Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   AGA - Algemeen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=80)
-   -   Kalend? (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=39097)

Jantje3 27 juli 2020 14:55

Kalend?
 
3 Bijlage(n)
Hallo,

Ik ben 30 jaar. Nooit last gehad van haaruitval, maar toch dit opgemerkt.. Is dit beginnende kaalheid?
Ik heb overigens wel wat inhammen, maar die zijn er al heel lang en veranderen niet.
Ik wil vooral niet kaal worden omdat er daar ergens een groot litteken schuilt van mijn kindertijd.

Alvast bedankt!

jord-y 27 juli 2020 19:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jantje3 (Bericht 447155)
Hallo,

Ik ben 30 jaar. Nooit last gehad van haaruitval, maar toch dit opgemerkt.. Is dit beginnende kaalheid?
Ik heb overigens wel wat inhammen, maar die zijn er al heel lang en veranderen niet.
Ik wil vooral niet kaal worden omdat er daar ergens een groot litteken schuilt van mijn kindertijd.

Alvast bedankt!


Ja je bent zo kaal als een biljartbal zou maar snel een pruik nemen

Negan 27 juli 2020 20:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jord-y (Bericht 447171)
Ja je bent zo kaal als een biljartbal zou maar snel een pruik nemen

Wat een kinderachtig antwoord. Iemand maakt zich zorgen! Geef gewoon normaal antwoord. Of bent u iemand die wat jaloezie heeft betreft zijn haardos?

Lijkt me overigens geen reden tot zorgen als ik het zo bekijk. Blijf het in de gaten houden.

Jantje3 2 augustus 2020 22:38

Ja bon... Nu weet ik nog niet veel meer. Ik vraag mij af of het gewoon mijn kruin is die wat vreemd is, of ik echt begin te kalen. Het is ook de eerste keer dat ik er echt op let.

Reet 2 augustus 2020 23:48

Wat je kruin betreft hoef je je geen zorgen te maken, dat heeft iedereen. Als je haar gemilimeterd is zie je een 'wervelwindje' zonder scheiding in het haar. Een haar groeit niet kaarsrecht uit je schedel maar vanuit een hoek en als je haar wat langer is dan valt het haar de ene of andere kant op. Dus wat dit betreft No Worries! En trek je by the way maar niks aan van Jord-y, die heeft zn slechte fatsoen wel vaker gedeeld hier.

inhammen 3 augustus 2020 00:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Negan (Bericht 447173)
Wat een kinderachtig antwoord. Iemand maakt zich zorgen! Geef gewoon normaal antwoord. Of bent u iemand die wat jaloezie heeft betreft zijn haardos?

Lijkt me overigens geen reden tot zorgen als ik het zo bekijk. Blijf het in de gaten houden.


Wat zijn we weer gevoelig. Een beetje humor moet kunnen zou ik zeggen.

@Jantje3, 100% kruin, 0% kalend te bespeuren.

m91 3 augustus 2020 10:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jantje3 (Bericht 447441)
Ja bon... Nu weet ik nog niet veel meer. Ik vraag mij af of het gewoon mijn kruin is die wat vreemd is, of ik echt begin te kalen. Het is ook de eerste keer dat ik er echt op let.

Niks om je zorgen over te maken. Het ziet er heel natuurlijk uit en niet als beginnende kaalheid.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:23.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.