Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Haarwerken (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Mooiste haarlijn met een haarwerk (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=37416)

Salvamia 23 juni 2018 09:35

Mooiste haarlijn met een haarwerk
 
3 Bijlage(n)
Deze wilde ik toch even met jullie delen.

Gisteren bij Antonio Holzken onze ambassadeur een mooi lace haarwerk geleverd.

Dit haarwerk is voorzien van 100% echt haar medium ingepland op een lace basis welke bevestigd is met tape.

Als ik het zelf mag zeggen een mooi resultaat en hij kan vol zelfvertrouwen zijn nieuwe clip gaan opnemen :-).

Een dergelijk haarwerk gaat ongeveer 4 tot 6 maanden mee en kun je zelf op en af zetten met tape. Het is altijd wel belangrijk dat je de basis elke keer weer (1x per week) goed schoonmaakt. Het schoonmaken neemt ongeveer 30 minuten van je tijd in beslag maar dat mag de pret niet drukken.

Dus voor diegene die nog twijfelen, ga er lekker voor!

Astrid26 26 juni 2018 16:29

Mooi, mooi, mooi!!!
Je filmpje op YouTube is ook top!

Salvamia 28 juni 2018 07:42

Haha had je hem gezien, is echt niets voor mij :-)

Salvamia 28 juni 2018 08:21

1 Bijlage(n)
En deze net bevestigd met lijm. Wat zijn we toch vooruit gegaan met de haarwerken in de laatste 20jaar.

Astrid26 29 juni 2018 00:59

Ja mooi & doorgaan :)

millie 17 juli 2018 18:35

Wat mooi!
Staat hem goed!

Annceles 17 juli 2018 19:01

wat prachtig!!
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salvamia (Bericht 421747)
Deze wilde ik toch even met jullie delen.

Gisteren bij Antonio Holzken onze ambassadeur een mooi lace haarwerk geleverd.

Dit haarwerk is voorzien van 100% echt haar medium ingepland op een lace basis welke bevestigd is met tape.

Als ik het zelf mag zeggen een mooi resultaat en hij kan vol zelfvertrouwen zijn nieuwe clip gaan opnemen :-).

Een dergelijk haarwerk gaat ongeveer 4 tot 6 maanden mee en kun je zelf op en af zetten met tape. Het is altijd wel belangrijk dat je de basis elke keer weer (1x per week) goed schoonmaakt. Het schoonmaken neemt ongeveer 30 minuten van je tijd in beslag maar dat mag de pret niet drukken.

Dus voor diegene die nog twijfelen, ga er lekker voor!


Ik vroeg me af... bestaat zoiets ook voor vrouwen? (dan natuurlijk wel met een vrouwenkapsel)

Liefs van Anneceles

Salvamia 8 augustus 2018 15:00

Dat bestaat zeker ook voor vrouwen is dit gewoon mogelijk.

echo 1 oktober 2018 13:07

Zeer indrukwekkend. Maar ben je zeker dat dat met tape gedaan wordt? Ik gebruik de bruine tape van jou in de online winkel, heel tevreden... Maar als de dichtheid vooraan zo laag is, zie je de tape gewoon blinken...

Kan je hier meer uitleg over geven @Salvamia?

Rick trodat 6 december 2018 10:35

Ja! dit is extreem mooi!

Wesley123 6 december 2018 23:41

Ik ben vooral benieuwd naar het feit waarom deze beste man nu al geen haarwerk meer draagt...... (bron: zijn eigen facebook)

HairCoach 7 december 2018 10:30

Wat ik niet begrijp is dat mensen niet kiezen voor een getransplanteerde haarlijn (+/- 5cm) en daarachter een haarwerk dragen.

Dan heb je dat gedoe met lijmen op de haarlijn niet.

Dit advies heb ik een vriend gegeven die al jaren een haarwerk draagt.
binnenkort is hij aan de beurt na een wachttijd van 14 maanden bij hasson & wong. 4000 grafts (maximaal haalbare bij hem) voor € 34.000,- :eek:

Salvamia 8 december 2018 00:43

Citaat:

Zeer indrukwekkend. Maar ben je zeker dat dat met tape gedaan wordt? Ik gebruik de bruine tape van jou in de online winkel, heel tevreden... Maar als de dichtheid vooraan zo laag is, zie je de tape gewoon blinken...
Als densiteit te laag is zie je dat inderdaad. probeer eens de No-Shine en anders stuur me een foto dan geef ik je advies.

Citaat:

Ik ben vooral benieuwd naar het feit waarom deze beste man nu al geen haarwerk meer draagt...... (bron: zijn eigen facebook)
Zijn haarwerk was inclusief bagage in Spanje gestolen en Antonio was genoodzaakt om terug kaal te gaan en dat staat hem ook goed?.

Citaat:

Wat ik niet begrijp is dat mensen niet kiezen voor een getransplanteerde haarlijn (+/- 5cm) en daarachter een haarwerk dragen.
Ik denk omdat je dan als je niet meer wil dragen je met een haarlijn zit die voorblijft groeien. En het kan wel heel mooi zijn hoor maar een lacefront is ook echt onzichtbaar ik denk daarom.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:17.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.