Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Haarproblemen bij vrouwen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=84)
-   -   Tips voor haaruitval bij jongeren? (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=29817)

Kuromi 21 januari 2012 00:24

Tips voor haaruitval bij jongeren?
 
Hooii,
Ik ben een meisje van 15 en heb al enkele jaren (sinds mijn 11e..) last van haaruitval!
vroeger had ik een bos vol haren maar nu is mijn haar super plat geworden :(
elke dag vallen echt super veel haren uit, (ik weet dat je ongeveer 100 haren per dag verliest maar bij mij is dat wel echt veel meer...)
Ik ben bij de huisarts geweest en die zegt dat het normaal is en dat hij er verder niks aan kan doen!
Ook verslechterd mijn haar conditie: ik heb veel gesplete punten en mijn haar is erg dof.
vroeger tot mijn 11e had ik nog nooit een gespleten haarpunt gezien!
Kent iemand medicijnen en/of andere dingen die tegen haaruitval werkt? en het liefst ook dat mijn haar er gezonder uit gaat zien...

en ohja, ik eet gezond, slik vitamine pillen en eet veel dingen met vitamine b-complex erin

Groetjess,

samaa 21 januari 2012 22:08

haaruitval
 
Hallo

Dat heb ik ook, ik ben nu 12, zocht net toevallig op WAAROM ik het nou heb. en kom jou vraag tegen. Ik weet niet of het normaal is, tegen mij zeggen ze ook dat 100 haartjes normaal is. Maar ik heb altijd elke dag een hele pluk haar eraf(niet een hele pluk, maar natuurlijk wel wat minder) en dat groeit steeds weer aan. Ook vallen er van die enkele haartjes eruit. Ik ben het wel zat, maar ik zoek ook al lang een antwoord. misschien kunnen we elkaar helpen?

Toevallig nog op bijna dezelfde dag: 21/1/12 :P Maar wordt het minder, of juist meer sinds je 11de?

x

agatha 10 februari 2012 14:26

Hallo meiden, laat je niet afschepen door je huisarts en vraag aan één van je ouders of die wil zorgen dat je bij een dermatoloog terecht kan. Haaruitval kan veel oorzaken hebben en jullie zitten in een leeftijd dat je hormonen aan het veranderen zijn en dat is ook heel vaak de oorzaak. Als je er vroeg bij bent is er genoeg aan te doen. Dus hup naar je ouders en door naar de dermaoloog en neem een foto mee van hoe je haar eruit zag voor de problemen begonnen. Sterkte hoor.

Kuromi 22 februari 2012 21:42

Hooii,
er werd mij zojuist aangeraden om Trix Basic te slikken
er zijn 3 varianten daarvan en ik gebruik de Trix Basic Beta (bevordert de haargroei)
Ik hoop dat dit gaat werken!

Me.. 28 juni 2012 10:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kuromi (Bericht 302092)
Hooii,
er werd mij zojuist aangeraden om Trix Basic te slikken
er zijn 3 varianten daarvan en ik gebruik de Trix Basic Beta (bevordert de haargroei)
Ik hoop dat dit gaat werken!

Hoi Kuromi, merk jij al dat de Trix Basic werkt? Heb zelf ook besteld en ben dus benieuwd of het echt werkt ;-)

yvislief 15 juli 2012 14:28

oplossing haaruitval Lysine!!
 
Ik heb onwijs veel last gehad van veel (!) haaruitval. Niets hielp totdat ik (sinds kort) Lysine gebruik. Dat is gewoon een aminozuur en kan je bij iedere drogist krijgen. Wordt ook gebruikt door mensen die minder weerstand hebben en last hebben van een koortslip. Ik heb ooit ziekte van pfeiffer gehad en wellicht dat het daar iets mee te maken heeft. Anyway, de dag erna merkte ik al verschil, veel minder haren in die borstel en een week later was mijn hele haaruitval WEG. Werkt super!!! Probeer het maar! :):)

esmeeee 19 november 2012 17:48

ik ben net 16 en heb precies hetzelfde. t is een drama. hoe is t nu bij jullie als ik vragen mag?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:01.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.