Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Chirurgische behandelingen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=82)
-   -   welke kliniek is het beste voor een herstelling van de haarlijn na slechte HT (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=37928)

eddy_wally 24 maart 2019 21:31

welke kliniek is het beste voor een herstelling van de haarlijn na slechte HT
 
Ik ben op zoek naar een kliniek die de meest natuurlijke haarlijnen produceert en die om kan met reparaties van mislukte HT's.
Geld is voor mij geen belemmering meer na mijn mislukte avontuur in Turkije zeker aangezien enkel de haarlijn moet worden aangepakt.
Wil gewoon dat de haarlijn goed gedaan is zodat ik echt kan gaan genieten van mijn extra haar ipv mijn haar voorover te moeten doen zodat de fake haarlijn niet opvalt.

eddy_wally 24 maart 2019 22:55

ik ben bij de volgende klinieken uitgekomen:
Ferudini
Veldhoven
Emerson
Transhair
Lupanzula

Nog andere klinieken die ik moet toevoegen aan deze lijst?

grsuy 25 maart 2019 09:35

Ik veronderstel dat je Eberson bedoelt :-).

Prohair heeft ook goede resultaten en als je ook de "duurdere" namen overweegt zou ik misschien ook eens in Brussel bij Bisanga gaan luisteren. Daar is het wel in het Frans te doen (of Engels zal uiteraard ook wel kunnen ).

Dymoman 25 maart 2019 15:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eddy_wally (Bericht 430372)
na mijn mislukte avontuur in Turkije zeker aangezien enkel de haarlijn moet worden aangepakt.
.



Alweer een slachtoffer van een Turkse kliniek, ondanks goed ingelicht en gelezen op juhu het haarweb.

Brouwer.1 25 maart 2019 16:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eddy_wally (Bericht 430372)
Ik ben op zoek naar een kliniek die de meest natuurlijke haarlijnen produceert en die om kan met reparaties van mislukte HT's.
Geld is voor mij geen belemmering meer na mijn mislukte avontuur in Turkije zeker aangezien enkel de haarlijn moet worden aangepakt.
Wil gewoon dat de haarlijn goed gedaan is zodat ik echt kan gaan genieten van mijn extra haar ipv mijn haar voorover te moeten doen zodat de fake haarlijn niet opvalt.

Visus Haarkliniek... zij maken gebruik van de DHI-methode.

eddy_wally 25 maart 2019 17:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dymoman (Bericht 430413)
Alweer een slachtoffer van een Turkse kliniek, ondanks goed ingelicht en gelezen op juhu het haarweb.

Jammet genoeg wel ja.
Bedankt voor de tips guys.

HairCoach 27 maart 2019 09:56

Ik heb mijn haarlijn laten herstellen bij Veldhoven...
Dat was voor mij een verademing en noodzakelijk !

Het resultaat is dat het nu zeer natuurlijk oogt.

nicolaasdk 27 maart 2019 23:40

Bij HWI hebben ze ook erg mooie herstelbehandelingen laten zien, met resultaten op hun Facebook/Instagram. Verder ken ik goede verhalen vanuit Veldhoven en prohair.

Groet,
Nicolaas.

kermak 28 maart 2019 19:28

beauclinic?

eddy_wally 30 maart 2019 20:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nicolaasdk (Bericht 430486)
Bij HWI hebben ze ook erg mooie herstelbehandelingen laten zien, met resultaten op hun Facebook/Instagram. Verder ken ik goede verhalen vanuit Veldhoven en prohair.

Groet,
Nicolaas.

vind HWI hun resultaten er nogal fake uitzien eerlijk gezegd.

nicolaasdk 1 april 2019 04:29

Van de personen die een herstelbehandeling hebben gehad? Ik niet hoor. Ik moet wel toegeven dat ze de camera in de voor / na beoordeling wel eens wat beter mogen afstemmen..

Maar goed daar gaat de discussie van de TS niet over..

Groet,
Nicolaas

zyzzalive 2 april 2019 13:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eddy_wally (Bericht 430526)
vind HWI hun resultaten er nogal fake uitzien eerlijk gezegd.

Als ik op hun instagram kijk word ik ook absoluut niet enthausiast.

eddy_wally 5 april 2019 20:01

Ben bij Bisanga in Brussel langs geweest, direct duidelijk merkbaar dat ze bij ons op een andere niveau werken. Prijs zal er ook wel naar zijn vrees ik.

Joopie1 6 april 2019 13:17

@ Eddy Wally : Ik lees in een ander topic dat je eerst je voorste haarlijn gaat laten verwijderen en vervolgens een nieuwe haarlijn gaat laten plaatsen. Hoe ga je de haarlijn laten verwijderen? Met laser?

eddy_wally 7 april 2019 00:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Joopie1 (Bericht 430731)
@ Eddy Wally : Ik lees in een ander topic dat je eerst je voorste haarlijn gaat laten verwijderen en vervolgens een nieuwe haarlijn gaat laten plaatsen. Hoe ga je de haarlijn laten verwijderen? Met laser?

Nee gewoon manueel. Ze worden herpland hoge in mijn haar.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:12.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.