Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   AGA - Algemeen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=80)
-   -   kan ik naar boersma? (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=234)

rax 6 maart 2002 22:13

kan ik naar boersma?
 
Ik vroeg me het volgende af. Kan je ook naar Boersma als je in Noord-Holland woont of moet je in de regio wonen. Ik wil namelijk graag prohair gaan proberen, daar heb ik de laatste tijd veel positieve dingen over gehoord. Ik ben nu 22 jaar en heg last van een terugtrekkende haarlijn. Ik heb de laatste 1,5 jaar aminexil gebruikt en ik wil nu graag prohair erbij gaan proberen.

groetjes

Jay 6 maart 2002 22:26

Tuurlijk kan jij naar Boersma...

Alsof hem het wat kan schelen waar je woont.

Opbellen die gast en een afspraak maken!


/me gaat alweer z'n derde potje ProHair bestellen binnenkort

rax 7 maart 2002 12:10

ik heb vandaag een afspraak gemaakt en ik kan er over 2 maanden terecht. Nu maar hopen dat m'n ouders er niet achter komen. Die zouden flippen als ze dat wisten, die vinden dat allemaal onzin namelijk. Ik heb de haarkliniek dan ook gevraagd of ze de gegevens in een blanke envelop willen versturen, en wanneer ik naar die kliniek ga verzin ik wel dat ik over moet werken ofzo. Hoe staan ouders van anderen daar tegenover? Of weten van jullie veel ouders het ook niet.
En Jay, wat heeft prohair tot nu toe bij jou gedaan? Heb je al je haar wat je nog had behouden? Ik hoop echt dat het werkt. Het kostte me even moeite om over die drempel te komen en daadwerkelijk een afspraak te maken maar ik heb gewoon geen zin om op m'n 25e al kaal te zijn. Nu heb ik inhammen, en dat vind ik al erg genoeg. Waar ik nog wel wat bang voor ben zijn de eventuele bijwerkingen van prohair of finasteride. Hoe je het ook went of keert, het rotzooit toch met je hormoonhuishouding.

groetjes Rax

Jay 7 maart 2002 16:22

Hoi Rax!

Mijn ma vindt het prima dat ik aan het medicijn zit. Het geeft me een enorme rust in m'n hoofd, en dat is erg goed voor me.

Als jouw ouders niet kunnen inzien dat het ook goed is voor jou om er aan te gaan, dan is dat onwetendheid van hun kant. Sta er maar boven, zou ik zo zeggen. Ze kunnen het ook niet helpen dat ze zijn opgegroeid in een tijdperk waar je opgroeit met een ouderwetse instelling.

Jij moet blij zijn dat je in deze tijd bent geboren, en niet 50 jaar eerder. Je moet gewoon met je tijd meegaan, dan komt het wel goed met je haardos :)

ProHair maakt mijn haar wel dikker ja. Voorop m'n hoofd zie ik een stel haartjes die voorheen nog terminaal waren (dun en vlassig) weer gezond meegroeien. Een fijne bevestiging van het feit dat het over m'n hele hoofd heen werkt :D

Jay 7 maart 2002 16:23

Trouwens.... je bent 22...

Wat hebben jouw ouders te maken met wat jij uitvreet in je eigen tijd ?

Jasper 7 maart 2002 19:12

Ik heb ook last van steeds dieper wordende inhammen en in mijn familie veel kale mannen, geen goed vooruitzicht dus. Rax, Aminexil was dus geen effectief middel?
En is het met de huidige stand van zaken op medisch gebied alleen mogelijk om je haar te behouden, en niet dat er daadwerkelijk weer (een beetje) haar gaat groeien (vooral mbt inhammen)? En zal duta dat wel laten gebeuren.? M.a.w. is een haartransplantatie dan overbodig?
Kun je Prohair alleen maar via Boersma verkrijgen? Is het niet in Nederland verkrijgbaar? Hoeveel kost het per maand en waar bestaat het middel uit, Fina?
Kost het trouwens geld, een eerste afspraak met Boersma?
Mijn ouders staan er trouwens heel positief tegenover een oplossing voor mijn haarprobleem. Ze hebben zelfs al voorgesteld om een afspraak voor me te maken met een consultant van hairlase.

Nate 8 maart 2002 20:27

Ha Jasper,

Ik zou als ik jou was geen afspraak maken met een haartransplantatie kliniek.Zij zullen je direkt een haartransplantatie proberen aan te smeren.Ik zou het eerst eens proberen met Pro-Hair en andere topicals zoals minoxidil,dat kan al een heel verschil zijn naar 1 jaar.Bovendien komt Dutasteride er dit jaar aan waarmee je echt weer haren mee kunt laten groeien.

Ik zou zeggen maak gauw een afspraak en wacht niet langer.

Op deze site staat meer info voor een afspraak www.haarkabinet.nl

groeten.

rax 9 maart 2002 18:14

Hoi Jasper,

ik vind het moeilijk te zeggen of aminexil nou wel of niet geholpen heeft bij mij. Ik gebruik het nu 1,5 jaar en ik probeer wel de hele tijd te vergelijken met foto's enzo. Volgens mij zijn in die 1,5 jaar m'n inhammen wel een fractie groter nog geworden. IK denk dat aminexil het allemaal een beetje remt in het beste geval maar het kan het niet definitief stoppen. Je haar ziet er wel wat mooier door uit misschien. Het lijkt wat voller te worden, hetgeen ook iets waard is als je dus al minder haar hebt. Ik wil nu graag prohair gaan gebruiken omdat ik daar wel positieve dingen over gehoord heb en daarom heb ik een afspraak gemaakt net Boersma. Zou ik ook doen als ik jou was.
Jou ouders staan er wel goed tegenover als ik het zo hoor. Dat is wel mooi. Mijn ouders vinden dat ik mer er niet druk om moet maken en dat het allemaal wel meevalt. Dat snap ik dus niet. IK heb duidelijk al inhammen, vooral aand e rechter kant is die al aardig groot. M'n vader is zelf ook kaal maar die heeft zich er nooit druk om gemaakt echt. Kon het nooit veel schelen. Maar mij dus wel en ik wil er dan ook alles aan doen om te voorkomen dat ik nog kaler wordt. Ik hoop met prohair het haar dat ik nog heb te behouden en het allemooiste zou zijn als er in de inhammen wer wat meer haar zou gaan groeien.

groetjes Rax.

rax 17 maart 2002 21:13

Hee jay,

heb jij eigenlijk in de tijd dat je prohair gebruikt last gehad van enige vorm van bijwerkingen?

groetjes Rax

Jay 17 maart 2002 21:36

Citaat:

Originally posted by rax
Hee jay,

heb jij eigenlijk in de tijd dat je prohair gebruikt last gehad van enige vorm van bijwerkingen?

groetjes Rax

Nee. Ik ben typisch zo'n figuur die nooit een reet merkt van medicijnen weet je wel...

Maar als ik jou was zou ik niet bang zijn voor impotentie, als je dat soms bedoelde..... dat lijkt me meer een spookverhaal.

rax 19 maart 2002 18:32

Jay,

hoe is bij jou het effect mbt de inhammen met prohair? Ik baal namelijk echt van die terugtrekkende haargrens en ik hoop dat prohair dat kan stoppen.

groetjes Rax

Jay 19 maart 2002 19:40

Ik zie vooraan bij mijn haar weer gezonde haartjes meegroeien, dus ik zou zeggen dat het ook werkt voor je inhammen ja.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:54.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.