Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Haarproblemen bij vrouwen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=84)
-   -   Tips voor haaruitval bij jongeren? (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=29817)

Kuromi 21 januari 2012 00:24

Tips voor haaruitval bij jongeren?
 
Hooii,
Ik ben een meisje van 15 en heb al enkele jaren (sinds mijn 11e..) last van haaruitval!
vroeger had ik een bos vol haren maar nu is mijn haar super plat geworden :(
elke dag vallen echt super veel haren uit, (ik weet dat je ongeveer 100 haren per dag verliest maar bij mij is dat wel echt veel meer...)
Ik ben bij de huisarts geweest en die zegt dat het normaal is en dat hij er verder niks aan kan doen!
Ook verslechterd mijn haar conditie: ik heb veel gesplete punten en mijn haar is erg dof.
vroeger tot mijn 11e had ik nog nooit een gespleten haarpunt gezien!
Kent iemand medicijnen en/of andere dingen die tegen haaruitval werkt? en het liefst ook dat mijn haar er gezonder uit gaat zien...

en ohja, ik eet gezond, slik vitamine pillen en eet veel dingen met vitamine b-complex erin

Groetjess,

samaa 21 januari 2012 22:08

haaruitval
 
Hallo

Dat heb ik ook, ik ben nu 12, zocht net toevallig op WAAROM ik het nou heb. en kom jou vraag tegen. Ik weet niet of het normaal is, tegen mij zeggen ze ook dat 100 haartjes normaal is. Maar ik heb altijd elke dag een hele pluk haar eraf(niet een hele pluk, maar natuurlijk wel wat minder) en dat groeit steeds weer aan. Ook vallen er van die enkele haartjes eruit. Ik ben het wel zat, maar ik zoek ook al lang een antwoord. misschien kunnen we elkaar helpen?

Toevallig nog op bijna dezelfde dag: 21/1/12 :P Maar wordt het minder, of juist meer sinds je 11de?

x

agatha 10 februari 2012 14:26