Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Medicijnen/haargroeimiddelen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=81)
-   -   Ervaringen simpleonlinepharmacy (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=38955)

JasperNL 30 mei 2020 13:29

Ervaringen simpleonlinepharmacy
 
Hi,



Ik wil graag finasteride bestellen echter heb ik hier geen ervaringen mee. Iemand enig idee of de website genoemd in het onderwerp legitiem is? Of weet iemand misschien een alternatief waar ik finasteride kan bestellen?

Hopelijk breek ik hier niet de regels mee. Maar ik zie op dit moment door de bomen het bos niet meer (zoveel websites lijken fake).



Hoor graag van jullie!

Groeten Jasper

PJKG 30 mei 2020 14:49

Waarom geen recept van de huisarts?

minten 30 mei 2020 17:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PJKG (Bericht 444687)
Waarom geen recept van de huisarts?

Inderdaad. Finasteride is een serieus middel, doe dat in principe gewoon via je huisarts, zodat die weet wat je slikt.

JasperNL 31 mei 2020 00:51

Voor mij voelt het niet realistisch dat mijn huisarts met zoiets gaat instemmen, echter kom ik nooit bij een huisarts. Verkrijgen jullie het medicijn wel gewoon via een huisarts? Ik lees namelijk dat veel mensen het online bestellen.

Haartjes2020 31 mei 2020 09:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JasperNL (Bericht 444710)
Voor mij voelt het niet realistisch dat mijn huisarts met zoiets gaat instemmen, echter kom ik nooit bij een huisarts. Verkrijgen jullie het medicijn wel gewoon via een huisarts? Ik lees namelijk dat veel mensen het online bestellen.

Vrijdag 1 klein gesprekje gehad, kan het dinsdag ophalen.

minten 31 mei 2020 11:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JasperNL (Bericht 444710)
Voor mij voelt het niet realistisch dat mijn huisarts met zoiets gaat instemmen, echter kom ik nooit bij een huisarts. Verkrijgen jullie het medicijn wel gewoon via een huisarts? Ik lees namelijk dat veel mensen het online bestellen.

Verreweg de meeste mensen bestellen het via een huisarts. Het is een geneesmiddel, met mogelijk serieuze bijwerkingen voor je lichaam, geen vitaminepilletje dat je even online koopt.

Als je naar je huisarts gaat, zorg ook dat je wel bekend bent met deze risico's. Dit is niet iets dat je zomaar even in een opwelling moet gaan slikken.

JasperNL 31 mei 2020 13:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door minten (Bericht 444719)
Verreweg de meeste mensen bestellen het via een huisarts. Het is een geneesmiddel, met mogelijk serieuze bijwerkingen voor je lichaam, geen vitaminepilletje dat je even online koopt.

Als je naar je huisarts gaat, zorg ook dat je wel bekend bent met deze risico's. Dit is niet iets dat je zomaar even in een opwelling moet gaan slikken.

Dat is zeker waar, echter ben ik al sinds 2012 bezig met het remmen van mijn haarverlies en ik heb expres het gebruik van finasteride zolang mogelijk uitgesteld. Helaas zie ik nu simpel weg geen mogelijkheid meer om het alleen bij te houden met minox, ik heb wat sterkers nodig anders ben ik over 5 jaar te veel kwijt.

JasperNL 31 mei 2020 13:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Haartjes2020 (Bericht 444712)
Vrijdag 1 klein gesprekje gehad, kan het dinsdag ophalen.

Thx! Ik ga dit binnenkort even overleggen met de huisarts dan. Voel me alleen wel een beetje lullig om daar aan te komen met mijn probleempje nu met corona.

Haartjes2020 1 juni 2020 09:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JasperNL (Bericht 444721)
Thx! Ik ga dit binnenkort even overleggen met de huisarts dan. Voel me alleen wel een beetje lullig om daar aan te komen met mijn probleempje nu met corona.

Corona betekend niet dat al het overige moet wijken. (Het leven gaat wel door..)
Voor jou is dit belangrijk, daar hoef je jezelf niet lullig om te voelen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:51.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.