Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Medicijnen/haargroeimiddelen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=81)
-   -   MSM Tabletten (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=3712)

Eminem 12 juli 2004 00:16

MSM Tabletten
 
Beste Lotgenoten,

Ik lees zo hier en daar op deze site dat er een aantal gebruikers zijn van MSM tabletten.Voor ik deze site bezocht had ik nooit van deze tabletten gehoord.Ieder geval zijn de gebruikers op dit forum van deze tabletten positief over deze tabletten?Zoja, wat zijn jullie ervaringen met deze tabletten?Zelf gebruik ik dagelijks 1,25 mg Finasteride en 2 vitamine B complex tabletten.Zou het kwaad kunnen om daarbij ook nog eens 1-2 MSM tabletten bij te nemen, of word dit weer te veel van het goede
(3 soorten medicijnen per dag), zodat het averrechts uit zal pakken?
Of kan de combinatie van deze 3 medicijnen verkeerd werken?
Hopende kunnen jullie mij met deze vragen helpen. :rolleyes:

Eminem 12 juli 2004 00:27

Oh ja, voor ik het vergeet te vragen.
Waar zijn deze MSM Tabletten te verkrijgen?

Super Cow 12 juli 2004 01:48

Als je de search gebruikt zul je veel topics vinden: http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=3237

Ik haal mijn MSM bij de kruitvat eigen merk 5,85 voor 60 tabletten geloof ik.

mjoy 12 juli 2004 01:52

MSM laat je haren en je nagels sneller groeien, waarschijnlijk zal het tegen haaruitval zelf niet veel doen maar het maakt de haren wel dikker.
Het is aangeraden om 2000 a 3000 mg te slikken per dag (2 a 3 pillen), je kan het vinden in een natuurwinkel of in het kruidvat.

Eminem 12 juli 2004 12:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mjoy
MSM laat je haren en je nagels sneller groeien, waarschijnlijk zal het tegen haaruitval zelf niet veel doen maar het maakt de haren wel dikker.
Het is aangeraden om 2000 a 3000 mg te slikken per dag (2 a 3 pillen), je kan het vinden in een natuurwinkel of in het kruidvat.

Zelf gebruik ik dagelijks 1,25 mg Finasteride en 2 vitamine B complex tabletten.Zou het kwaad kunnen om daarbij ook nog eens 2-3 MSM tabletten bij te nemen, of word dit weer te veel van het goede
(3 soorten medicijnen per dag), zodat het averrechts uit zal pakken?
Of kan de combinatie van deze 3 medicijnen verkeerd werken?

Super Cow 12 juli 2004 12:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eminem
Zelf gebruik ik dagelijks 1,25 mg Finasteride en 2 vitamine B complex tabletten.Zou het kwaad kunnen om daarbij ook nog eens 2-3 MSM tabletten bij te nemen, of word dit weer te veel van het goede
(3 soorten medicijnen per dag), zodat het averrechts uit zal pakken?
Of kan de combinatie van deze 3 medicijnen verkeerd werken?

MSM is geen medicijn maar een supplement. Dus het moet geen problemen leveren. Ik slik ongeveer het zelfde als jou.

Cloud 12 juli 2004 12:29

Denk niet dat het kwaad kan. MSM is een lichaamseigen stof, en volkomen veilig om te nemen. Heel wat mensen nemen de combinatie die jij beschrijft zonder problemen.

Eminem 12 juli 2004 12:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cloud
Denk niet dat het kwaad kan. MSM is een lichaamseigen stof, en volkomen veilig om te nemen. Heel wat mensen nemen de combinatie die jij beschrijft zonder problemen.

Bedankt voor de reactie.
Als ik deze MSM Tabletten erbij gebruik zijn het bij elkaar dan wel 5 tabletten op een dag die ik gebruik alleen voor mijn haar !!
1,25 mg Finasteride + 2 vitamine B tabletten + 2 MSM tabletten !!
Denk je niet dat dit al teveel is per dag?
Trouwens, hoeveel MSM tabletten slik jij per dag zijn dat er 2 of 3 ?

Noodlesoup 12 juli 2004 13:15

MSM is een van de minst giftige stoffen die er bestaat (alles is in feite giftig, afhankelijk van de ingenomen hoeveelheid). MSM is een bouwstof die ook in het eten zit, maar vaak tijdens het verteringsproces verloren gaat.

Het slikken van MSM op zichzelf is zeer veilig, alleen wanneer je medicijnen gebruikt moet je toch even opletten. MSM staat bekend dat het effecten van bepaalde medicijnen versterkt, wat vaak ongewenst is. Ikzelf heb geen ervaringen met Finasteride, maar ik denk dat een ander HaarWeb lid je meer over een MSM - Fina combinatie als middel tegen AGA kan vertellen.

Ikzelf slik 5000 mg per dag.

Cloud 12 juli 2004 13:35

Ik neem 2g op een dag. In totaal slik ik op een dag 8 pillen: 1 yasmin, 4 visolie, 2 MSM en 1 vit. B complex. Heb er geen last van... Neem het ook meestal bij mijn eten in.

ralluf 12 juli 2004 14:32

Eey eminem,

helpt propecia goed bij jou en heb je bijwerkingen?

Eminem 12 juli 2004 14:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ralluf
Eey eminem,

helpt propecia goed bij jou en heb je bijwerkingen?

Ik gebruik Finasteride 1,25 mg (Propecia) op een maand na een heel jaar en ik kan zeggen dat ik de nog bestaande haren heb behouden, maar geen enkele hergroei heb ervaren, op de kruin na.Wel moet ik zeggen dat bij het kruingedeelte waar de hergroei heeft plaatsgevonden het haar ook dikker en voller is geworden.Toch had ik veel en veel meer van dit medicijn verwacht.

Eminem 12 juli 2004 15:00

Oh ja, ik heb nog geen bijwerkingen ervaren.

SweetCherry 17 juni 2011 16:31

Msm pillen
 
Ik neem nu vanaf vanochtend MSM pillen van de hema, 120 pillen voor €11.95,- 2 per dag, allebij bij het ontbijt, dus 2000mg per dag. Ik zal jullie op de hoogte houden van of het helpt.
Xx

Hairon 1 augustus 2011 10:39

Ik slik ook van die capsules voor huid en nagels (potje van 60 stuks bij de etos). Echter krijg ik deze niet met water weg, maar doe ik ze 's ochtends door een bakje yoghurt en muesli heen. Dit is geen probleem neem ik aan?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:41.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.