Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Chirurgische behandelingen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=82)
-   -   23 juni naar turkije (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=38994)

BvB077 16 juni 2020 08:10

23 juni naar turkije
 
Normaal gesproken zou ik maanden geleden al mijn haartransplantatie hebben gedaan. Door de pandemie alles moeten annuleren natuurlijk. Dinsdag vlieg ik naar Turkije. Heeft iemand misschien advies voor de reis?

AJT 16 juni 2020 11:30

Enige advies wat ik jou kan geven is een vliegtuig kussentje meenemen. Die heb je zoiezo nodig voor erna. Verder niks om geven wat andere er over zeggen op het vliegveld of hoe ze kijken.

Inesmoll 17 juni 2020 21:47

Zorg ervoor dat je een mondmasker hebt met bevestiging om de oren en niet achteraan je donor.

Skyman2 18 juni 2020 12:56

Vraag de taxi altijd de meter aan te zetten!

Bespaart je een hoop discussies...

Haartjes2020 18 juni 2020 19:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skyman2 (Bericht 445441)
Vraag de taxi altijd de meter aan te zetten!

Bespaart je een hoop discussies...

Vaak inbegrepen bij je HT, mits je dat regelt? Of is dat lang niet altijd?

Skyman2 18 juni 2020 20:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Haartjes2020 (Bericht 445462)
Vaak inbegrepen bij je HT, mits je dat regelt? Of is dat lang niet altijd?

Jawel dat is zeker zo, maar ik bedoel in het geval je de stad wilt verkennen zoals ik dat deed!

Bij mij werd de taxi naar vliegveld betaald door de kliniek. Eenmaal op het vliegveld aangekomen zei die beste taxichauffeur dat ik hem moest betalen.

Nou toen riep ik de politie erbij en weg was hij...

Haartjes2020 18 juni 2020 21:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skyman2 (Bericht 445465)
Jawel dat is zeker zo, maar ik bedoel in het geval je de stad wilt verkennen zoals ik dat deed!

Bij mij werd de taxi naar vliegveld betaald door de kliniek. Eenmaal op het vliegveld aangekomen zei die beste taxichauffeur dat ik hem moest betalen.

Nou toen riep ik de politie erbij en weg was hij...

Haha Nice. Goede om te onthouden

roel2000 18 juni 2020 23:31

Ik hoop dat je een mooie HT krijgt.

Laat in ieder geval we weten hoe het allemaal is gegaan.

succes

hulk 23 juni 2020 13:54

Turkije
 
Je gaat vliegen naar turkije,maar moet je dan niet in 14 quarantaine als je terug naar nederland komt:eek:

Mikeye 23 juni 2020 21:03

Ben benieuwd hoe het ging. Ik had vandaag mijn 2e behandeling bij Transhair dus het is leuk om je herstel te volgen, welke een beetje gelijk met die van mij zou moeten lopen. Hopelijk ging alles voorspoedig vandaag :)

BvB077 25 juni 2020 11:06

Jow, bedankt iedereen voor de tips. Geen problemen gehad tot nu toe. De kliniek heeft me enorm geholpen. Ze hebben me zelfs laten testen voor corona want dan hoef ik niet onder quarantine als ik weer thuis ben. Mijn contactpersoon heeft me een turks briefje meegegeven voor de Turkse douane indien ze ergens een probleem van zouden maken. Geen probleem gehad, wel blij dat de kliniek zo fail-safe is.

Mikeye 25 juni 2020 11:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BvB077 (Bericht 445670)
Jow, bedankt iedereen voor de tips. Geen problemen gehad tot nu toe. De kliniek heeft me enorm geholpen. Ze hebben me zelfs laten testen voor corona want dan hoef ik niet onder quarantine als ik weer thuis ben. Mijn contactpersoon heeft me een turks briefje meegegeven voor de Turkse douane indien ze ergens een probleem van zouden maken. Geen probleem gehad, wel blij dat de kliniek zo fail-safe is.

Goed om te horen, echter weet je dat heel zeker qua quarantaine? Op de officiële sites staat nog te lezen dat je bij thuiskomst verplicht 14 dagen in quarantaine moet (bijvoorbeeld thuis) als je terug komt. Er staat niet specifiek bij dat dat niet nodig is als je een test hebt laten doen. Lijkt me dan ook nog wel relevant of het een geaccepteerde test is.

DeJong 25 juni 2020 13:07

code oranje is naar mijn weten 14 dagen vrijwillige quarantaine

Mikeye 26 juni 2020 15:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeJong (Bericht 445675)
code oranje is naar mijn weten 14 dagen vrijwillige quarantaine

Tja, volgens mij is de 2 weken quarantaine onvermijdelijk. Nu ook bekend is dat Corendon er ook niet mee weg gaat komen. Ben blij dat ik na mijn herstel straks gewoon weer vrij op pad kan in Nederland :D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:55.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.