Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Chirurgische behandelingen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=82)
-   -   Haarpijn.. hebben meer mensen hier last van ? (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=38978)

greenbeauty 8 juni 2020 22:03

Haarpijn.. hebben meer mensen hier last van ?
 
Zijn er meer mensen die haarpijn ervaren ?
Voor me gevoel had ik er nooit last van .. Nu bijna een jaar verder na een HT heb ik toch al langere tijd hier last van. Wellicht is het puur toeval.

Hoe zijn jullie er vanaf gekomen ?

donniedarko 14 juni 2020 13:12

Ik denk dat je een pijn scheut bedoelt die 5 a 10 seconden aanhoud?.
Ik heb daar heel soms wel eens last van en die zal wel vanuit de haarwortel komen..
het vermoeden is een spiertje die wat trekt, en het kan ook wel voor komen als je van een warme plek (auto) ineens in koude lucht buiten staat tenminste dat is mijn ervaring...

greenbeauty 15 juni 2020 14:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door donniedarko (Bericht 445293)
Ik denk dat je een pijn scheut bedoelt die 5 a 10 seconden aanhoud?.
Ik heb daar heel soms wel eens last van en die zal wel vanuit de haarwortel komen..
het vermoeden is een spiertje die wat trekt, en het kan ook wel voor komen als je van een warme plek (auto) ineens in koude lucht buiten staat tenminste dat is mijn ervaring...

Nee meer als je met je hand door je haar gaat dat het gevoelig is eerder...

AJT 15 juni 2020 18:21

Dat ervaar ik ook wel maar zit zelf pas op 6 maanden. Ook met koppen bij voetballen en hoofd stoten doet het nog pijn

donniedarko 16 juni 2020 01:18

Dat is normaal AJT ik zou persoonlijk na 6 maanden niet beginnen met voetbal, maar pas na een jaar of zo. Zo lang het nog pijnlijk en gevoelig aanvoelt (wat logisch is na zo'n korte tijd) het nog steeds rustig aan doen. Wat andere mensen ook beweren... Het haar zit pas echt goed vast na 12 a 14 maanden...

FKCZ 16 juni 2020 02:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door donniedarko (Bericht 445348)
Dat is normaal AJT ik zou persoonlijk na 6 maanden niet beginnen met voetbal, maar pas na een jaar of zo. Zo lang het nog pijnlijk en gevoelig aanvoelt (wat logisch is na zo'n korte tijd) het nog steeds rustig aan doen. Wat andere mensen ook beweren... Het haar zit pas echt goed vast na 12 a 14 maanden...

Hahahaha sorry maar dit is zo lachwekkend. De mensen worden echt steeds gekker. van 6 maanden niet naar de kapper tot een jaar geen contactsport. Je zal wel een hele harde poeier op je hoofd moeten krijgen wil iets 6 maanden na de HT nog van invloed zijn op het resultaat ;)

Laten we elkaar niet onnodig bang maken. Probeer aub geen valse informatie te verspreiden. Haar zit echt niet pas na 12/14 maanden 100% vast. mensen zonder account lezen je reacties ook..

donniedarko 16 juni 2020 11:16

Dit is geen sprake van bangmakerij gewoon een gezonde houding over iets wat ontzettend iel, klein en ondiep in je hoofdhuid zit en wat zo rond de 5000 euro heeft gekost.
Ik zit nu op 7 maanden en ook mijn hoofdhuid is nog heel gevoelig en dan ga ik geen contact sporten doen!. Het is gewoon je gezond verstand gebruiken en luisteren naar je lichaam...
Koppen met een voetbal is zoiezo al schadelijk voor je hoofd.

greenbeauty 17 juni 2020 14:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door donniedarko (Bericht 445369)
Dit is geen sprake van bangmakerij gewoon een gezonde houding over iets wat ontzettend iel, klein en ondiep in je hoofdhuid zit en wat zo rond de 5000 euro heeft gekost.
Ik zit nu op 7 maanden en ook mijn hoofdhuid is nog heel gevoelig en dan ga ik geen contact sporten doen!. Het is gewoon je gezond verstand gebruiken en luisteren naar je lichaam...
Koppen met een voetbal is zoiezo al schadelijk voor je hoofd.

Dat herken ik opzich wel.. zit op 8 maanden en het transplantatie gebied is nog steeds rood

donniedarko 17 juni 2020 19:47

Gebruik je ook nog steeds Minoxidil op die plekken?.

AJT 18 juni 2020 08:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door donniedarko (Bericht 445369)
Dit is geen sprake van bangmakerij gewoon een gezonde houding over iets wat ontzettend iel, klein en ondiep in je hoofdhuid zit en wat zo rond de 5000 euro heeft gekost.
Ik zit nu op 7 maanden en ook mijn hoofdhuid is nog heel gevoelig en dan ga ik geen contact sporten doen!. Het is gewoon je gezond verstand gebruiken en luisteren naar je lichaam...
Koppen met een voetbal is zoiezo al schadelijk voor je hoofd.

Tjaa soms heb je geen keuze. Voetballen zonder koppen kan op ons niveau helaas niet. Al met al denk ik niet dat het een verschil was geweest als ik al die tijd geen voetbal gespeeld had.

greenbeauty 18 juni 2020 12:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door donniedarko (Bericht 445405)
Gebruik je ook nog steeds Minoxidil op die plekken?.


Nee helemaal niets.
Juist minox zorgt ook weer voor irritatie

Maar misschien is er wel meer aan de hand.
Heb overal jeuk op me hoofdhuid. Heb ook al de nodige shampoos geprobeerd maar zonder resultaat. Voor me gevoel was dit voor de HT niet aanwezig dus dit vind ik wel vreemd

donniedarko 18 juni 2020 13:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door greenbeauty (Bericht 445439)
Nee helemaal niets.
Juist minox zorgt ook weer voor irritatie

Maar misschien is er wel meer aan de hand.
Heb overal jeuk op me hoofdhuid. Heb ook al de nodige shampoos geprobeerd maar zonder resultaat. Voor me gevoel was dit voor de HT niet aanwezig dus dit vind ik wel vreemd


Ik zou even contact op nemen met je haar kliniek.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:02.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.