Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Medicijnen/haargroeimiddelen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=81)
-   -   Waar Finasteride kopen? (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=37379)

joeser84 6 juni 2018 20:35

Waar Finasteride kopen?
 
Ik gebruik al zo'n 14 jaar finasteride (proscar) en koop het altijd via de website qhi.co.uk (Quality Health).

Sinds enige tijd is die site echter niet meer online en staat er een onduidelijke boodschap te lezen waarin de beheerders zich excuseren voor problemen met de site.

Mijn voorraad is echter bijna op... Wat is in jullie ervaring een ander betrouwbaar adres waar ik snel een nieuwe voorraad kan bestellen?

Zoevo 9 juni 2018 08:43

Same hier!

joeser84 9 juni 2018 09:58

Niemand?? :(

skullcrack 9 juni 2018 10:27

Gewoon naar de huisarts gaan.

goptern 20 augustus 2018 10:17

Ik heb vorige week op deze site www.medicineronline.net proscar (5mg fina) / 180stuks gekocht voor 155 dollar.. en het kwam gister netjes binnen zonder problemen ..
Site is beveiligd en je kan je pakket volgen via een trace als je wat meer betaald voor verzendkosten..

spinner1 21 augustus 2018 22:34

Zelf ook het liefst bij QHI.co.uk goede ervaringen mee.

Ook weleens besteld bij dr fox (uk en goede reviews) maar op een of andere manier kreeg ik hier pijn in m'n linkerborst van... ik weet het raar.

Huisarts weigert het mij voor te schrijven (geeft aan dat finasteride ook door veel medici wordt afgeraden om te gebruiken voor haaruitval).

Vroeger ook weleens meegenomen uit landen als Thailand.. maar helaas niet snel een vakantie...

Alternatief graag!

minten 21 augustus 2018 23:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door spinner1 (Bericht 423564)
Huisarts weigert het mij voor te schrijven (geeft aan dat finasteride ook door veel medici wordt afgeraden om te gebruiken voor haaruitval).

nieuwe huisarts?

nicolaasdk 22 augustus 2018 08:09

Je huisarts mag jou niet zomaar weigeren bij een concrete en onderbouwde hulpvraag.. ken je geen bevriende arts of arts in de familie die een recept wil uitschrijven?

spinner1 22 augustus 2018 19:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nicolaasdk (Bericht 423567)
Je huisarts mag jou niet zomaar weigeren bij een concrete en onderbouwde hulpvraag.. ken je geen bevriende arts of arts in de familie die een recept wil uitschrijven?

Nee helaas niet, wel zit ik nu eraan te denken een recept aan te vragen bij dokteronline.com en vervolgens de finasteride te bestellen bij een (online) apotheek.

Het enige wat ik absurd vind is dat dokteronline hierbij €45 vraagt, het niet in mijn medisch dossier staat en er wordt aangegeven propecia 1mg, waarbij ik liever een vermelding heb van finasteride 1mg om evt een goedkoper merk aan te kunnen schaffen.

Tevens heb ik even opgezocht in hoe verre de huisarts mag weigeren. Hij mag een receptaanvraag van de patiënt weigeren als hij de medische noodzaak niet urgent genoeg vindt. Wel kan ik het gewoon beter nog een keer proberen en aangeven dat ik echt finasteride zeer graag wil proberen en het anders aanlonkelijk vindt om online te bestellen.

Limbo 22 augustus 2018 20:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nicolaasdk (Bericht 423567)
Je huisarts mag jou niet zomaar weigeren bij een concrete en onderbouwde hulpvraag.. ken je geen bevriende arts of arts in de familie die een recept wil uitschrijven?

Natuurlijk mag hij dat. Propecia 1 mg wordt niet vergoed kennis reteduur. 5 mg wel. Dat kan hij misbruik vinden.

spinner1 22 augustus 2018 22:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 423583)
Natuurlijk mag hij dat. Propecia 1 mg wordt niet vergoed kennis reteduur. 5 mg wel. Dat kan hij misbruik vinden.

Als je 5mg krijgt voorgeschreven mag je jezelf bevoorrecht noemen...

Zijn er trouwens ook haarklinieken etc. die finasteride 1mg uitschrijven na een consult voorschrijven?

karon 28 augustus 2018 15:07

Ik heb hier nog een hele voorraad liggen mocht iemand interesse hebben

spinner1 28 augustus 2018 21:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door karon (Bericht 423754)
Ik heb hier nog een hele voorraad liggen mocht iemand interesse hebben

Heb je PB gestuurd

karon 31 augustus 2018 23:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door spinner1 (Bericht 423773)
Heb je PB gestuurd

pb terug

Muser1 3 september 2018 21:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door spinner1 (Bericht 423575)
Nee helaas niet, wel zit ik nu eraan te denken een recept aan te vragen bij dokteronline.com en vervolgens de finasteride te bestellen bij een (online) apotheek.

Het enige wat ik absurd vind is dat dokteronline hierbij €45 vraagt, het niet in mijn medisch dossier staat en er wordt aangegeven propecia 1mg, waarbij ik liever een vermelding heb van finasteride 1mg om evt een goedkoper merk aan te kunnen schaffen.

Tevens heb ik even opgezocht in hoe verre de huisarts mag weigeren. Hij mag een receptaanvraag van de patiënt weigeren als hij de medische noodzaak niet urgent genoeg vindt. Wel kan ik het gewoon beter nog een keer proberen en aangeven dat ik echt finasteride zeer graag wil proberen en het anders aanlonkelijk vindt om online te bestellen.

Hoe werkt dokteronline? Op de site staat dat er geen medicijnen verkocht worden namelijk. Regelen zij een arts waar je dan heen moet en die dan eventueel finasteride/minoxidil voorschrijft?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:39.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.