Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Chirurgische behandelingen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=82)
-   -   fue 3750 grafts (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=27979)

kale bats 28 februari 2011 20:42

fue 3750 grafts
 
Ik heb de knoop doorgehakt en ben van plan in april naar turkije te gaan voor een fue behandeling van 3750 grafts.
Wie heeft hier ervaring mee en weet of 3750 grafts de boel een beetje dekt.
Kijk ik verwacht geen wonderen maar wel een beetje meer dekking.

http://img841.imageshack.us/img841/3159/haarj.png

norwood2 28 februari 2011 21:23

3 Bijlage(n)
Dat moet met 3700 grafts wel enigzins vlotten, maar ik zeg je eerlijk dat ik er een hard hoofd in heb. Te vaak al gelezen en gezien dat de resultaten heel mager zijn in Turkije en dat zijn allemaal van die snoepreisjes geweest. Gaat dit ook via een intermediair ? Ook hier lopen enkelen rond die een heel slecht resultaat hebben.

Verbazingwekkend genoeg zijn de ingrepen in Turkije ook altijd groot, +3000 grafts en dat vind ik al twijfelachtig.

Hoe dan ook, misschien ligt dit wel voor je in het verschiet. ;)

haarzakje 28 februari 2011 22:35

Als je gaat, ga dan naar dr Keser.
Probeer wat te onderhandelen als je 3€ graft te duur vind en ga niet naar een ander.

kale bats 1 maart 2011 20:26

Het zijn inderdaad veel grafts.
Naar schatting zouden ze hier zo 10 uurtjes mee bezig zijn.
Dit is de eerste keer dat ik een ht zal ondergaan dus ik weet niet wat de tijden globaal zijn maar dat ligt natuurlijk ook aan het aantal medewerkers.
Het is via MediGoTurkey.
En ze geven een schappelijke prijs.nu weet ik wel dat geld bij dit soort zaken niet de grootste factor is.
Voor 4400 incl reis en hotel.

Balou 15 maart 2011 13:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 (Bericht 275516)
Dat moet met 3700 grafts wel enigzins vlotten, maar ik zeg je eerlijk dat ik er een hard hoofd in heb. Te vaak al gelezen en gezien dat de resultaten heel mager zijn in Turkije en dat zijn allemaal van die snoepreisjes geweest. Gaat dit ook via een intermediair ? Ook hier lopen enkelen rond die een heel slecht resultaat hebben.

Verbazingwekkend genoeg zijn de ingrepen in Turkije ook altijd groot, +3000 grafts en dat vind ik al twijfelachtig.

Hoe dan ook, misschien ligt dit wel voor je in het verschiet. ;)

Holy fuck.. Hoeveel heeft deze dude wel niet laten transplanteren?

Niet dat ik zelf geïnteresseerd ben in een transplantatie, maar wat in me afvroeg, hoeveel grafts zijn er nodig om je hele bovenkant te doen? Kan iemand daar een schatting van geven?

Ambo 15 maart 2011 16:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Balou (Bericht 276686)
Holy fuck.. Hoeveel heeft deze dude wel niet laten transplanteren?

Niet dat ik zelf geïnteresseerd ben in een transplantatie, maar wat in me afvroeg, hoeveel grafts zijn er nodig om je hele bovenkant te doen? Kan iemand daar een schatting van geven?

Als je NW6 of NW7 hebt dan schat ik toch wel minimaal zo'n 8.000 grafts.

Balou 15 maart 2011 19:08

Wat ik me ook wel eens afvraag, getransplanteerd haar lijkt altijd anders qua structuur vind ik. Zie ik dit verkeerd? Zo nee, hoe komt dit dan?

Kaal of Kammen 15 maart 2011 21:42

Citaat:

Als je NW6 of NW7 hebt dan schat ik toch wel minimaal zo'n 8.000 grafts.
Ambo,

Dan zou jouw halve hoofd voorzien moeten zijn. Maar dat zie ik niet echt terug bij jou. (niet lullig bedoeld)

Jij hebt namelijk 3770 grafts laten verplaatsen

Ambo 15 maart 2011 22:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kaal of Kammen (Bericht 276767)
Ambo,

Dan zou jouw halve hoofd voorzien moeten zijn. Maar dat zie ik niet echt terug bij jou. (niet lullig bedoeld)

Jij hebt namelijk 3770 grafts laten verplaatsen


Scherp van je!

Ik heb inderdaad zoveel grafts laten verplaatsen, maar ik vrees met grote vreze dat die grafts van HairPlus niet allemaal stand hebben gehouden.

Tijdje terug postte iemand hier een tijdje (weet zijn naam niet meer), maar die had tig HT's achter de rug en had nu een volle kop en kwam volgens mij ook vanaf NW6/NW7...

Kaal of Kammen 15 maart 2011 22:10

Dat was Rise geloof ik.

Ambo 15 maart 2011 22:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kaal of Kammen (Bericht 276775)
Dat was Rise geloof ik.

Inderdaad, ik heb het even opgezocht en hij heeft 9.094 grafts laten verplaatsen.

Maar hij is nog niet tevreden, hij laat nog wat tattoopuntjes op zijn kruin zetten...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:03.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.