Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Chirurgische behandelingen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=82)
-   -   Wanneer weer alcohol na een haartransplantatie? (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=37824)

jorisvermeer 2 februari 2019 21:54

Wanneer weer alcohol na een haartransplantatie?
 
Ik heb een vraag! Wanneer mag weer alcohol op na een haar transplantatie?

Diksy 3 februari 2019 14:13

Haartransplantatie en Akcohol
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jorisvermeer (Bericht 428812)
Ik heb een vraag! Wanneer mag weer alcohol op na een haar transplantatie?

Zeker in het begin, net na de haartransplantatie, is het helend vermogen van de huid het hardste nodig? Voor de zekerheid? Een maandje. Nog meer zekerheid? Helemaal stoppen. Dan geniet je ook van de bijkomende voordelen.

Advisor 3 februari 2019 16:13

1 week. Echt doorhalen zou ik de eerste 3 maanden achterwege laten :rolleyes:

Dymoman 3 februari 2019 17:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jorisvermeer (Bericht 428812)
Ik heb een vraag! Wanneer mag weer alcohol op na een haar transplantatie?


In een kliniek uit Turkije geven ze dit als nazorg.
Grapje!

mohawk 17 mei 2019 02:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dymoman (Bericht 428862)
In een kliniek uit Turkije geven ze dit als nazorg.
Grapje!


Hahahahaaaa... GE WEL DIG
Grapjas..

Hij is goed kerel, hij is goed! hahaha

jorisvermeer 17 mei 2019 09:24

Ik zou de eerste maand niet drinken! En daarna maakt het niet uit want als je bijv Minoxidill gebruikt of Procapil! Daar zit ook Alcohol in als je het erop smeert

Lectamindose 17 mei 2019 14:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jorisvermeer (Bericht 432026)
Ik zou de eerste maand niet drinken! En daarna maakt het niet uit want als je bijv Minoxidill gebruikt of Procapil! Daar zit ook Alcohol in als je het erop smeert

Ik weet niet welke minoxidil jij hebt dat er een grote hoeveelheid alcohol in zit? Ik heb die laten bereiden in Espumil zodat je een mooie mousse krijgt uit de flacon.

In ieder geval, alcohol wordt slecht tot niet dermaal opgenomen omwille van de vluchtigheid in de lucht.

Geconsumeerde alcohol wordt systemisch, is carcinogeen (ondertussen bewezen reeds vanaf kleine hoeveelheden) dus valt niet te vergelijken met phenoxyethanol of gedenatureerde alcohol in topische medicatie die snel verdampt. Zelfs in oogdruppels zit ethanol, in zeer lage hoeveelheden dat spoedig verdampt.

99.NiNE 17 mei 2019 20:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jorisvermeer (Bericht 432026)
Ik zou de eerste maand niet drinken! En daarna maakt het niet uit want als je bijv Minoxidill gebruikt of Procapil! Daar zit ook Alcohol in als je het erop smeert

Gast..
Je bent zelf topic starter, je geeft hier nu een advies op je eigen vraag:frusty:

jorisvermeer 21 mei 2019 16:45

Wat een onzin! Ik heb inderdaad de vraag gesteld! Maar naar lang zoeken op het internet ben ik achter meer informatie gekomen dus het is niet zo raar dat ik er uiteindelijk antwoord op kon geven! En het Aparte vind ik dat je gelijk wordt uitgescholden door meneer limbo!
Want we zijn gelukkig allemaal gewoon volwassenen en dat we een beetje met respect met elkaar kunnen omgaan

Limbo 22 mei 2019 16:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jorisvermeer (Bericht 432113)
Wat een onzin! Ik heb inderdaad de vraag gesteld! Maar naar lang zoeken op het internet ben ik achter meer informatie gekomen dus het is niet zo raar dat ik er uiteindelijk antwoord op kon geven! En het Aparte vind ik dat je gelijk wordt uitgescholden door meneer limbo!
Want we zijn gelukkig allemaal gewoon volwassenen en dat we een beetje met respect met elkaar kunnen omgaan

Haha. Nou. Dan neem ik het terug want zo volwassen ben ik wel. Je vroeg er wel om Joris!

KaleKiet 21 juni 2019 13:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Advisor (Bericht 428858)
1 week. Echt doorhalen zou ik de eerste 3 maanden achterwege laten :rolleyes:

"WAT? Een hele week zonder alcohol? Laat dan maar zitten die HT!"

(Geintjuh...)

Jabbar758 21 juni 2019 15:18

Eerste 7 dagen niet drinken, niet roken maar ook geen seks.... Het laatste is toch wel het ergste!!!

KaleKiet 21 juni 2019 20:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jabbar758 (Bericht 433081)
Eerste 7 dagen niet drinken, niet roken maar ook geen seks.... Het laatste is toch wel het ergste!!!

Aaarghh... :eek:


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:14.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.