Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Chirurgische behandelingen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=82)
-   -   Haartransplantatie - 3900 grafts - 16-10-2017 (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=36970)

DeJong 29 november 2018 13:46

mooi en goed resultaat! geniet er van.

nicolaasdk 9 april 2019 09:10

4 Bijlage(n)
Hoi allemaal,

Hierbij een update van de status na bijna 1.5 jaar. Ik kan niet meer dan ontzettend tevreden zijn. Ik merk dat mijn haar nog dikker is geworden de afgelopen maanden.. geen idee of dit de medicatie is of de maturatie van de haarzakjes.

Mijn haar is momenteel erg blond door de zee / zon na 4 weken kitesurfen in Australië... dus ondanks dat je haar donkerder wordt na een HT kan het overduidelijk toch weer lichter worden ;)

Groet,
Nicolaas.

DeJong 9 april 2019 09:16

ziet er super uit, mooi resultaat! zo te zien ook met multigrafts aan de voorkant, totaal niet storend en zorgt voor meer dichtheid. Denk dat het ook te maken heeft met hoe ze worden gebruikt en erin worden gezet.

FKCZ 9 april 2019 11:43

Hee Nikolaas,

geweldig resultaat. het ziet er ook erg dik uit!

wat voor haarproducten gebruik je om het in model te krijgen?

Groet,

nicolaasdk 9 april 2019 13:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeJong (Bericht 430833)
ziet er super uit, mooi resultaat! zo te zien ook met multigrafts aan de voorkant, totaal niet storend en zorgt voor meer dichtheid. Denk dat het ook te maken heeft met hoe ze worden gebruikt en erin worden gezet.

Thanks! Het zijn allemaal single grafts, maar wel behoorlijk dik. Ik heb maar 1 multigraft voor in de haarlijn zitten.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FKCZ (Bericht 430837)
Hee Nikolaas,

geweldig resultaat. het ziet er ook erg dik uit!

wat voor haarproducten gebruik je om het in model te krijgen?

Groet,

Thanks FKCZ!!

Ik gebruik eigenlijk alleen Minoxidil Foam om mijn haar in model te brengen. Als ik uit de douche kom dan kam ik mijn handdoek droge haar naar achteren en vervolgens laat ik het verder opdrogen totdat ik mijn haar ga doen. Eerst föhn ik dan mijn haar en dan breng ik Minoxidil schuim aan. Daarna föhn ik opnieuw en tegelijkertijd breng ik mijn haar in model. Et Viola! Soms breng ik nog wat milde wax aan de zijkanten aan als ze erg bol staan.

Het belangrijkste is je haar laten opdrogen nadat je het naar achter hebt gekamd omdat je haartjes zich dan aanpassen aan een naar achter gekamd model door extra bindingen van keratine eiwitten tijdens het opdrogen. Fohnen is absoluut nodig om volume in je model te blazen.

Groet en dank!
Nicolaas.

FKCZ 9 april 2019 16:19

Fijne snelle reactie Nicolaas,

Ik wordt echt niet veel wijzer van die haarproducten. Als ik het goed begrijp gebruik je dus minoxidil schuim als een soort van cosmetische gel/wax? Dus naast dat het preventief werkt voor verdere haaruitval brengt het je haar ook in model? als dit zo is dan ga ik ook maar eens mijn eerste preventieve haaruitval middel aanschaffen

Morientes 9 april 2019 21:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeJong (Bericht 430833)
ziet er super uit, mooi resultaat! zo te zien ook met multigrafts aan de voorkant, totaal niet storend en zorgt voor meer dichtheid. Denk dat het ook te maken heeft met hoe ze worden gebruikt en erin worden gezet.

Goed geprobeerd, maar helaas.

Tuurlijk heeft het te maken met hoe je de slits maakt. Neemt niet weg dat iedere serieuze arts single grafts aan de haarlijn plaats. De dichtheid krijg je wel door de multi grafts daarachter.

nicolaasdk 10 april 2019 08:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FKCZ (Bericht 430859)
Fijne snelle reactie Nicolaas,

Ik wordt echt niet veel wijzer van die haarproducten. Als ik het goed begrijp gebruik je dus minoxidil schuim als een soort van cosmetische gel/wax? Dus naast dat het preventief werkt voor verdere haaruitval brengt het je haar ook in model? als dit zo is dan ga ik ook maar eens mijn eerste preventieve haaruitval middel aanschaffen

Klopt, ik kwam er na mijn HT achter dat de Minoxidil ook als een soort cosmetische "gel" kan fungeren. Na het aanbrengen en inmasseren van minoxidil op de hoofdhuid wordt je haar wat vochtiger en daar maar ik gebruik van. Daarnaast denk ik dat de minoxidil die aan je haar kleeft eigenschappen heeft die overeenkomen met een lichte gel/wax. Ik denk dat meerdere mensen op dit forum dat kunnen onderstrepen :)

Groet,
Nicolaas.

MikeyMike 11 april 2019 12:32

Echt een mooi resultaat! Ik hoop op een soortgelijk resultaat al is jouw haar wel wat dikker dan 't mijne. :)

Waar haal je dat Minoxidil foam als ik vragen mag?

nicolaasdk 11 april 2019 12:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MikeyMike (Bericht 430923)
Echt een mooi resultaat! Ik hoop op een soortgelijk resultaat al is jouw haar wel wat dikker dan 't mijne. :)

Waar haal je dat Minoxidil foam als ik vragen mag?

Thanks MikeyMike! Ik koop kirkland Minoxidil 5% op eBay. Daar is het goedkoper en ik heb nooit problemen met import / douane.

Groet,
Nicolaas.

MikeyMike 11 april 2019 19:36

Cool, ga ik ff op eBay rondneuzen. Nog een bepaalde eBay verkoper die ik moet zoeken?

krulhaar 11 april 2019 20:25

Ik heb foligain foam, maar die is bijna op. Is kirkland vergelijkbaar?

Shazam 11 april 2019 20:38

Ziet er super uit!

Heb je ook een foto van je kruin?

Hoe is het net als je uit het water komt? (Waar in Aus wezen kiten?)

Hoe zit het als je er niks in hebt gedaan?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:31.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.