Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   AA - Algemeen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=64)
-   -   scheldnamen! (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=7143)

alopeciatic 19 augustus 2005 16:52

scheldnamen!
 
Ben benieuwd of jullie nog originele zijn tegengekomen. Valt me wel op dat ze met hun tijd meeveranderen:

kale knikker ach, die goeie ouwe tijd dat kinderen nog knikkerden...

nazi draag ik een bomberjack? of kistjes? ik dacht het niet.

kojak/telly savalas door ouderen gebruikt (tijden geen idee gehad wie ze bedoelden). erg link om met een lolly te lopen.

gabber piet wat zou het toch fijn zijn als ik geen muzieksmaak had en ook gabber was geweest...

pimmetje nog zo iemand met wie je graag geassoscieerd wordt.

blanke michael jordan mijn favoriet! had ook een perfecte driepunter,dus niet geheel onterecht :P

kevin 19 augustus 2005 16:58

Skinhead hoor je ook wel eens.

alopeciatic 19 augustus 2005 17:09

Jaaaa,

skinhead vooral naar als mensen echt denken dat je racistisch bent

badmuts best ironisch, aangezien je een badmuts gebruikt om je haar droog te houden. dubbele belediging dus!

petra00 19 augustus 2005 22:32

vent of kerel
Ja ,eentje die 4 kinderen gebaard heeft.

petra00 19 augustus 2005 22:37

sorry ik zit op het mannenforum zie ik nu pas.:cool:

T4BuL4 R4S4 19 augustus 2005 23:02

:eek: vleesmutske :eek:

alopeciatic 20 augustus 2005 03:29

Nou, vooruit dan Petra...

vent/kerel juiste reactie voor de dames: "sta je al zo lang droog dat je het verschil niet meer ziet?"

vleesmuts vleeshoofd! (sorry, ik kan niks beters verzinnen, té vies woord!)

rizla 1 september 2005 22:23

ouwe of opa of idd vleespetje

hardrocker 28 september 2005 13:17

of een weerwoord op dit soort opmerkingen.

"ben niet kaal heb gewoon een brede scheiding"

Lies86 28 september 2005 13:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door petra kits
sorry ik zit op het mannenforum zie ik nu pas.:cool:

Dat doe ik ook wel eens hoor, en dat vinden ze volgens mij niet zo heel erg.
Het gaat er meer om dat mannenproblemen hier besproken worden!!

Lies

alopeciatic 29 september 2005 14:01

Dames zijn (wat mij betreft) altijd welkom. Deze thread heb ik hier geplaatst omdat jongens/mannen volgens mij vaker worden uitgescholden dan meisjes/vrouwen.

Ik vond ook dat er wel een thread mocht zijn waar gelachen kan worden. Al dat serieuze gedoe! Je hoeft ook geen slachtoffer te zijn van andermans opmerkingen, alleen van alopecia zelf (en dan vind ik slachtoffer nog héél zwaar klinken).

rizla 18 oktober 2005 01:11

@alopeciatic
u n i v e r s a l i s

ff offtopic maar ik was gewoom eens nieuwsgierig; is universalis nu gewoon een zware vorm van areata of is het iets anders?

alopeciatic 18 oktober 2005 10:30

@rizla: de termen areata, totalis en universalis zijn imho hokjes waar ze deze onvoorspelbare "ziekte" (ik voel me prima, vandaar de aanhalingstekens) willen stoppen. Er is volgens mij niet echt een verschil tussen die drie - eerder een glijdende dan een getrapte schaal. Maar inmiddels ben ik helemaal kaal, dus ik pas wel goed in dat laatste hokje ;)

rizla 18 oktober 2005 15:47

jah d8 het al bedankt(anders zou er vast ook wel een rubriek over te vinden zijn denk ik ineens)

laurens7 20 april 2006 20:11

Hallo

Ik ga mijn haar ook kaal scheren over enkele maanden, heb eigenlijk nog nooit een opmerking over mijn kalende kop gekregen,alleen van mn huisarts.
En paar jaar geleden van een leerkracht uit het middelbaar waar iedereen bijzat ook, toen wistk zelf niet datk kaal ging worden,altijd ontkent,was nooit een probleem,kben nu ook al bijna 22.
Ze moesten maar eens proberen, nee tis precies of niemand merkt het,oke heb wel blond haar maar dan nog.
Ik hoop dat die enkele maanden snel voorbij zijn; één vriendin is er niet zo voor,maar ik wel.
Als je je niet laat doen dan krijg je toch ook geen scheldwoorden nr kop gesmeten of hoogstens eens om te plagen,ale ik toch niet. Zit wel in omgeving met veel vrouwen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:46.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.