Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Chirurgische behandelingen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=82)
-   -   HT bij Cosmedica - 4200 grafts (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=38673)

imJeff2 29 oktober 2019 12:07

HT bij Cosmedica - 4200 grafts
 
5 Bijlage(n)
Zie topic: showthread.php?t=38652 aub. Kon mijn foto's er niet plaatsen dus start ik een nieuw 'discussie'

Ik ben vorig week donderdag-vrijdag bij Cosmedica geweest van Dr. Acar in Istanbul. Hij is een zeer ervaren dokter uit Wiesbaden. Het klinkte allemaal positief bij mij dus ik had eindelijk de knoop doorgehakt. Mij werd verteld dat ik 4000 grafts kan krijgen, wat daarna 4200 werd voor een beter resultaat. Ik wil eigenlijk periodiek mijn foto's hier plaatsen zodat jullie kunnen meekijken. Veel van jullie hebben geweten van een arts op de forum.

Qua service beviel het me allemaal wel. Ook goeie communicatie, al bel ik ze snachts om 1 uur, nemen ze meteen op. Mooi haarlijn getekend door de arts zelf.

Ik heb toch wel best veel jeuk op mijn achterhoofd. En een beetje misselijk sinds gisteren. Maar dat komt wel goed.

Skyman2 29 oktober 2019 12:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door imJeff2 (Bericht 438446)
Zie topic: showthread.php?t=38652 aub. Kon mijn foto's er niet plaatsen dus start ik een nieuw 'discussie'

Ik ben vorig week donderdag-vrijdag bij Cosmedica geweest van Dr. Acar in Istanbul. Hij is een zeer ervaren dokter uit Wiesbaden. Het klinkte allemaal positief bij mij dus ik had eindelijk de knoop doorgehakt. Mij werd verteld dat ik 4000 grafts kan krijgen, wat daarna 4200 werd voor een beter resultaat. Ik wil eigenlijk periodiek mijn foto's hier plaatsen zodat jullie kunnen meekijken. Veel van jullie hebben geweten van een arts op de forum.

Qua service beviel het me allemaal wel. Ook goeie communicatie, al bel ik ze snachts om 1 uur, nemen ze meteen op. Mooi haarlijn getekend door de arts zelf.

Ik heb toch wel best veel jeuk op mijn achterhoofd. En een beetje misselijk sinds gisteren. Maar dat komt wel goed.

Ziet er goed uit! Misselijkheid had ik last van en vooral duizeligheid. Ik kreeg hier voor plaspillen van Burak en daarna ging het stukken beter.

Inesmoll 29 oktober 2019 14:48

Koop bij Kruidvat de creme ( niet de zalf) Bepanthem en smeer je donor ermee in 2 x daags, je zal merken dat het enorm verzacht en dat je donor vlugger hersteld.

PJKG 29 oktober 2019 16:02

Je hebt een interessant haarverlies-patroon, met blijkbaar een hoge haarkrans die intact lijkt. Gaat vast een mooi resultaat opleveren! :)

imJeff2 1 oktober 2020 10:20

4 Bijlage(n)
Daar heb je m'n resultaat. Ik ben zeer tevreden met het resultaat. Vinden jullie dat ik een tweede sessie nodig heb?

hey69 4 oktober 2020 16:47

ziet er goed uit! , ik zou niet aan een 2de beginnen, waarom zou je?
mischien binnen 10 jaar , why not :D

Haartjes2020 4 oktober 2020 19:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door imJeff2 (Bericht 450214)
Daar heb je m'n resultaat. Ik ben zeer tevreden met het resultaat. Vinden jullie dat ik een tweede sessie nodig heb?

Ziet er goed uit.

Voor iets hogere dichtheid voorzijde, zouden 800 extra grafts enorm
Helpen denk ik.

Eigen afweging maken :)

FKCZ 5 oktober 2020 03:52

Mijn onderbuik gevoel vertrouwd dit voor geen meter.

Al deze modellen van Cosmedica lijken wel heel erg veel op elkaar. Daarbij de optelsom dat ik op internationale fora diverse horrorreviews + meerharige grafts in de haarlijn gezien heb laat bij mij als ervaringsdeskundige alle alarmbellen rinkelen

Rob S. 5 oktober 2020 10:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FKCZ (Bericht 450454)
Mijn onderbuik gevoel vertrouwd dit voor geen meter.

Al deze modellen van Cosmedica lijken wel heel erg veel op elkaar. Daarbij de optelsom dat ik op internationale fora diverse horrorreviews + meerharige grafts in de haarlijn gezien heb laat bij mij als ervaringsdeskundige alle alarmbellen rinkelen

Wat bedoel je met meerharige grafts? Ik ben zelf een week geleden ook bij Cosmedica geweest voor een HT en ben tot nu toe heel tevreden. Hoe het uiteindelijk wordt is natuurlijk afwachten.

Haartjes2020 5 oktober 2020 11:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rob S. (Bericht 450461)
Wat bedoel je met meerharige grafts? Ik ben zelf een week geleden ook bij Cosmedica geweest voor een HT en ben tot nu toe heel tevreden. Hoe het uiteindelijk wordt is natuurlijk afwachten.

Dat mensen een HT doen en dit niet weten, blijft mij verbazen.

Je bezit single en multigrafts. Multigrafts = 1 haar zakje met meerdere haartjes.

Multigrafts plaatsen in je haarlijn komt er onnatuurlijk uit te zien; dat wil je eigenlijk niet. (Helemaal als je meerdere multigrafts in je haarlijn hebt)

Rob S. 5 oktober 2020 12:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Haartjes2020 (Bericht 450464)
Dat mensen een HT doen en dit niet weten, blijft mij verbazen.

Je bezit single en multigrafts. Multigrafts = 1 haar zakje met meerdere haartjes.

Multigrafts plaatsen in je haarlijn komt er onnatuurlijk uit te zien; dat wil je eigenlijk niet. (Helemaal als je meerdere multigrafts in je haarlijn hebt)

Oh jawel dat wist ik wel. Bij mij heeft dr Acar duidelijk gezegd dat de haarlijn idd single grafts is met daarachter multi grafts.

FKCZ 5 oktober 2020 18:28

Hoop het heel er voor je Rob en TS dat het mooi wordt

Haarwonder 14 oktober 2020 14:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door imJeff2 (Bericht 450214)
Daar heb je m'n resultaat. Ik ben zeer tevreden met het resultaat. Vinden jullie dat ik een tweede sessie nodig heb?

Bij de tweede foto lijken de haren bij de donorgebied lichter en minder vol dan op de derde foto. Zie ik dat goed of lijkt dat zo door de lichtval op de foto?
Resultaat voorkant is trouwens wel mooi, ik zou geen tweede sessie nemen.

Inesmoll 14 oktober 2020 18:41

Heb je misschien een foto van hoe de kruin er nu uitziet ? het is toch een mooi resultaat en zoals eerder gezegd zou ik persoonlijk zelf een aantal jaren wachten om de situatie te bekijken om dan misschien voor een 2de HT te gaan.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:46.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.