Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Medicijnen/haargroeimiddelen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=81)
-   -   Hoe kom ik aan minoxidil als een minderjarige? (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=15523)

ardah 3 juni 2009 15:29

Hoe kom ik aan minoxidil als een minderjarige?
 
Hallo,

Ik wil graag beginnen met minoxidil 2% omdat mij inhammen steeds groter worden en haren dunner worden zodat je mijn huid ziet maar hoe kom ik er aan?

Bij het bestellen kunnen ze toch niet controleren of je 18 jaar bent, dus kan ik hem dan gewoon bestellen?

Mahone 3 juni 2009 18:44

Bestel Rogaine Foam (5%) op eBay ;)

John18 3 juni 2009 19:00

Eerst bitchen op iemand die op onofficiele wijze medicijnen verkoopt waar een recept voor nodig is, en dan zelf iemand aan medicijnen, die duidelijk voor 18 jaar en ouder zijn, helpen, terwijl je weet dat hij minderjarig is, en zelfs niet hoe oud?

Tsssk;)

ardah 3 juni 2009 19:39

ik ben 16 jaar maar hoe kan ik er aan komen, want ik lees ook soms dat mensen die jonger dan 18 jaar zijn minoxidil 2% gebruiken.

Mahone 3 juni 2009 19:50

16 jaar en dat soort middelen lijkt mij niet echt verantwoord..

Dat je al op zo'n jonge leeftijd obsessief bezig bent met je haar is niet goed! Bij mij begon het pas rond mij 20e alhoewel dat ook relatief jong is.. Ik ben nu 21 en gebruik 'alleen' Rogaine Foam 5% + Saw Palmetto

ardah 3 juni 2009 22:39

Wat is Rogaine Foam 5% en Saw palmetto?

En nog steeds geen antwoord op mij vraag kan ik aan minoxidil 2% kome door hem te bestellen?

AnthonieH 3 juni 2009 22:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ardah (Bericht 206711)
En nog steeds geen antwoord op mij vraag kan ik aan minoxidil 2% kome door hem te bestellen?

Gewoon bij praktisch iedere (online) drogist of apotheek.

Bijvoorbeeld hier

Zoek even bij google op 'online drogist minoxidil' of 'online apotheek minoxidil' en dergelijke.

ardah 6 juni 2009 00:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH (Bericht 206712)
Gewoon bij praktisch iedere (online) drogist of apotheek.

Bijvoorbeeld hier

Zoek even bij google op 'online drogist minoxidil' of 'online apotheek minoxidil' en dergelijke.


bedankt,

Ik heb hem vandaag besteld ik hoop dat ik hem snel ontvang. :D

Chase 6 juni 2009 10:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ardah (Bericht 207027)
bedankt,

Ik heb hem vandaag besteld ik hoop dat ik hem snel ontvang. :D

Welk type en waar heb je het besteld als ik vragen mag? :)

ardah 6 juni 2009 18:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chase (Bericht 207040)
Welk type en waar heb je het besteld als ik vragen mag? :)


Ik heb hem gister besteld en heb hem net gekregen van de merk rogaine heb ook nog gratis aftershave bij gekregen :P maar hoe gebruik ik dit nou:O

Limbo 6 juni 2009 19:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ardah (Bericht 207164)
Ik heb hem gister besteld en heb hem net gekregen van de merk rogaine heb ook nog gratis aftershave bij gekregen :P maar hoe gebruik ik dit nou:O

Er zal toch wel een bijsluiter bij zitten??

AnthonieH 6 juni 2009 19:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ardah (Bericht 207164)
Ik heb hem gister besteld en heb hem net gekregen van de merk rogaine heb ook nog gratis aftershave bij gekregen :P maar hoe gebruik ik dit nou:O

Mooi, heb je die vast in huis voor als je je over een paar jaar gaat scheren :P

2x per dag 1 ml aanbrengen ... doe maar liever wat zuinig ... let je wel heel goed op jezelf als je het gebruikt?

ardah 6 juni 2009 20:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH (Bericht 207168)
Mooi, heb je die vast in huis voor als je je over een paar jaar gaat scheren :P

2x per dag 1 ml aanbrengen ... doe maar liever wat zuinig ... let je wel heel goed op jezelf als je het gebruikt?


Ik scheer me al heb al een baardje word steeds dikker en dikker vind ik niet erg:P

moetje hem 2x per dag aan brengen of kan het ook gewoon 1x in de avond voor dat ik ga slapen?

AnthonieH 6 juni 2009 21:19

1 keer kan ook, al wordt vaak aangeraden om het zeker het eerste jaar twee maal daags te doen.

Thedude 7 juni 2009 14:35

Sorry hoor maar wat is dit voor zinloze opmerking? Lijkt me niet meer dan normaal dat je op jonge leeftijd veel obsessiever met haaruitval bezig bent! Als je straks 40 bent is het allemaal veel geaccepteerder en heb je waarschijnlijk al vrouw etc...

Hoe jonger je bent, hoe erger het is is mijn mening.


Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mahone (Bericht 206686)
16 jaar en dat soort middelen lijkt mij niet echt verantwoord..

Dat je al op zo'n jonge leeftijd obsessief bezig bent met je haar is niet goed! Bij mij begon het pas rond mij 20e alhoewel dat ook relatief jong is.. Ik ben nu 21 en gebruik 'alleen' Rogaine Foam 5% + Saw Palmetto



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:18.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.