Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Chirurgische behandelingen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=82)
-   -   Kliniek in Turkije gezocht (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=37074)

Bas91 4 december 2017 16:21

Kliniek in Turkije gezocht
 
Dag mensen,

Al jaren heb ik (zoals velen) groeiende inhammen. Recentelijk heb ik besloten hier daadwerkelijk wat mee te doen en wil een HT ondergaan. Veel verschillende topics gelezen en mede gezien het kostenplaatje ga ik voor een HT in Turkije. Op dit moment springen wat mij betreft 2 partijen boven de rest uit, Global hair en Esteworld. Ik heb nog nergens een gesprek gehad maar volgens berekeningen die ik heb gedaan zullen er zo'n 1500-2000 grafts nodig zijn.
Zelf neig ik er naar om geen ACELL behandeling te doen aangezien de rest van m'n haar behoorlijk dik en stevig is.

Met dit gegeven, welke kliniek zouden jullie mij adviseren?

Hoor graag van jullie!


Vriendelijke groet,
Bas

HairCoach 4 december 2017 18:43

Als je keuze op een Turkse kliniek is gevallen, zal er over het algemeen Esteworld of HWI aangeraden worden.

M. Hayden 4 december 2017 19:48

Persoonlijk heb ik goede ervaringen bij Esteworld.
Mail eens naar Hidde van Esteworld die zal alles uiteen doen zonder enige verplichting.
Je moet alleszins geen schrik hebben daar want alles is tot in de puntjes geregeld.
Succes met je keuze en hou ons op de hoogte.

christiaann 4 december 2017 20:00

@ M hayden, ik zie in je handtekening dat je saw palmetto, hebt gebruikt maar bent gestopt. Ik ben benieuwd hoe jij SP hebt ervaren en waarom je bent gestopt.

M. Hayden 4 december 2017 22:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door christiaann (Bericht 416626)
@ M hayden, ik zie in je handtekening dat je saw palmetto, hebt gebruikt maar bent gestopt. Ik ben benieuwd hoe jij SP hebt ervaren en waarom je bent gestopt.

Ik heb het een tijd genomen en merkte geen verschil ook niet toen ik ermee stopte. Het enige product die ik tot nu toe gebruikte die een echt merkbaar verschil opleverde is Curegen.

mozart 5 december 2017 00:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bas91 (Bericht 416611)
Dag mensen,

Al jaren heb ik (zoals velen) groeiende inhammen. Recentelijk heb ik besloten hier daadwerkelijk wat mee te doen en wil een HT ondergaan. Veel verschillende topics gelezen en mede gezien het kostenplaatje ga ik voor een HT in Turkije. Op dit moment springen wat mij betreft 2 partijen boven de rest uit, Global hair en Esteworld. Ik heb nog nergens een gesprek gehad maar volgens berekeningen die ik heb gedaan zullen er zo'n 1500-2000 grafts nodig zijn.
Zelf neig ik er naar om geen ACELL behandeling te doen aangezien de rest van m'n haar behoorlijk dik en stevig is.

Met dit gegeven, welke kliniek zouden jullie mij adviseren?

Hoor graag van jullie!


Vriendelijke groet,
Bas

Hoi Bas, ik zou zeker ook Asmed clinic contacten. Doe vooraf genoeg onderzoek en verdiep je in de verschillende technieken welke gehanteerd worden. Succes

Bas91 5 december 2017 08:56

Bedankt voor jullie adviezen, ik ga me verder verdiepen en contact opnemen met een / meerdere klinieken. Ik hou jullie op de hoogte van mijn keuze.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:18.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.