Hoorde zoiets laatst dat dit dus zorgt dat de graft maar een tiental seconden buiten het lichaam hoeft te zijn, maar lijkt me erg on-secuur?)

Dino33 11 juli 2014 11:30

Die implanter pen is idd niks nieuws onder de zon en ''meneer center'' probeert het interessanter te maken dan het werkelijk is...

Duidelijk behoefte aan meer klandizie..:D

Dino33 11 juli 2014 17:16

@Center...


Zelf heeft u trouwens ook duidelijk moeite met de juiste zinsopbouw...stomme kneus.:D (lees: simpele vertegenwoordiger!)

Center 11 juli 2014 17:19

Voor de gene die het nog niet begrepen hebben:

Wij merken dat er nog teveel vragen zijn omtrent de implanter pen.
Graag willen wij mensen spreken en informeren die in haartransplantatie met implanter pen geintresseerd zijn.

Dit is niet interessanter maken en ook niet tekort aan klandizie.

Dino33 11 juli 2014 17:23

Hoppa....en gewoon stug doorgaan met reclame maken..LOL..:)

Uw spelling is trouwens echt be-lab-berd.....(''de gene'').....hahaha

Dino33 11 juli 2014 17:32

En met die vele vragen zal het wel meevallen....kneus!

Tampert35 11 juli 2014 18:01

Het viel mij ook al op dat er zoveel vragen zijn over de implanter pen. Het WK zijn we alweer vergeten, het gaat overal alleen nog maar over de implanter pen.

Center 15 juli 2014 13:51

Dino33 je hebt er wel last van he :))


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:15.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.