Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Chirurgische behandelingen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=82)
-   -   Esteworld 3000 Grafts + Acell - Dec 2018 (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=38031)

Rambih 16 mei 2019 20:50

Esteworld 3000 Grafts + Acell - Dec 2018
 
2 Bijlage(n)
Beste forumleden,

Via deze weg wil mijn haartransplantatie voortgang met jullie delen. Ik heb op 24 december 2018 een harttransplantatie incl. de Acell behandeling bij Esteworld laten uitvoeren. In totaal zijn als het goed is 3.000 grafts geplaatst. De betreffende chirurg was een dame, de naam ben ik vergeten.

Wat betreft de organisatie rondom de haartransplantatie, dit is meerdere malen beschreven op dit forum. Dit was naar mijn idee prima.

Ik zit nu inmiddels op week 20 na mijn haartransplantatie. Ik twijfel zelf over het resultaat tot nu toe. Vergeleken met anderen heb ik het idee dat ik achterloop. Dat is ook de reden dat ik mijn haar vrij kort hou. Ik gebruik sinds het begin de Curegen producten van Esteworld en tevens slik ik Biotine tabletten. Finasteride gebruik ik niet vanwege de bijwerkingen.

Hoor graag wat jullie vinden van mijn voortgang?


Alvast dank voor de reacties.

Situatie voor:

Rambih 16 mei 2019 20:52

3 Bijlage(n)
Dag 10

Rambih 16 mei 2019 20:52

3 Bijlage(n)
Maand 1

Rambih 16 mei 2019 20:53

2 Bijlage(n)
Maand 3

Rambih 16 mei 2019 20:54

2 Bijlage(n)
Maand 5

michael1606 16 mei 2019 21:11

Het verschil tussen maand 3 en 5 is inderdaad niet erg groot. Misschien komt het nog, gaat het bij jou wat langzamer.

Heb je al geïnformeerd bij Esteworld? Zo ja, wat zeggen zij erover?

Rambih 16 mei 2019 21:43

Ik heb het zeker nagevraagd. Volgens Hidde is bij 40% van de personen bij 4 maanden nauwelijks iets te zien en dat ik nog geduld moet hebben.

Adrianus99 16 mei 2019 21:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rambih (Bericht 432008)
Beste forumleden,

Via deze weg wil mijn haartransplantatie voortgang met jullie delen. Ik heb op 24 december 2018 een harttransplantatie incl. de Acell behandeling bij Esteworld laten uitvoeren. In totaal zijn als het goed is 3.000 grafts geplaatst. De betreffende chirurg was een dame, de naam ben ik vergeten.

Wat betreft de organisatie rondom de haartransplantatie, dit is meerdere malen beschreven op dit forum. Dit was naar mijn idee prima.

Ik zit nu inmiddels op week 20 na mijn haartransplantatie. Ik twijfel zelf over het resultaat tot nu toe. Vergeleken met anderen heb ik het idee dat ik achterloop. Dat is ook de reden dat ik mijn haar vrij kort hou. Ik gebruik sinds het begin de Curegen producten van Esteworld en tevens slik ik Biotine tabletten. Finasteride gebruik ik niet vanwege de bijwerkingen.

Hoor graag wat jullie vinden van mijn voortgang?


Alvast dank voor de reacties.

Situatie voor:



Waarom zijn er maar 3000 grafts geïmplanteerd en niet meer gezien je grote van van kaalheid?

Rambih 16 mei 2019 22:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Adrianus99 (Bericht 432015)
Waarom zijn er maar 3000 grafts geïmplanteerd en niet meer gezien je grote van van kaalheid?

Dit was het maximaal aantal grafts dat ze eruit konden halen. Dit had te maken met de dichtheid van mijn donor.

jorisvermeer 16 mei 2019 22:30

Mag ik vragen wat je leeftijd is. Want vaak als je ietsje ouder ben dan kan het ook wat langer duren

Rambih 16 mei 2019 22:57

Ik ben 34 jaar. Ik heb sinds mijn 22 ste last van haaruitval.

jorisvermeer 16 mei 2019 23:23

Ja het klinkt inderdaad lullig maar inderdaad bij de ene duurt het gewoon wat langer dan bij de ander! Maar het komt echt goed met je haar! Gewoon niet te veel stress over hebben! En ik vind het verstandig van je dat je geen medicatie slikt! Biotine is inderdaad heel goed En probeert hairforte! Daar heb ik persoonlijk echt super ervaring mee

jorisvermeer 16 mei 2019 23:26

1 Bijlage(n)
HairForte

Morientes 17 mei 2019 00:03

Prima als je verwachtingen niet te hoog zijn.

3000 grafts gaat je nooit een goede dichtheid geven op dit oppervlak.

Rambih 28 juni 2019 22:55

Maand 6
 
2 Bijlage(n)
Inmiddels zijn we 1 maand verder. Ik zie een kleine verbetering, maar naar mijn idee niet zoals het zou moeten. Kijkend naar het aantal grafts dat geplaatst is, zijn bij lange na, niet alle haartjes aan het groeien.

Foto met de tekst "Sada" is maand 6 en foto ernaast maand 5.

@Morientes: mijn verwachting was zeker niet dat het een volle bos zou zijn. Afhankelijk van de resultaten van de eerste transplantatie, zou ik besluiten om eventueel een tweede te doen. Ik wilde de eerste keer niet meteen een "aanslag" doen op mijn donor.

Inesmoll 29 juni 2019 12:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rambih (Bericht 432017)
Dit was het maximaal aantal grafts dat ze eruit konden halen. Dit had te maken met de dichtheid van mijn donor.

Indien dit het max aantal grafts is dat men uit je donor kan halen is er dan nog een mogelijkheid op een 2de HT ?
Je bent nu iets meer dan 6 maanden ver ,dus er zijn zeker nog 6 maanden van herstel ,zoals eerder vermeld niet panikeren en met volle moed ertegenaan!!! Succes verder.:)

Dino33 29 juni 2019 12:59

Met het aantal van 3000 is zo'n donorgebied toch al vernietigd dus dat maakt niks meer uit.

Over een paar jaar bevindt 'het probleem' zich niet alleen meer aan de voorzijde/bovenop, maar ook aan de achterzijde van het hoofd.

En natuurlijk vele duizenden euro's lichter.

PJKG 3 juli 2019 14:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dino33 (Bericht 433342)
Met het aantal van 3000 is zo'n donorgebied toch al vernietigd dus dat maakt niks meer uit.

Over een paar jaar bevindt 'het probleem' zich niet alleen meer aan de voorzijde/bovenop, maar ook aan de achterzijde van het hoofd.

En natuurlijk vele duizenden euro's lichter.

Jij bent wel echt een triest figuur zeg, eikel.

Rambih 14 september 2019 11:42

Maand 7
 
3 Bijlage(n)
Update maand 7.

Ik begin steeds meer te twijfelen of het nog goed gaat komen. Ik wist vooraf dat 3000 grafts niet genoeg zouden zijn om mijn gebied volledig te dekken. Echter als ik me vergelijk met anderen die ook +- 3000 grafts hebben laten plaatsen, heb ik het idee dat ik achter loop. Ik vraag me af of daadwerkelijk of uit alle 3000 grafts haartjes zijn gegroeid.

Esteworld (Patient Follow Up Turkije) zegt dat alles volgens plan verloopt....

Wat vinden jullie, is dit wat je kunt verwachten bij 3000 grafts?

inhammen 14 september 2019 13:11

Of het is wat je kan verwachten bij 3000 grafts.. moeilijk te zeggen.. bij 12 maanden kan je dat beter zeggen. Wel vind ik het een behoorlijke vooruitgang zeker je haarlijn weer zichtbaar is wat toch wel het belangrijkste is aangezien mensen je zo zien.

Laat je ook vooral niet beïnvloeden door een mislukkeling als Dino33 - hij gebruikt dit forum enkel om zijn frustraties en negativiteit te uiten maar slaat daarin zo ver door dat objectiviteit ver te zoeken in.

Inesmoll 14 september 2019 16:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rambih (Bericht 437227)
Update maand 7.

Ik begin steeds meer te twijfelen of het nog goed gaat komen. Ik wist vooraf dat 3000 grafts niet genoeg zouden zijn om mijn gebied volledig te dekken. Echter als ik me vergelijk met anderen die ook +- 3000 grafts hebben laten plaatsen, heb ik het idee dat ik achter loop. Ik vraag me af of daadwerkelijk of uit alle 3000 grafts haartjes zijn gegroeid.

Esteworld (Patient Follow Up Turkije) zegt dat alles volgens plan verloopt....

Wat vinden jullie, is dit wat je kunt verwachten bij 3000 grafts?

Je hebt zeker nog 5 maanden te gaan en mogelijk duurt het groeiproces zelfs nog iets langer.Het ziet er al goed uit en zal nog verbeteren.Succes verder

don1987 14 september 2019 16:29

3000 grafts op ruim 200cm2 is maar een dichtheid van 15. Zotezien wat hogere dichteheid aan de voorkant mwah denk dat je al een end bent en voor 3000 grafst op groot gebied ziet het er al behoorlijk uit. Je hebt nog wat maanden te gaan moet allemaal nog wat dikker worden . Je geeft zelf al aan dat aan is gegeven dat 1 niet genoeg was. Je kan hier al best blij mee zijn je was helemaal kaal.

Rambih 17 oktober 2019 20:50

Maand 9
 
2 Bijlage(n)
Inmiddels zitten we op maand 9.

kalen=balen 17 oktober 2019 22:20

Jeetje, wat een verschil! Je kwam van heel ver, en hebt inmiddels alweer een mooi bosje staan en een duidelijke haarlijn. En dat niet eens met absurd aantal grafts. Het wordt de komende maanden ook alleen nog maar beter.

Denk dat in jouw geval een MHP-behandeling (over een jaartje ofzo) er ook nog eens voor kan zorgen dat je optisch veel meer dichtheid hebt. Daar zelf al eens over nagedacht?

Rambih 18 oktober 2019 18:13

Ik begin er zelf in ge geloven dat het miss wel wat word ;-). Nee de verwachtingen vooraf waren getemperd. Ik wist dat 3000 grafts niet voldoende zouden zijn. Ik heb eigenlijk niet nagedacht over MHP. Zou ik dan alles kort moeten scheren voor dr MHP?

DeJong 20 oktober 2019 17:27

gefeliciteerd, zo zie je maar, geduld is altijd lastig. Je kan de komende maanden ook nog verbetering verwachten.

Goed voorbeeld van wat je met een goede verdeling van een beperkt aantal grafts voor deze kaalheid kan doen.

Morientes 20 oktober 2019 18:24

Ik ben het wel eens met De jong. Een realistisch resultaat met dit aantal grafts. Belangrijkste is naar mijn mening dat je weer een vooraanzicht hebt.

Rambih 26 januari 2020 21:17

Maand 12
 
3 Bijlage(n)
Hierbij het resultaat van maand 12. Zie weinig verschil met maand 9, had er toch iets meer van verwacht. Wat vinden jullie?

don1987 26 januari 2020 21:28

Ik al gezegd voor 3000 grafts mag je echt blij hier mee zijn.
Er was toch ook gezeg dat je een tweede nodig zal hebben meeste staat aan voorkant en dat ziet er goed uit je hebt weer een haarlijn en daarachter bedekking je was helemaal kaal

Inesmoll 26 januari 2020 22:11

Gezien je kaalheid voor de HT is dit met 3000 grafts toch een normaal resultaat.Ik heb voor mezelf geopteerd voor de meeste grafts vooraan en op de middentoef verdeelt over 1750 vooraan en 1550 middentoef .Het was ook het grootste aantal dat de kliniek wilde zetten verspreid over twee dagen.Ik ga ook nog voor een 2de HT zeker voor de kruin en mogelijk indien het huidige resultaat ( HT was op 22 oct 2019)geen voldoening geeft voor bijvulling voorhoofd.Met jouw kaalheid en 3000 grafts is het zeker niet mogelijk om een grote dichtheid te hebben door te trachten het volledige kaalgebied te bewerken.Succes verder

Morientes 26 januari 2020 22:58

Voor 3000 grafts op dit oppervlakte vind ik het een prima en realistisch resultaat. Je kan geen wonderen verwachten...

Shazam 27 januari 2020 11:32

Wat iedereen al zegt. Netjes voor 3k. Misschien nog 2 cm langer laten groeien voor het dekkende effect.

Pietjeee 27 januari 2020 15:12

Veel te weinig dekking, qua total oppervlak valt het nog mee dus lijkt het relatief groot icm NW-schaal.
Hier zou je terecht mee terug moeten kunnen, voor 3000 grafts is de vooruitgang te minimaal.

Gezien vanuit je beginsituatie zou de helft dekkend moeten kunnen zijn, dus met volledig oppervlak zou een minder dekking de uitkomst moeten zijn.
Nu is er totaal geen dekking middenvoor tot achter.

Succes!

DeJong 27 januari 2020 17:33

Een prima resultaat dat bij de uitgevoerde hoeveelheid grafts past, en zo te lezen was dit ook duidelijk gecommuniceerd vanuit de kliniek dat dit de verwachting was.

Dit is een een resultaat is waar je heel tevreden mee kan zijn. Een mooi herstelde voorkant en over het hele oppervlakte dichtheid erbij.

Om alles compleet dekkend te krijgen heb je nog wel 5000 grafst nodig en dat heeft je donor niet. Voor een eerste haartransplantatie lijkt me dit een prima verdeling met de aandacht aan de voorkant. Ga je alles verspreiden dan hou je helemaal niks over kwa dichtheid.

FKCZ 30 januari 2020 01:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeJong (Bericht 440933)
Een prima resultaat dat bij de uitgevoerde hoeveelheid grafts past, en zo te lezen was dit ook duidelijk gecommuniceerd vanuit de kliniek dat dit de verwachting was.

Dit is een een resultaat is waar je heel tevreden mee kan zijn. Een mooi herstelde voorkant en over het hele oppervlakte dichtheid erbij.

Om alles compleet dekkend te krijgen heb je nog wel 5000 grafst nodig en dat heeft je donor niet. Voor een eerste haartransplantatie lijkt me dit een prima verdeling met de aandacht aan de voorkant. Ga je alles verspreiden dan hou je helemaal niks over kwa dichtheid.


Ik vind jou reacties echt zeer storend omdat ik weet dat je van de kliniek bent maar je identiteit niet bekend maakt. Ik gun esteworld en iedereen goede resultaten. Ik ben namelijk zelf ook tevreden met mijn HT. Maar letterlijk elk topic van esteworld dat ik lees relativeer jij elke vorm van kritiek die er wordt geleverd op esteworld. Volgens mij ben ik niet de enige die zich eraan stoort. Maak je identiteit gewoon openbaar zoals Bart van prohair ook doet en mensen hebben veel meer sympathie voor je reacties

Het is verder ook ronduit laf af omdat je inhoudelijk de discussie niet hoeft aan te gaan en niet door de mand kan vallen als je iets niet weet. hopelijk doe je er iets mee en zet je het gewoon standaard bij elke reactie die je levert. Ik wens je kliniek verder al het goeds toe en hoop dat jullie nog veel mensen blij kunnen maken

DeJong 30 januari 2020 09:08

Ik ben niet VAN esteworld ik ben behandeld BIJ esteworld.

Jij bent behandeld bij Transhair, hebt een mooi resultaat en draagt dat uit, dat zie je ook terug in jou berichten, zo werkt dat en maakt ook helemaal niet uit. Het is een forum. Geniet van je resultaat!

Ik ben nog steeds erg blij met mijn resultaat bij Esteworld en ben hier flink blijven hangen. Ik heb verder toch vrij weinig te doen en haal er genoegen uit om mensen te supporten, vooral de eerste maanden die lastig zijn, en te beschermen tegen mensen die hier alles uitvergroten wat er in Turkije gebeurt of om maar een Turkse kliniek aan te vallen, vaak komt het uiteindelijk goed.

Ik probeer niemand aan te vallen, kraak nooit andere klinieken af, geef gewoon mijn eigen mening, probeer mensen te helpen bij vragen en zal dat blijven doen. Iedereen kan daar mee doen wat die wil.

Pietjeee 30 januari 2020 14:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FKCZ (Bericht 440984)
Ik vind jou reacties echt zeer storend omdat ik weet dat je van de kliniek bent maar je identiteit niet bekend maakt. Ik gun esteworld en iedereen goede resultaten. Ik ben namelijk zelf ook tevreden met mijn HT. Maar letterlijk elk topic van esteworld dat ik lees relativeer jij elke vorm van kritiek die er wordt geleverd op esteworld. Volgens mij ben ik niet de enige die zich eraan stoort. Maak je identiteit gewoon openbaar zoals Bart van prohair ook doet en mensen hebben veel meer sympathie voor je reacties

Het is verder ook ronduit laf af omdat je inhoudelijk de discussie niet hoeft aan te gaan en niet door de mand kan vallen als je iets niet weet. hopelijk doe je er iets mee en zet je het gewoon standaard bij elke reactie die je levert. Ik wens je kliniek verder al het goeds toe en hoop dat jullie nog veel mensen blij kunnen maken

Helemaal mee eens, geldt overigens tevens voor Don.
Hebben ze bij het oogsten toendertijd ieder kritisch geluid er direct uitgeboord?
Tuurlijk mag je blij zijn met een resultaat en de bijbehorende kliniek, wat niet betekent dat alles goed is en gladgestreken dient te worden.

Ben eerlijk tegen iedere persoon die de moeite doet een topic op te bouwen en een verslag mbt foto’s bijhoudt.

Eastfield 31 januari 2020 17:30

Hey kerel, heb je misschien nog een foto van je huidige donor en een foto van de geplaatste grafts? Dan is het resultaat denk ik beter te beoordelen en of je misschien nog een keer kunt.

Voor zo'n groot oppervlakte is dit denk ik wel het maximaal haalbare voor 3.000 grafts. Hoop dat dit ook goed met je gecommuniceerd is.

m91 31 januari 2020 21:50

Ik denk dat het een perfecte dekking is om in combinatie met Toppik een vol resultaat te creëren.

FKCZ 1 februari 2020 03:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeJong (Bericht 440987)
Ik ben niet VAN esteworld ik ben behandeld BIJ esteworld.

Jij bent behandeld bij Transhair, hebt een mooi resultaat en draagt dat uit, dat zie je ook terug in jou berichten, zo werkt dat en maakt ook helemaal niet uit. Het is een forum. Geniet van je resultaat!

Ik ben nog steeds erg blij met mijn resultaat bij Esteworld en ben hier flink blijven hangen. Ik heb verder toch vrij weinig te doen en haal er genoegen uit om mensen te supporten, vooral de eerste maanden die lastig zijn, en te beschermen tegen mensen die hier alles uitvergroten wat er in Turkije gebeurt of om maar een Turkse kliniek aan te vallen, vaak komt het uiteindelijk goed.

Ik probeer niemand aan te vallen, kraak nooit andere klinieken af, geef gewoon mijn eigen mening, probeer mensen te helpen bij vragen en zal dat blijven doen. Iedereen kan daar mee doen wat die wil.

Iedereen weet dat je van Esteworld bent. Zelfs is er een ICTER geweest op deze website die jou account heeft gekoppeld aan andere pro esteworld accounts. Maar goed deze discussies is zinloos je hebt al besloten voor jezelf om het nooit openbaar te maken. Iedereen weet het alleen al dus het is gewoon jammer

Ik heb ook nooit gezegd dat je andere klinieken afkraakt. Je voegt vaak ook nuttige dingen toe. Alleen het is zo overduidelijk en heel irritant hoe je steeds elke vorm van kritiek relativeert bij esteworld topics. Niet eerlijk naar je eigen klanten toe en de nieuwe haarwebbers.

Ik zou Esteworld niet perse afraden aan iemand want er zitten hele nette dingen tussen en ik vind dat allemaal gewoon mooi om te zien. veel succes in de toekomst.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:05.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.