Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Chirurgische behandelingen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=82)
-   -   Aanloop, operatie (eind augustus 2009) en nazorg HT volgens FUT bij AC (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=15779)

jzijp 1 december 2009 13:11

Dit weekend bij AC geweest voor controle. Alles ziet er goed uit.
De haren doen het goed. In de komende 3 - 6 maanden wordt het nog voller en worden de haren nog dikker. Ik ben erg benieuwd. Vind het nu al mooi en sta steeds met verbazing te kijken naar de haren die langer worden.

Litteken gaat ook goed. Een klein plekje dat voelt als een bobbeltje. Kan zijn dat daar een knopje zit van de hechtdraad (onderhuidse hechting). Dit moet nog weggaan. Door AC is aangegeven dat lang duurt voordat het litteken helemaal genezen is. De onderhuidse hechtingen beginnen na ongeveer 3 maanden op te lossen.

Vooralsnog goede berichten dus.

Ambo 1 december 2009 14:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jzijp (Bericht 230796)
Dit weekend bij AC geweest voor controle. Alles ziet er goed uit.
De haren doen het goed. In de komende 3 - 6 maanden wordt het nog voller en worden de haren nog dikker. Ik ben erg benieuwd. Vind het nu al mooi en sta steeds met verbazing te kijken naar de haren die langer worden.

Litteken gaat ook goed. Een klein plekje dat voelt als een bobbeltje. Kan zijn dat daar een knopje zit van de hechtdraad (onderhuidse hechting). Dit moet nog weggaan. Door AC is aangegeven dat lang duurt voordat het litteken helemaal genezen is. De onderhuidse hechtingen beginnen na ongeveer 3 maanden op te lossen.

Vooralsnog goede berichten dus.

Mooi man!

bass885 10 februari 2010 13:08

Hoe is het ermee? Ben beniewd!!

jzijp 5 september 2010 18:15

4 Bijlage(n)
Na een flinke tijd van afwezigheid op het forum wil ik toch weer een update plaatsen.

Afgelopen week ben ik voor controle naar de kliniek geweest.
Het was exact een jaar na mijn operatie en ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben. Mijn haardichtheid is erg goed. De haren groeien goed.

Helaas heb ik een stuk af moeten knippen, omdat erg toch wel een behoorlijk verschil in lengte met mijn 'normale' haar zat en dat nu erg begon op te vallen.

Ik ben erg blij dat ik mijn transplantatie heb laten doen en ben super tevreden over het resultaat. De ongemakken van voor/tijdens/na de operatie ben ik vrijwel vergeten (met uitzondering van de nietjes ;)).

Zie voor het resultaat de foto's. Deze zijn vorige week gemaakt.

norwood2 5 september 2010 18:41

Ik zou de boel wel ff kortwieken en deze Johan Sebastian Bach coupe even laten voor wat het is.

Maar als we daar al over gaan zeuren dan weet je dat het wel snor zit. ;)

Ziet er goed uit, netjes.

bass885 4 oktober 2010 17:14

Ziet er erg mooi uit!

Martijntje 31 oktober 2010 15:35

Bedankt voor je updates. Dit wordt zeker gewaardeerd.

Mooi om te horen dat het zo goed gaat!

Ben je behandeld door dr Ferrundi zelf en werkt bij nog steeds voor AC?

jzijp 31 oktober 2010 17:33

Dank je. Ik vond het belangrijk om mijn ervaringen te delen. Voordat ik zelf zover was dat ik de HT ging laten uitvoeren heb ik ook flink gezocht naar informatie en vooral ervaringen.

Ik ben inderdaad behandeld door Feriduni zelf (uiteraard samen met een aantal assistentes).

Ik ben overigens zeer tevreden over zowel AC als Feriduni. Beiden hebben mij zeer goed en professioneel behandeld. Uitgebreide informatie en uitleg.

Ik weet overigens niet of Feriduni nog steeds voor AC werkt.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:06.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.