Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Chirurgische behandelingen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=82)
-   -   Roesje Esteworld, Ervaringen? (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=40719)

UlpiaNovio 2 mei 2023 11:50

Roesje Esteworld, Ervaringen?
 
Hoi Allemaal,

Zijn er mensen die ervaring hebben met het roesje dat Esteworld sinds kort toepast bij een HT vóór de verdovingsprikken?

Ik wil eind dit jaar terug voor een tweede HT bij Esteworld maar kijk weer gigantisch op tegen die nare, vreselijke prikken :yawn: :rolleyes:.

Is er iemand die de HT heeft gehad met roesje? Hoe was deze ervaring en hoe viel de pijn mee/tegen?

Groet~!

Limbo 2 mei 2023 11:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door UlpiaNovio (Bericht 477076)
Hoi Allemaal,

Zijn er mensen die ervaring hebben met het roesje dat Esteworld sinds kort toepast bij een HT vóór de verdovingsprikken?

Ik wil eind dit jaar terug voor een tweede HT bij Esteworld maar kijk weer gigantisch op tegen die nare, vreselijke prikken :yawn: :rolleyes:.

Is er iemand die de HT heeft gehad met roesje? Hoe was deze ervaring en hoe viel de pijn mee/tegen?

Groet~!

Heb ik in december een roesje gehad? Kreeg vóór de prikken via een infuus iets ingespoten, voelde me even wat duizelig. Maar of dat een roesje was weet ik ook niet.

UlpiaNovio 2 mei 2023 11:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 477078)
Heb ik in december een roesje gehad? Kreeg vóór de prikken via een infuus iets ingespoten, voelde me even wat duizelig. Maar of dat een roesje was weet ik ook niet.

Hoe heb je de pijn ervaren van de verdovingsprikken? (schaal 1/10?)

Ik weet namelijk nog dat bij mij de pijn echt een 9,5/10 was. Waarschijnlijk een van de pijnlijkste momenten ooit deze verdovingsprikken.

Limbo 2 mei 2023 15:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door UlpiaNovio (Bericht 477079)
Hoe heb je de pijn ervaren van de verdovingsprikken? (schaal 1/10?)

Ik weet namelijk nog dat bij mij de pijn echt een 9,5/10 was. Waarschijnlijk een van de pijnlijkste momenten ooit deze verdovingsprikken.

Die eerste prikken vielen wel mee, een 4, bij TH destijds was het pijnlijker, een 9. Maar gaandeweg de behandeling bleef men maar prikken en werd het steeds pijnlijker. Maar okay, wie mooi wil zijn moet pijn lijden.

Klapz 2 mei 2023 21:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Limbo (Bericht 477080)
Die eerste prikken vielen wel mee, een 4, bij TH destijds was het pijnlijker, een 9. Maar gaandeweg de behandeling bleef men maar prikken en werd het steeds pijnlijker. Maar okay, wie mooi wil zijn moet pijn lijden.

Ik kreeg in maart het roesje bij Esteworld. Dit werd erg duidelijk vermeld tijdens de behandeling. Ik was er een minuut of 10 behoorlijk van de planeet van (positief). Maar wellicht kwam dat omdat ze na enkele minuten vroegen tijdens de eerste prikken of het pijn deed en ik ja zei, leek alsof ik nog een dosis kreeg :D. Ik voelde zon 15 minuten geen pijn meer,
roesje is daarna wel uitgewerkt. Het werkt dus alleen voor de eerste prikken.

Verder herkenbaar dat het gaandeweg pijnlijker wordt. Hoe meer frontaal, hoe pijnlijker de prikken ook. Ik vond het best te doen allemaal. Wel op tijd aangeven dat je verdoving erbij wilt hebben al je de operatie voelt, ze gaan gewoon door en pas na 5 minuten werkt de nieuwe verdoving.

SanderWalraven 7 mei 2023 16:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door UlpiaNovio (Bericht 477076)
Hoi Allemaal,

Zijn er mensen die ervaring hebben met het roesje dat Esteworld sinds kort toepast bij een HT vóór de verdovingsprikken?

Ik wil eind dit jaar terug voor een tweede HT bij Esteworld maar kijk weer gigantisch op tegen die nare, vreselijke prikken :yawn: :rolleyes:.

Is er iemand die de HT heeft gehad met roesje? Hoe was deze ervaring en hoe viel de pijn mee/tegen?

Groet~!

In januari bij Esteworld geweest en geen prik gevoeld. Ook de hele behandeling pijnloos. :D

Schaamhaartje 7 mei 2023 18:53

Gewoon even op de tanden bijten. Word je een man van.
Het valt echt wel mee hoor. honderden mannen iedere dag overleven zo'n prikje.

Duygu 7 mei 2023 19:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Schaamhaartje (Bericht 477166)
Gewoon even op de tanden bijten. Word je een man van.
Het valt echt wel mee hoor. honderden mannen iedere dag overleven zo'n prikje.

En vergeet de vrouwen niet 😇

Vertje 7 mei 2023 22:14

Echt helemaal niets gevoel. Roesje was stiekem nog best lekker haha. Eerste paar uur vlogen voorbij hierdoor

cococo 9 mei 2023 16:31

Ik had dat roesje wat onderschat, vond het meer een roes :D. Maar ik vond het helemaal prima. Voor zover ik mij kan herinneren heb ik wel een paar keer flinke pijn gevoeld daarna, maar ik denk wel dat het veel erger zou zijn geweest zonder roesje. En het feit dat ik het nu niet meer precies weet hoe intens het was zegt voor mij ook dat het goed te doen was.

zacksstacks 10 mei 2023 14:23

Was chill man! Had een stoned gevoel en eigenlijk geen last gehad van de behandeling.

Heerlijk de hele dag youtube gekeken :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:52.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.