Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Chirurgische behandelingen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=82)
-   -   Conclusie welke HT kliniek?!! (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=37308)

Tetouani14 24 april 2018 21:20

Conclusie welke HT kliniek?!!
 
Beste mensen,

Ik heb een hoop gelezen over HT en de hoe en wat enzovoorts. Alleen blijf ik bij het belangrijkste punt en dat is namelijk welke kliniek is uiteindelijk het best? Esteworld, Fueperfect, HairworldIstanbul en eventieel paar lokale Nederlandse klinieken had ik in gedachten, Esteworld lees ik heel veel over hier en is wel te doen qua prijs.
Fueperfect ook goed qua prijs.
Sommigen hebben positieve en sommige wat negatieve ervaringen.
HairworldIstanbul vind ik heel prijzig en de tarieven zijn aardig hoog net als die van NL'se klinieken. Het blijft zo moelijk om een keuze te maken want het is bij iedereen gewoon verschillend, want een duur kliniek betekent ook niet altijd resultaat. En hoe zit het eigenlijk met die garantie van hun? Is het echt zo dat je nog een keer mag zonder gezeik en blabla? Advies is welkom

Diksy 25 april 2018 13:53

Waar te gaan voor HT?
 
[QUOTE=Tetouani14;420357]Beste mensen,

Ik heb een hoop gelezen over HT en de hoe en wat enzovoorts. Alleen blijf ik bij het belangrijkste punt en dat is namelijk welke kliniek is uiteindelijk het best?

Beste Tetouani14,

Doe je huiswerk en beslis daarna. Op deze site kan je heel veel informantie vinden.

zyzzalive 25 april 2018 18:46

Op basis van resultaten en post-op bijwerkingen/complicaties vind ik niet dat je esteworld in een naam mag noemen met Nederlandse klinieken.

krulhaar 25 april 2018 19:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zyzzalive (Bericht 420379)
Op basis van resultaten en post-op bijwerkingen/complicaties vind ik niet dat je esteworld in een naam mag noemen met Nederlandse klinieken.

Op basis van resultaten juist wel! Als ik lotgenoten zie die behandelt zijn in Turkije(HairWorld en Esteworld) dan denk ik:WoW,ziet er goed uit!!
Bij klinieken in NL zie ik dat nauwelijks.

Eastfield 25 april 2018 19:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door krulhaar (Bericht 420380)
Op basis van resultaten juist wel! Als ik lotgenoten zie die behandelt zijn in Turkije(HairWorld en Esteworld) dan denk ik:WoW,ziet er goed uit!!
Bij klinieken in NL zie ik dat nauwelijks.

Ben ik zeker met jou eens, als ik bv. naar de resultaten kijk van transhair (NL) dan vind ik dat nou niet echt bijzonder ofzo. Zelf bij Esteworld gedaan dus moet zelf afwachten maar zie wel echt bizarre resultaten op het forum en op de website.

Denk zeker dat de kwaliteit van HTs in Turkije minimaal gelijk is met die van Nederland. Simpelweg omdat in Turkije veel meer operaties uitgevoerd worden. Kwantiteit gaat niet voor kwaliteit, begrijp ik maar kwantiteit kan wel zorgen voor een betere kwaliteit op den duur ;) .

Ik zou lekker naar Turkije gaan als ik jou was. Welke kliniek is aan jou.

zyzzalive 26 april 2018 13:49

Ja op het eerste gezicht lijkt het geweldig ja, een fue met 5000 grafts in 1x overzetten geeft een overdonderend resultaat, maar is het verstandig? En in hoeverre zijn voor- en na fotos te vertrouwen met middeltjes als toppik?

Ennee, transhair, dan noem je ook wel een kliniek ook hoor...
Eberson, veldhoven, beauclinic, Bisanga, Lupanzula, dat zijn toch echt de betere hier en doen geen roofwerk zoals in Turkije

krulhaar 26 april 2018 14:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zyzzalive (Bericht 420397)
Ja op het eerste gezicht lijkt het geweldig ja, een fue met 5000 grafts in 1x overzetten geeft een overdonderend resultaat, maar is het verstandig? En in hoeverre zijn voor- en na fotos te vertrouwen met middeltjes als toppik?

Ennee, transhair, dan noem je ook wel een kliniek ook hoor...
Eberson, veldhoven, beauclinic, Bisanga, Lupanzula, dat zijn toch echt de betere hier en doen geen roofwerk zoals in Turkije

Ik ben 2x door een van bovengenoemde geholpen voor de inhammen, maar de 1e keer is het misgegaan en de 2e keer nauwelijks resultaat.

don1987 26 april 2018 14:33

Mwoaaah het resultaat wat ik bij esteworld heb bejaald had ik hier nie kunnen krijgen. Ik ben er geweest zoneen kliniek heb je hier niet.

krulhaar 26 april 2018 15:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door don1987 (Bericht 420402)
Mwoaaah het resultaat wat ik bij esteworld heb bejaald had ik hier nie kunnen krijgen. Ik ben er geweest zoneen kliniek heb je hier niet.

Twijfel nu nog tussen Hairworld Istanbul, Esteworld en Prohair.
Hoop dat ik nu wel resultaat krijg!!

zyzzalive 26 april 2018 20:47

Haha is dit serieus?
Lijkt ook een beetje shady kliniek, all-in prijs met max 3000 grafts. Lijkt een beetje op acties in outlet winkels waar je je tasje mag vullen voor 5 euro.

koekenbakker 26 april 2018 23:49

Sorry maar Esteworld kan je niet vergelijken met de topklinieken in Belgie en Nederland.

Esteworld is lopende band werk en je bent slechts een nummertje. Absurde getallen aan grafts die men zogenaamd rap verplaatst. Om nog maar te zwijgen over de enorme stress die dat meebrengt voor je haar mochten die fantasie aantallen kloppen.

De reden dat men die kant op gaat is puur financieel. Goedkoop is duurkoop.

krulhaar 27 april 2018 07:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koekenbakker (Bericht 420412)
Sorry maar Esteworld kan je niet vergelijken met de topklinieken in Belgie en Nederland.

Esteworld is lopende band werk en je bent slechts een nummertje. Absurde getallen aan grafts die men zogenaamd rap verplaatst. Om nog maar te zwijgen over de enorme stress die dat meebrengt voor je haar mochten die fantasie aantallen kloppen.

De reden dat men die kant op gaat is puur financieel. Goedkoop is duurkoop.

Mij gaat het niet om het geld maar om het resultaat!
De kwaliteit bij een ?zogenaamde? top kliniek in NL, heeft mij na 2 behandelingen geen resultaat gegeven!

vice1983 27 april 2018 11:26

Je zult uiteindelijk de keuze moeten maken, op basis van je eigen gevoel.
Vergelijk resultaten van anderen, ga op consult en maak dan de balans op.

Ik zelf zou niet naar Turkije gaan maar dat is mijn gevoel, en kijkend naar sommige klinieken is die niet gegrond, maar dat is nou eenmaal hoe ik er naar kijk en daarom sta ik achter mijn keuze in Nederland een behandeling te ondergaan.

Succes met je keuze!

krulhaar 27 april 2018 13:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vice1983 (Bericht 420422)
Je zult uiteindelijk de keuze moeten maken, op basis van je eigen gevoel.
Vergelijk resultaten van anderen, ga op consult en maak dan de balans op.

Ik zelf zou niet naar Turkije gaan maar dat is mijn gevoel, en kijkend naar sommige klinieken is die niet gegrond, maar dat is nou eenmaal hoe ik er naar kijk en daarom sta ik achter mijn keuze in Nederland een behandeling te ondergaan.

Succes met je keuze!

Mag ik vragen welke kliniek?

vice1983 27 april 2018 13:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door krulhaar (Bericht 420424)
Mag ik vragen welke kliniek?

Ik twijfel nog tussen beauclinic en Veldhoven, maar een vd twee gaat het worden (ben bij beau op consult geweest, bij Veldhoven ga ik binnenkort op de koffie).

En er zijn 'voor en tegenstanders' van elke kliniek, dus je zult zelf de 'feiten' er uit moeten pikken en je keuze dan maken. Er zijn veel mensen op forums, die hun ervaring blijven opdringen.

Een zwaluw maakt geen zomer, en dat werkt twee kanten op!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:06.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.