Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Chirurgische behandelingen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=82)
-   -   Ervaring Transhair (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=33771)

Moreg 23 juni 2014 12:27

Ervaring Transhair
 
Hier mijn ervaring met Transhair (alleen gesprek en email). Oordeel zelf.
Mijn "probleem" ontstond door het aanbieden van een korting als er maar snel beslist zou worden. Wat extra zoekwerk op het web leverde de volgende mailwisseling op:

Beste Transhair,
Naar aanleiding van mijn bezoek enkele vragen. Niet alle klanten zijn tevreden, wat is de aard van de ontevredenheid?

-Is men over het algemeen tevredener met FUE of met FUT?
-Las dat sommigen blijvend last houden van zenuwpijnen, komt dat met FUT als met FUE voor en in welk percentage?

-------------------------------------------------------
Antwoord Tanshair:
Transhair is een bedrijf met 26 jaar ervaring en met een klant tevredenheidscore van ruim een 8 (kliniekervaringen.nl).
Welke techniek de meest geschikte is is sterk afhankelijk van de te behandelen persoon in kwestie.
Klinieken die alleen met FUE behandelen hebben vaak geen echte arts in dienst en zijn dus niet bevoegd om een FUT behandeling uit te voeren.
Dit is vaak de reden dat deze klinieken de FUT behandeling als ouderwets en afschrikwekend beschrijven.
Transhair heeft echte artsen in dienst en laat de keus van de behandeling aan de klant zelf (de adviseur adviseerd slechts).
Voor wat betreft de ongevoeligheid in de donorzone bij een FUT behandeling daar kan ik van zeggen dat er met de uitname van de huidstrip wat haarvaatjes en wat huidzenuwtjes worden beschadigd.
Dit duurt in de meeste gevallen 3 weken soms een aantal maanden en in uitzonderlijke gevallen meer dan een half jaar.
Bij Transhair garanderen we dat het gevoel altijd terug komt.
Mocht je nog vragen hebben mag je me ook bellen

-------------------------------------------------------
Beste Transhair,
Hierbij nog wat vragen:
-Las dat sommigen, na een behandeling, blijvend last houden van zenuwpijnen, komt dat met FUT als met FUE voor en in welk percentage?
-Niet alle klanten zijn tevreden, waar bestaat die ontevredenheid uit? Zijn klanten eerder tevreden over FUT of over FUE?
Alvast hartelijk dank voor uw antwoord.
-------------------------------------------------------
Antwoord Transhair,
zoals eerder aangegeven komt met FUT behandelingen bij Transhair het gevoel altijd terug.
De behandelingen gaan niet verder als de opperhuid waardoor er enkel haarvaatjes en huidzenuwtjes worden gekenusd.
Bij FUE behandelingen worden de haren uit het donorgebied geponst waardoor er enkel een gevoel een aantal dagen na de behandeling word ervaren als een zonnebrandgevoel.
Als je nog vragen hebt mag je me bellen.
-------------------------------------------------------
Beste Transhair,
Ik heb nog steeds dezelfde vragen. Is dat niet apart? Wellicht krijg ik ze op de sociaal media wel beantwoord, maar ik neem nog voor een keer aan dat jullie dat toch ook moeten kunnen...
-------------------------------------------------------
Antwoord Transhair
Ik heb nog steeds dezelfde antwoorden en je kunt me eventueel ook bellen zodat ik een en ander nader kan toelichten.
Tijdens een gratis en vrijblijvend consult (had ik dus al gehad) kan ik je alle mogelijkheden op het gebied van haartransplantatie laten zien aan de hand van videopresentatie.
-------------------------------------------------------

Limbo 23 juni 2014 13:37

Wat is je probleem eigenlijk? Als je niet tevreden bent ga dan naar een andere kliniek!

Moreg 23 juni 2014 15:48

Vragen ontwijken en/of beantworden met ongerelateerde standaard tekst komt niet echt vertrouwenwekkend over. Ik ben al ontevreden over Transhair voordat ze wat gedaan hebben en dat terwijl er slechts een paar logische vragen gesteld werden. Inderdaad verder zoeken.

Limbo 23 juni 2014 16:58

Ja, dat zou je dan moeten doen. Overigens, welke vraag is dan niet beantwoord?

Moreg 24 juni 2014 12:36

Geen enkele vraag, zoals je kunt lezen. Blijkbaar hebben ze bij Transhair iets te verbergen. Zwart op wit krijg je geen antwoorden. Is toch merkwaardig, je komt toch niet voor een pakje kauwgom?! Ze ontwijken vragen die je stelt met standaard ongerelateerde teksten, cijfers en plaatjes. Wie dat vertrouwt is wat mij betreft naïef.

mad_ed 24 juni 2014 14:08

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de verontwaardiging niet helemaal begrijp. Ik denk dat geen enkele bedrijf/organisatie/kliniek je per email in het gewenste detail zal beantwoorden. Algemene vragen over tevredenheid zijn lastig te beantwoorden, subjectief en liggen ook gevoelig. Ze bieden toch wel aan om telefonisch contact op te nemen. Verder vind ik het antwoord op de specifieke vraag over zenuwpijn toch redelijk informatief. Ik ben benieuwd of andere klinieken je wel de gewenste informatie ( per email ) zouden geven.

Limbo 24 juni 2014 15:18

Ben ik het helemaal mee eens. Maar ik wou me de moeite besparen!

Moreg 25 juni 2014 17:03

Oordeel zelf (zoals ik al aangaf), ik verwacht bij een chirurgische ingreep meer trans - parantie en geen gedraai om de feiten. Helderheid graag!

Limbo 25 juni 2014 18:29

Tsja...

Tampert35 26 juni 2014 00:14

Ze suggereren dat klinieken die geen FUT doen, dat niet doen omdat ze geen artsen in huis hebben. Dat concurrentie-argument lijkt me behoorlijk vals. Het klinkt alsof ze een voorkeur voor FUT hebben, wat ik anno 2014 bedenkelijk vind. De opmerking dat een FUE of FUT per persoon verschilt vind ik ook onzin. Want voor persoon A is het FUT-litteken minder erg dan voor persoon B? Ze draaien in hun argument inderdaad om de hete brij heen, kortom ik deel de argwaan van Moreg.

markr32 26 juni 2014 00:27

suggereren dat (of "gewoon" antwoorden dat!) de sommige klinieken FUE doen ipv FUT (ano 2014!), omdat deze geen arts in dienst zouden hebben, vind ik echt wel een heel slecht verhaal:confused:!

Toen ik mij aan het orienteren was voor mijn HT heb ik ook telefonisch contact gehad met Transhair, de vertegenwoordiger die ik te spreken kreeg, was echter ZO glad, dat ik deze kliniek meteen van mijn (korte) lijstje geschrapt heb!!!

HairCoach 26 juni 2014 01:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door markr32 (Bericht 354222)
suggereren dat (of "gewoon" antwoorden dat!) de sommige klinieken FUE doen ipv FUT (ano 2014!), omdat deze geen arts in dienst zouden hebben, vind ik echt wel een heel slecht verhaal:confused:!

Toen ik mij aan het orienteren was voor mijn HT heb ik ook telefonisch contact gehad met Transhair, de vertegenwoordiger die ik te spreken kreeg, was echter ZO glad, dat ik deze kliniek meteen van mijn (korte) lijstje geschrapt heb!!!

Bij mij hetzelfde...

shdrs 26 juni 2014 05:03

Kijk anders gewoon eens naar de spelling en zinsbouw van die antwoorden. Misschien is het in Nederland anders, maar in België word je met dat soort taalgebruik meteen weggelachen, en terecht. De tekst lijkt wel geschreven door een 15jarige.

wannes20 26 juni 2014 11:12

Transhair
 
Ik heb recent een behandeling FUE bij Transhair laten doen.
2000 grafts zijn getransplanteerd, gespreid over 2 dagen.
Dit is zeer vlot verlopen. Ik had dit bijna niet laten doen door meningen op forums als deze, maar geheel onterecht.

Transhair is SUPER professioneel, deze mensen kennen hun vak. Ik kan dit iedereen aanraden en nee ik ben geen werknemer van Transhair die dit post enkel een enorm tevreden patiënt van Transhair die dit aan iedereen met haaruitval kan aanraden.

SUPER SUPER tevreden

Plant40 26 juni 2014 11:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wannes20 (Bericht 354231)
Ik heb recent een behandeling FUE bij Transhair laten doen.
2000 grafts zijn getransplanteerd, gespreid over 2 dagen.
Dit is zeer vlot verlopen. Ik had dit bijna niet laten doen door meningen op forums als deze, maar geheel onterecht.

Transhair is SUPER professioneel, deze mensen kennen hun vak. Ik kan dit iedereen aanraden en nee ik ben geen werknemer van Transhair die dit post enkel een enorm tevreden patiënt van Transhair die dit aan iedereen met haaruitval kan aanraden.

SUPER SUPER tevreden

Ja, ik ben ook ben bij Transhair op consult geweest, bij mij kwam het ook kundig en professioneel over. (Ben ook geen werknemer van Transhair o.i.d.).


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:29.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.