Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Overige behandelingen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=86)
-   -   Kliniek van Connie Breukhoven (Vanessa): NEW-HAIR / mesotherapie / injectables (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=1749)

pindakaas 30 augustus 2003 22:30

NewHair van Connie Breukhoven (Vanessa)
 
Iemand weleens die NewHair behandeling van Vanessa gehad?
Deze tekst vond ik daar...
"Een kuur van zes behandelingen op homeopathische basis waarbij door middel van kleine prikjes in de hoofdhuid, de allergische reactie tegen de haarwortel wordt afgeremd."

Wat zijn dat voor prikjes, moet ik dan denken aan Acupunctuur??
Of bevatten deze prikjes een soort stof van het één of `t ander?
De prijs voor een complete behandeling liegt er niet om zeg....
Complete kuur van 6 maanden € 3250,- !!! :eek: :eek:

Wie o wie....? :confused:

P.s. hier is de link.. http://www.newfill.nl/index.php?rubr...ge=behandeling

ton 2 31 augustus 2003 21:17

pindakaas,

volgens mij is die kliniek van vanessa voor de bn'ers en andere rijken die zich graag willen laten bedotten: een kuur met finasteride en dan nog een heleboel hokuspokus er omheen die misschien een heel klein beetje effect heeft maar in z'n geheel (door de werking van fina natuurlijk) toch een heel positief effect heeft.

ik kan mijn geld in ieder geval beter gebruiken en houdt het voorlopig op mijn 5mg fina (en straks wellicht duta)

groet ton.

ton 2 31 augustus 2003 21:18

en ik bedoel natuurlijk 5mg fina per 4 dagen :D

pindakaas 31 augustus 2003 23:12

re
 
Ok, thanx voor je reply.
Maar ik ben toch wel nieuwsgierig naar die zogenaamde prikjes die ze daar in die "kliniek" geven...

Weet iemand hier iets meer over?
Denk zelf dat die prikjes totaal geen effect hebben, net als wat Ton al zei hocus pocus en voor de rest niks..
Mzzl.

P.s. Afgelopen zaterdag (30-08-03) stond er in de zaterdageditie van de Rijn & Gouwe-krant een artikel over Joop Braakhekke... "Hoop voor Joop" of zoiets.. Daarin stond dat hij ook geregeld bij die vanessa komt en zich laat behandelen met Newhair pillen alias Finasteride..Maar dus ook met die bovengenoemde prikjes... Eén of andere dokter die daar werkzaam is bij dat Newhair gebeure vond het opmerkelijk dat Joop Braakhekke op zijn leeftijd alsnog goeie resultaten boekte met die middelen... (dus ook veel hergroei) misschien toch iets met die prikjes!? :confused:

opzichgoed 24 oktober 2003 02:10

ik heb het gedaan.

het zijn prikjes die ze in geven over de gehele boven kant van de hoofdhuid. het is best gevoelig. ongeveer per cm2 1x prikken. Meesteal in de zones: inhammen en kruin (bij mij althans)

Na het prikken wordt de vloeistof in gemasseerd dat het zich zegmaar kan verspreiden door de hoofdhuid. Het zijn homeopatische prikjes en het remt de reactie van de haar wortel die afsterft. een versterkt minoxidil effect dus.

ik ben zoals je ziet nu ruim een jaar bezig en zie veel donshaar ontstaan in de inhammen verder is de kruin echt kleiner geworden. Ben trouwens 9 maanden maandelijks geinjecteerd. met de prikjes. (veel reken plezier :$)

verder is het altijd wel gezellig bij NFC in Den Haag. Mooie kliniek goede service.

veder nog vragen? :D

opzichgoed 27 oktober 2003 20:54

:yawn:

Raymond79 31 oktober 2003 22:37

Gekopieerd van kaalheidsforum
 
Joop Braakhekke was laatst op tv met haar!!!
Hij was door Vanessa uitgenodigd in haar kliniek,slikt wat pillen en om de zoveel tijd gaat hij naar haar kliniek om gaatjes in zijn kale hoofd te prikken die ze dan met een bepaalde vloeistof inmasseerden?!?!
Het helpt bij hem heel goed want hij was echt kaal!
Wie is er al bij Vanessa langs geweest en weet hoe duur de behandelingen bij haar zijn?

opzichgoed 1 november 2003 03:58

ik (het is de newhair therapie): zie

http://www.haarweb.nl/forum/showthre...&threadid=1749

vragen kun je hier ook aan me stellenstellen :D!

Uitgeblust 1 november 2003 16:17

Citaat:

Originally posted by opzichgoed
ik heb het gedaan.

het zijn prikjes die ze in geven over de gehele boven kant van de hoofdhuid. het is best gevoelig. ongeveer per cm2 1x prikken. Meesteal in de zones: inhammen en kruin (bij mij althans)

Na het prikken wordt de vloeistof in gemasseerd dat het zich zegmaar kan verspreiden door de hoofdhuid. Het zijn homeopatische prikjes en het remt de reactie van de haar wortel die afsterft. een versterkt minoxidil effect dus.

ik ben zoals je ziet nu ruim een jaar bezig en zie veel donshaar ontstaan in de inhammen verder is de kruin echt kleiner geworden. Ben trouwens 9 maanden maandelijks geinjecteerd. met de prikjes. (veel reken plezier :$)

verder is het altijd wel gezellig bij NFC in Den Haag. Mooie kliniek goede service.

veder nog vragen? :D

Wel een beetje een contradictio in terminis. In je signature zeg je dat je door die middelen donshaar in je kruin/inhammen hebt en nu beweer je dat het door de therapie komt. Moet je wel je signature compleet maken, anders 'lieg' je ons voor. Buiten het feit om natuurlijk dat jij bepaalt wat er in je signature komt.

opzichgoed 1 november 2003 23:03

nee ok dat kan ik KAN er bij zetten NewHair behandeling...

Uitgeblust 2 november 2003 15:43

Citaat:

Originally posted by opzichgoed
nee ok dat kan ik KAN er bij zetten NewHair behandeling...
Merci ... ;)

Tiuri 5 juli 2004 17:50

Injecties
 
Dit las ik net in het andere forum (alopecia areata):

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tinny
Een dik jaartje later had de dermatoloog iets nieuws ontvangen, ze wilde het uittesten op me. Het waren kleine spuitjes, wel honderden prikjes in mijn hoofd, echt veel pijn deed het niet want mijn moeder moest een uurtje van te voren een zalfje op de plekjes wrijven zodat het een beetje verdoofd was.

[...]

Zij (de dermatoloog) wist ons te zeggen dat die behandeling met de spuitjes een behandeling is voor oudere mannen die het kaal-worden willen tegengaan, maar dus niet voor alopecia areata patiëtjes.

Tinny kan me er niet meer over vertellen. Kent iemand deze behandeling met prikjes? Is er meer info over? Bij Tinny heeft het niet gewerkt omdat ze alopecia areata heeft, en niet alopecia androgenetica waar deze methode blijkbaar voor bedoeld is.

Maar wie weet er meer over??

Nate 5 juli 2004 17:59

Wel is van gehoord maar niet veel.

Volgens mij werkt het zo met die prikjes.....door die prikjes worden je hoofdhuid cellen weer opgedeeld en beginnen zich weer te delen ofzo...en kans bestaat dan dat er ook weer een nieuwe haarcel aangemaakt wordt ofzo...

Maar ik weet het niet zeker hoor.....volgens mij is het hetzelfde als de Dermaroller....waar er ook nieuwe cellen geinplanteerd worden in litteken weefsel door de naalden..bij het rollen..!!

pindakaas 5 juli 2004 18:16

Is dat niet hetzelfde als wat die Vanessa in haar 'kliniek' heeft...??

Businessaccount 19 februari 2005 01:15

"Verrek er groeit haar" aldus Joop Braakhekke
 
:D

Citaat:

Hoop voor Joop met haar

Door Karin Kuijpers

Nederlands bekendste televisiekok Joop Braakhekke kan het wel van de daken schreeu-wen: 'Ik heb weer haar!' Hij had zich al neergelegd bij zijn kaalheid.

http://www.algemeendagblad.nl/images/joop165,0.jpg

,,18 word je toch niet meer en mooier word je er ook niet op'', aldus de 62-jarige eigenaar van restaurant Le Garage en En Pluche in Amsterdam. ,,Dus ik had me al bij de loop van moeder natuur neergelegd.''

Totdat hij vorig jaar op een party de glamourkoningin van Nederland Connie Breukhoven tegenkwam. ,,Zij besloot onmiddellijk tot een haarverkrachting. Ze zei: joh, kom nou toch eens bij me langs en probeer mijn methode eens.''

Hij ging naar de Clinic for Injectables van Breukhoven, kreeg een keer per maand kleine prikjes toegediend op zijn schedel en begon met het slikken van pillen die onder meer 1 milligram Finasteride bevatten.

Maanden gebeurde er niets en Braakhekke werd al behoorlijk sceptisch totdat het hem en mensen in zijn omgeving opviel dat er toch wel iets als groei van nieuwe haren ontstond. ,,Verrek, ik krijg haar'', juichte Braakhekke toen hij in de spiegel keek. En nu maanden later kan hij het wel van de daken schreeuwen. ,,Die nieuwe donshaartjes worden steeds dikker en ik krijg zo langzamerhand het idee dat dit nog wel even doorgaat.''

Volgens dr. D. Mihaylov van de Clinic for Injectables is het op zich wel bijzonder dat een ouder iemand als Braakhekke die opvallende haargroei vertoont. ,,Onze methode heeft doorgaans twee resultaten. Het eerste is dat het haarverlies stopt, dat is in bijna 100 procent van de gevallen zo. Het tweede resultaat, haargroei, komt het meeste voor bij mannen tot 45 jaar.''

Bij de Clinic for Injectables zijn de sterren inmiddels kind aan huis. Gordon, Danny Rook, Carlo Boszhard, Leco van Zadelhoff laten zich er behandelen.

Een volle haarbos wordt bij mannen vaak gezien als een teken van potentie en kracht. Een man die rond zijn 20ste kaal wordt, wordt al snel niet meer voor vol aangezien en oogt ouder. Sinds David Beckham zich een aantal jaren terug kaal liet scheren en Pim Fortuyn met zijn kale hoofd ongekend populair was, is kaalheid als taboe voor een goed deel doorbroken.

Toch kampt een niet gering deel van de mannelijke bevolking met de gevolgen van een wijkende haargrens en is daarmee gevoelig voor de stof Dihydrotestosteron. Volgens dermatoloog Ids Boersma van het Albert Schweitzerziekenhuis in Zwijndrecht en het Amphiaziekenhuis in Breda is voor kalend haar geen pasklare oplossing te bedenken. ,,Er is geen mens bij wie kaalheid hetzelfde verloopt. Wie iets wil doen aan kaal worden, doet er het beste aan het haar eerst goed te laten onderzoeken.''

Dat kan volgens Boersma ook heel goed bij privé-klinieken gebeuren. Zo is Boersma zelf ook verbonden aan de privé-kliniek Intermedica. ,,Wij doen bloedonderzoek, maken computergestuurde beelden van de afzonderlijke haren, schrijven geneesmiddelen voor en verwijzen in transplantatiegevallen door naar een andere privé-kliniek.''

Het middel Propecia, dat sinds kort op de markt is en 1 milligram Finasteride bevat, acht Boersma een bewezen middel. ,,Het geldt vooralsnog alleen voor mannen en is ongeschikt voor vrouwen met een zwangerschapswens. Maar ik geef het middel al jaren aan mijn moeder en zij heeft er baat bij.''

En volgens dr. Mihaylov is inmiddels ook afdoende bewezen dat lotions efficiënt zijn. ,,Met Aminexil, Minoxidil en Maxilene zijn al heel goede resultaten behaald.''

Lasertechnieken, pillen, lotions, transplantaties; volgens Boersma zijn het allemaal mogelijkheden, maar verschillen de behandelingen per individu. ,,Voor iemand die écht kaal is, is transplantatie bijvoorbeeld het laatste redmiddel. Maar in deze tijd is kaalheid geen noodlot meer, maar een keuze.''

Joop Braakhekke kan in elk geval zijn geluk niet op. ,,Mensen zeggen dat ik er beter uit zie. En ik kijk weer vaker in de spiegel van de kapper.''


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:05.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.