Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Chirurgische behandelingen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=82)
-   -   750-1000 grafts FUE HairplusMC (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=36237)

Fire84 4 november 2016 20:13

750-1000 grafts FUE HairplusMC
 
Nou aanstaande maandag is het zover, dan ga ik pijn inhammen op laten vullen bij HairplusMC, ben nu redelijk gespannen. Wat ook minder is dat ik al een paar dagen verkouden ben, hopelijk is dat maandag wat minder. Waar ik toch erg mee zit is de pijn na dr operatie, het is natuurlijk bij iedereen verschillend. Maar waar kan je de pijn mee vergelijken als de verdoving uitgewerkt is? Kan je s avonds op de dag van behandeling bv een film kijken of teveel last en hoe zijn de eerste nachten?

Crazy9 5 november 2016 15:54

Pijn zal als het goed is wel meevallen, hooguit dat je het
donorgebied iets voelt trekken, maar das maximaal een paar dagen.

Sanchez123 5 november 2016 20:17

Heb je ook 'voor' foto's?
En succes!!

A321 5 november 2016 22:57

Veel succes, heb mijn HT in dezelfde kliniek laten doen.

Van pijn is inderdaad niet echt sprake. Meer een jeukend gevoel. Houd er rekening mee dat je de eerste week niet geweldig zal slapen omdat je een groot deel van de nacht bezig bent om je donorgebied niet te belasten terwijl je ligt. Ik herinner me dat ik de hele nacht door wisselde tussen liggend en zittend rusten. Met een beetje geluk viel ik af en toe in slaap.

Tip: koop een reiskussen. Ik had er eerst een die je op moest blazen, die was ruw en deed pijn. Daarna eentje gekocht met van die zachte korrels erin en dat lag veel comfortabeler.

Film kijken is geen probleem, heb flink wat uren genetflixt hoor na mijn HT haha.

Crazy9 6 november 2016 02:00

Krijg je zo'n reiskussen dan niet van de kliniek? Je hebt hem toch de eerste paar nachten zeker nodig om je hoofd goed recht te houden. Ik ben in Turkije behandeld maar kreeg er gewoon 1 van hun.



Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door A321 (Bericht 402456)
Veel succes, heb mijn HT in dezelfde kliniek laten doen.

Van pijn is inderdaad niet echt sprake. Meer een jeukend gevoel. Houd er rekening mee dat je de eerste week niet geweldig zal slapen omdat je een groot deel van de nacht bezig bent om je donorgebied niet te belasten terwijl je ligt. Ik herinner me dat ik de hele nacht door wisselde tussen liggend en zittend rusten. Met een beetje geluk viel ik af en toe in slaap.

Tip: koop een reiskussen. Ik had er eerst een die je op moest blazen, die was ruw en deed pijn. Daarna eentje gekocht met van die zachte korrels erin en dat lag veel comfortabeler.

Film kijken is geen probleem, heb flink wat uren genetflixt hoor na mijn HT haha.


A321 6 november 2016 11:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Crazy9 (Bericht 402462)
Krijg je zo'n reiskussen dan niet van de kliniek? Je hebt hem toch de eerste paar nachten zeker nodig om je hoofd goed recht te houden. Ik ben in Turkije behandeld maar kreeg er gewoon 1 van hun.

Nee, althans, ik heb het niet gekregen

Shazam 6 november 2016 11:37

heb er eentje bij de ANWB gekocht. Echt aan te raden!

Fire84 6 november 2016 17:29

Dank voor de reacties, nou weet niet hoe ik dat morgen ga doen, heb nu 38.5 koorts, weet niet of dat verstandig is om dat met koorts te doen, weet ook niet of ik de behandeling kan annuleren.. heb niets ondertekend, maar zal toch moeten betalen misschien als ik het afzeg.. ook heb ik foto's toegevoegd.

M. Hayden 6 november 2016 17:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fire84 (Bericht 402501)
Dank voor de reacties, nou weet niet hoe ik dat morgen ga doen, heb nu 38.5 koorts, weet niet of dat verstandig is om dat met koorts te doen, weet ook niet of ik de behandeling kan annuleren.. heb niets ondertekend, maar zal toch moeten betalen misschien als ik het afzeg.. ook heb ik foto's toegevoegd.

Koorts brengt je ht niet in gevaar, even doorbijten;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:04.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.