Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Chirurgische behandelingen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=82)
-   -   anatolia hair transplant yeliz damar (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=38757)

tolga88 21 december 2019 10:25

anatolia hair transplant yeliz damar
 
4 Bijlage(n)
hallo allemaal,

Ik heb vorige week zaterdag haartransplantatie gehad. 4000graft geplaatst. ik ben 31 jaar. Vanaf mijn 22 kreeg ik al last van haar uitval en uiteindelijk beslissing genomen om het ook te doen.

Ik moet eerlijk zeggen, enige wat ik onprettig heb ervaren waren de plaatselijke verdoving. Los van dit liep alles wel netjes.

Gelukkig heb ik tot nu toe geen na pijn gehad. En op dit moment voel ik nog klein verdoofd gevoel op het achterhoofd en soms koude rillingen.

Ik zal om de week fotos plaatsen om mijn vooruitgang met jullie te delen.

tolga88 21 december 2019 10:30

3 Bijlage(n)
Hierbij de fotos van nu. Alles geneest goed. kortsjes zijn nog niet helemaal weg.

Inesmoll 21 december 2019 12:35

Ziet er goed uit, ook je donor is reeds goed hersteld ,suuces verder.

Pietjeee 21 december 2019 12:38

Veel grafts, succes met het herstel.

kalen=balen 21 december 2019 15:22

Zo, dat is een flinke sessie geweest zeg. Gekozen voor een fantastische haarlijn! Niet die kaarsrechte onnatuurlijke lijn zoals je zo vaak ziet, maar toch nog de typische M-vorm die past bij een volwassen man. Zo zou/ga ik het ook doen. Heel benieuwd naar het eindresultaat. Ga je zeker volgen. Succes met herstel!

tolga88 21 december 2019 17:42

idd is een flinke sessie geweest. Ik had aangegeven dat ik een goed dichtheid wilde hebben en niet dat je vaker ziet bij de meeste dat je doorheen kan kijken. Het is nog wel te vroeg tuurlijk om te zeggen of het wel gelukt is of niet.

En me haarlijn werd bepaald door mrs yeliz damar, eigenaresse van de kliniek. Zij doet ook de kanaaltjes open en bepaald ook hoeveel grafts mogelijk is.

Lagassi 21 december 2019 20:14

Wat is de prijs bij anatolia als ik vragen mag?
Op hun website is niks te vinden.

tolga88 21 december 2019 20:58

op site heb je whatsapp icoon om in contact te komen. neem contact op via de app en ze zullen je nodige info geven.
ik had een prijs zonder hotel en transfer.

Hotel had ik zelf geregeld en transfer had ik niet nodig omdat ik de taxi had genomen naar het hotel toe. was een klein ritje van een kwartier.

tolga88 25 december 2019 14:16

2 Bijlage(n)
update dag 10 vandaag. laatste wasbeurt gedaan om koorstjes weg te halen.

BaldEagle 26 december 2019 20:29

Ziet er goed uit zeg.
Het kaalscheren van te voren is dus standaard. Hoe lang voordat je weer dingen mag doen? Ik overweeg als ik dit ga doen om er een vakantie of reis aan vast te plakken. Hoef je niet met een kale kop op werk aan te komen, maar je moet wel wat kunnen natuurlijk.

tolga88 26 december 2019 21:45

ik was voor 5dagen op vakantie geweest. en op dag 2 van me vakantie heb ik het laten doen. De rest van de dagen ben ik gewoon de stad in gegaan. Alleen je moet wel uitkijken tuurlijk met uitkleden, wassen, slapen etc. Terug van me vakantie ben ik nog een week thuis gebleven. Dus aan 2weken heb je wel genoeg denk ik.

En de eerste week heb ik wel weinig kunnen slapen omdat je alleen op je rug mag slapen.

tolga88 6 januari 2020 02:52

2 Bijlage(n)
update week 3. Herstel gaat prima. Inmiddels beginnen haren uit te vallen. Hierbij paar fotos.

tolga88 28 januari 2020 08:13

4 Bijlage(n)
Inmiddels zijn we 6 weken verder. Herstel gaat goed. Wel krijg ik aardig wat puisten op donorgebied.

tolga88 20 februari 2020 08:39

5 Bijlage(n)
update week 10 al.

Haartjes beginnen langzaam te groeien. Donor gebied vind ik nog wel tegen vallen misschien heeft het nog wel wat tijd nodig denk ik.

tolga88 20 februari 2020 08:48

3 Bijlage(n)
fotos donorgebied


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:27.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.