Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Medicijnen/haargroeimiddelen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=81)
-   -   Dermabrasion (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=13195)

nadina 14 april 2008 22:51

Dermabrasion
 
ik ga mijn verhaal heel kort maken ,heb geen zin om veel te typen maar ik wou dit ff met jullie delen.

ik had ook kale plekken op mijn hoofd ondekt,ik schrok me dood mijn haar is mijn alles.had het aan mijn ouders verteld en mijn vader wist daar wel raad mee,hij maakte op die kale plekken kleine sneetjes met een scheermesje en ik moest het daarna iedere dag met rode knoflook erop smeren.

na 2weken begon me haar te groeien.

Ryan R 15 april 2008 01:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nadina (Bericht 163946)
ik ga mijn verhaal heel kort maken ,heb geen zin om veel te typen maar ik wou dit ff met jullie delen.

ik had ook kale plekken op mijn hoofd ondekt,ik schrok me dood mijn haar is mijn alles.had het aan mijn ouders verteld en mijn vader wist daar wel raad mee,hij maakte op die kale plekken kleine sneetjes met een scheermesje en ik moest het daarna iedere dag met rode knoflook erop smeren.

na 2weken begon me haar te groeien.



k... grappig...

maldonado 15 april 2008 01:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ryan R (Bericht 163950)
k... grappig...

wat is er zo grappig aan k...?

AnthonieH 15 april 2008 07:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maldonado (Bericht 163953)
wat is er zo grappig aan k...?

Helemaal niets.

Ik moest ook meewarig glimlachen om die post, Ryan, maar het is absoluut niet nodig om dit soort woorden erbij te gebruiken.

bedroefd007 15 april 2008 09:02

Thanx voor je reactie nieuwhaar!

De finax staat er inderdaad bij als PDA approved....Nu ben ik wel aan het twijfelen welke ik moet nemen ....

Ryan R 15 april 2008 12:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH (Bericht 163960)
Helemaal niets.

Ik moest ook meewarig glimlachen om die post, Ryan, maar het is absoluut niet nodig om dit soort woorden erbij te gebruiken.

Is waar, maar van dit soort onzin verhalen kan ik behoorlijk ellendig raken

Ryan R 15 april 2008 12:44

Waarom gooi je trouwens dat verhaal van Nadia dr niet af Anthonieh?

Rob000 15 april 2008 12:51

Nou ik word er juist vrolijk van:D Zijn toch im........ die dit durven te posten?

AnthonieH 15 april 2008 21:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ryan R (Bericht 163992)
Waarom gooi je trouwens dat verhaal van Nadia dr niet af Anthonieh?

Misschien zijn er mensen die graag in zo'n verhaal willen geloven. Ikzelf zie het als onzin, maar ik heb me nooit met een scheermes laten bewerken om daarna de snijwonden in te smeren met knoflook, dus kan ik niet 100% zeker bewijzen dat het onzin is.

Overigens ga ik er van uit dat de lezers hier volwassen genoeg zijn om dit verhaal met meer dan een korreltje zou te nemen.

vito85 15 april 2008 22:01

dit is een methode die in veel oosterse landen gebruikt word...eeuwenoud.
ik heb het wel vaker gehoord. Als het voor iemand werkt laat die gene dan. Als je het onzin vind. reageer gewoon niet.
lijkt me het beste:)

AnthonieH 15 april 2008 22:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vito85 (Bericht 164059)
dit is een methode die in veel oosterse landen gebruikt word...eeuwenoud.
ik heb het wel vaker gehoord. Als het voor iemand werkt laat die gene dan. Als je het onzin vind. reageer gewoon niet.
lijkt me het beste:)

Ik ben het hier niet mee eens, Vito, discussie is altijd waardevol.

Je weet met haargroeimiddelen nooit 100% zeker of ze ook voor jou zullen werken. Dus zelfs al reageren er 10 mensen die er hun haar door hebben teruggekregen, de enige manier om er achter te komen of het voor jou helpt, is om het gewoon zelf te proberen.

Misschien kun je het eens voorzichtig proberen op een plek waar je er zelf bij kunt. Een mooi stukje van 2x2 cm dat je daarna goed in de gaten kunt houden. Zorg er wel voor om het scheermesje en de kale plek goed ontsmetten.

Ryan R 15 april 2008 23:23

Als mensen hier gaan praten over op eigen houtje sneeen in je kop aanbrengen....zie ik dat als een bespotting van dit forum. Dus ik zeg lekker bannen zo´n grappenmaker.

Spiderman 15 april 2008 23:43

Tsja, ik heb van oosterse mensen ook wel eens een verhaal van soortgelijke strekking gehoord. Namelijk je rug uit laten krabben als je een fikse verkoudheid opgelopen hebt. Is ook niet iets waar ik aan moet denken, maar deze mensen zijn er van overtuigd dat ze er baat bij hebben. Ik zou het ook gewoon respecteren, ook al is het voor ons heel erg vreemd.

Ryan R 15 april 2008 23:46

Nee ik vind het prima dat iedereen zijn eigen mening heeft, maar dit kwam meer op mij over als iemand die hier de boel een beetje belachelijk zat te maken, ik kan mij namelijk niet voorstellen dat dit door een Nederlander serieus bedoeld is. Wat een of andere sjamaan in India in de praktijk brengt is weer een ander verhaal

mama 16 april 2008 12:10

oude gebruiken
 
Persoonlijk zou ik die methode niet toepassen ,maar sommige landen wordt deze praktijk wel toegepast.De knoflook werkt bloedzuiverend,de wonden zorgen voor de stimulatie van de bloedsomloop en voor een regeneratie van de huid.In onze westerse wereld zijn er ook onderzoeken naar deze methodes namelijk met muizen

http://www.zsana.nl/00/zs/nl/286/nie...le_muizen.html

Toen ik dit bericht las,wist ik het ook even niet maar ik had een gevoel dat dit meisje het oprecht meende.Wie weet wordt het later met wat hedendaagse aanpassingen een succesvolle methode.

Mischien weet test123 hier meer over.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:25.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.