Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Chirurgische behandelingen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=82)
-   -   4335 grafts Aspendos Antalya (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=26352)

hey69 10 oktober 2010 20:11

4335 grafts Aspendos Antalya
 
Hallo Beste mensen :)
Ben al een poosje aan het nadenken om voor een HT te gaan ,(FUE)
Nu om ergens toch een prijs in gedachten te hebben, hoeveel
grafts denken jullie ik nodig zal hebben? Ik geloof niet in sprookjes, dus ik verwacht geen haardos zoals ik 20 was :D maar gewoon wat steviger haar bovenop en haarlijn iets naar beneden frontaal zou mooi zijn

enkele pics van deze middag




http://i52.tinypic.com/2wqr3m1.jpg

http://i51.tinypic.com/11t4v0h.jpg

http://i52.tinypic.com/2empqut.jpg



Nu , ik heb al wat gegoogled naar klinieken in Istanbul, zou graag een goede tip/referentie willen hebben van anderen die al hier naar toe zjn gegaan.

roloff 10 oktober 2010 22:09

Heey 69,

Zet de bijgaande haarcarculator op minimaal 30 grafts per vierkante centimeter en klik de gebieden aan waar je kaal bent, dat geeft dan een indicatie.

http://www.hairlosslearningcenter.org/mm/calc.html


Ik schat het op minimaal 3.500 grafts.


Gr:) Roloff

hey69 11 oktober 2010 13:15

bedankt voor je reactie.
heb ondertussen ook 2 mails naar istanbul en ankara gestuurd

Bogazici tip merkezi en in ankara nr Dokter Keser

ik ga niet liegen, reden datk het niet in belgie wil is puur financieel

Mr_Anoniem 11 oktober 2010 17:18

Hey,

Wat Roloff vertelde klopt inderdaad, echter weet ik niet of deze "aanbieding" nog steeds aanwezig is.
Ik heb zelf bij Transhair een FUE 1200 graft laten doen voor 2800 euro.
Dit was omdat de assistentes op die manier nog even op hun snelheid kunnen oefenen.
Ik raad je aan gewoon eens even mail- of telefonisch contact op te nemen met Dhr. Martin Granaat van Transhair.
Hij kan je zeker meer vertellen over het financiele plaatje.

Veel succes!

roloff 11 oktober 2010 17:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hey69 (Bericht 263310)
bedankt voor je reactie.
heb ondertussen ook 2 mails naar istanbul en ankara gestuurd

Bogazici tip merkezi en in ankara nr Dokter Keser

ik ga niet liegen, reden datk het niet in belgie wil is puur financieel

Ja, met respect, maar dat het om financiële redenen was had ik al begrepen.

Dr. Keser is redelijk bekend dacht ik.

Een jaartje geleden heb ik hier wel eens mensen gelezen die bij Dr. Keser geweest zijn.

Misschien kan je hier op Haarweb eens zoeken [via "ZOEKEN", rechtsboven] op Dr. Keser.

Succes !

Groet
Roloff

DikkieD 11 oktober 2010 20:27

vrees dat je er meer nodig hebt. Ik weet zelfs niet of ik er direct aan zou beginnen omdat je al best ver gevorderd bent. Je donor lijkt echter vrij aardig

4000-4500 denk ik om alles wat voller te krijgen. Slik je al medicijnen?

AnthonieH 11 oktober 2010 20:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DikkieD (Bericht 263357)
vrees dat je er meer nodig hebt. Ik weet zelfs niet of ik er direct aan zou beginnen omdat je al best ver gevorderd bent. Je donor lijkt echter vrij aardig

4000-4500 denk ik om alles wat voller te krijgen.

Ik schat het ook hoger dan 3500 in. Hey69 zal een behoorlijk conservatieve insteek moeten kiezen en hij zal tevreden moeten zijn met een niet heel hoge dichtheid. Ook denk ik dat hij (zeker als hij voor een FUE gaat) zal moeten rekenen op 2 behandelingen die qua tijd wel even uit elkaar zullen moeten liggen.

hey69 11 oktober 2010 21:29

ik slik geen medicijnen.
Domme vraag mischien , maar waarvoor zou ik ze slikken? ik heb eerlijk gezegd de andere subforums nog niet echt uitgespit .Zal ik eens doen.

al een mailtje en telefoon gehad van http://www.bogazicisacekimi.com/
1 TL plus tax aan 8 procent per graft zeiden ze me
Ik moest nog een email verwachten met info over hoeveel grafts ze me gingen aanraden .



ik wacht nog op een mailtje van dr keser

hey69 12 oktober 2010 19:45

email gekregen. Arts zou aanraden om een 3000 - 3500 te nemen maar dat ze me toch liefst terplaatse willen omdat men op de fotos niet alles kunnen afleiden.

van DR Keser nog altijd niets ontvangen


tot de volgende update :)

hey69 14 oktober 2010 09:03

Kben toch zwaar aan het twijfelen. . What to do

bverotti 14 oktober 2010 10:13

Ik zou voorstellen om het donorgebied is te laten bekijken door een deskundige. Dit is namelijk een sleutel element in de planning naar een eventuele HT.

Groetjes,

Kaal of Kammen 14 oktober 2010 14:12

Waarom ga je niet even langs bij Prohair? Deze kunnen jouw donorgebied eens live bekijken.

Hoef je niet helemaal naar Turkije en qua prijs scheelt het ook niet veel.;)

roloff 14 oktober 2010 16:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kaal of Kammen (Bericht 263600)
Waarom ga je niet even langs bij Prohair? Deze kunnen jouw donorgebied eens live bekijken.

Hoef je niet helemaal naar Turkije en qua prijs scheelt het ook niet veel.;)

Bverotti [Bart] - ja, die van 2 "posts" hiervoor - werkt bij Prohair Clinic.

En inderdaad, een goed advies is nooit weg dus ga er eens langs.

Bverotti zal dat beamen.

Gr:) Roloff

hey69 14 oktober 2010 17:42

yup zal eens proberen Komt goed uit, morgen heb ik vrij en zie dat er consultaties zijn.Dermaplast waar Dr.Keser werkt in Ankara vraagt 3euro per graft en is volzet tot maart 2011 hebben ze me gemaild

norwood2 14 oktober 2010 17:48

Ik las dat financiele redenen ook ten grondslag lagen dat je naar turkije wilde, maar als het daar ook 3 euro per graft kost, vat ik het niet meer. Ik weet niet of je de reis en hotel ook moet betalen of een gedeelte, want dan vat ik het helemaal niet meer.

hey69 14 oktober 2010 18:01

ja inderdaad 3 euro is er wel over vind ik om helemaal naar Ankara te gaan.
Istanbul is dan wel maar 1Tl per graft.dat is omgerekend een 55EUROCENT plus 8% tax

norwood2 14 oktober 2010 19:12

Ja maar dr.Keser nu juist 1 van de weinigen waar ik over te spreken ben in Turkije. Bij de anderen zou ik enkel en alleen het badhuis bezoeken.

AnthonieH 14 oktober 2010 19:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hey69 (Bericht 263621)
ja inderdaad 3 euro is er wel over vind ik om helemaal naar Ankara te gaan.
Istanbul is dan wel maar 1Tl per graft.dat is omgerekend een 55EUROCENT plus 8% tax

Bij de aantallen die jij waarschijnlijk nodig hebt, is ProHair goedkoper dan 3 euro ...

hey69 14 oktober 2010 23:05

IK zal er morgen eens binnenspringen.is maar kwartiertje rijden van hier.

hey69 19 oktober 2010 17:17

kben afgelopen Vrijdag langs Wilrijk geweest.Vriendelijke dame heeft me verteld dat mn donorgebied niet echt super is , en omdat er ook veel grafts nodig zijn, het beste was er niet aan beginnen... :(
tjah..
langs de andere kant lees ik horrorverhalen van mensen op internationale forums die enorme pijn van de spuiten ervaren en 2 dagen niet kunnen slapen

heb je dan nog pauzes eigelijk om je pipi te gaan doen als ze zo 6 - 8 uur op je hoofd bezig zijn?

AnthonieH 19 oktober 2010 17:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hey69 (Bericht 263967)
kben afgelopen Vrijdag langs Wilrijk geweest.Vriendelijke dame heeft me verteld dat mn donorgebied niet echt super is , en omdat er ook veel grafts nodig zijn, het beste was er niet aan beginnen... :(
tjah..
langs de andere kant lees ik horrorverhalen van mensen op internationale forums die enorme pijn van de spuiten ervaren en 2 dagen niet kunnen slapen

heb je dan nog pauzes eigelijk om je pipi te gaan doen als ze zo 6 - 8 uur op je hoofd bezig zijn?

Die horrorverhalen kom je over alle onderwerpen tegen :)

Mijn ervaringen staan in mijn blog. Voor wat ze waard zijn.

En natuurlijk, als je naar de wc moet, dan ga je gewoon. Bovendien zijn ze echt geen 8 uur continu bezig. Tussen uitnemen en inplanten zit eigenlijk in de regel wel een lunchpauze.

hey69 17 april 2012 16:00

anderhalf jaar geleden nu hadk afgezien, maar het kriebelt terug :)

vele posietieve zaken gehoord over Aspendos in antalya, is dokter die het zelf uitvoerd...

Hij raad me 4500 grefts aan.. over 2 dagen verspreid .
Zit nu volop turkse forums af te schuimen naar mensen die daar ook al geweest zijn.
OA Redbull van hier op het forum is blijkbaar ook geweest.. maar ik kan niet goed volgen, die zijn fotos staan van een gebruiker ook op een turkse forum, maar die zegt dat hij in turkije woont....

anyway more news as it comes .

dZinee 17 april 2012 17:33

Heeft iemand anders dezelfde fotos als redbull???

hey69 17 april 2012 20:17

Wel een turkse jongen , maar weet niet of hij redbull is of niet
Heb zelfs fotos op zn FB pagina.

hey69 21 april 2012 17:17

na veel wikken en wegen beslist er voor te gaan
hairtransplantation-turkey in Antalya is dit (eigenlijk een rand gemeente ervan maar bon, doet er niet toe zeker :) )
Heb effe mail gestuurd voor afspraak midden juni.. Kword er al zenuwachtig van :P .

Nu vanop foto kon hij zeggen dat mijn donorgebied niet al te super was, en dat hij ook een hoop van mn baard kon nemen vermits die wel stevig is .
In detail zou er terplaatse beslist worden wat en hoeveel ze dan gaan nemen.
een 4500grefts is de doelstelling
zal dus een behandeling van waarschijnlijk 3 sessies zijn .

huidige fotos

http://i40.tinypic.com/2gwt5ir.jpg
http://i39.tinypic.com/ejsrcm.jpg
http://i39.tinypic.com/18g1vp.jpg

haarzakje 22 april 2012 14:51

Hoi hey69
De fotos die ik heb gezien van die kliniek aspendos van dr Hakan lijken wel ok. En ik denk dat het zeker een goede prijs/kwaliteit verhouding is.

Ik heb onderhand ook al wat ge-emaild met ze en ben best overtuigd.
Mooie doelstelling hebben ze met aantal grafts en zal wel lukken met je donor incl baard.

We wachten af hoe het je verloopt. Succes

hey69 26 april 2012 22:58

Heeft het al zin om aan propecia of minox te beginnen eigenlijk 2 maanden voor je HT ? Ik heb het nooit genomen

AnthonieH 26 april 2012 23:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hey69 (Bericht 305831)
Heeft het al zin om aan propecia of minox te beginnen eigenlijk 2 maanden voor je HT ? Ik heb het nooit genomen

Beetje eng, zoveel veranderingen tegelijk. Je had een half jaar geleden moeten beginnen ... maar goed, die optie heb je niet meer. Ik zou minoxidil sowieso even vergeten. Daar moet je rond de ingreep toch mee stoppen.

hey69 26 april 2012 23:10

Ik vroeg het eigenlijk meer af of het de getransplant gedeelte zou bevorderen tot het eindresultaat er is.

AnthonieH 26 april 2012 23:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hey69 (Bericht 305833)
Ik vroeg het eigenlijk meer af of het de getransplant gedeelte zou bevorderen tot het eindresultaat er is.

Nee. Maar misschien maakt het je oude haren 'shockbestendiger'.

hey69 4 juni 2012 23:52

Nog een week. Kbegin best zenuwachtig te worden...

dZinee 5 juni 2012 10:37

Je gaat voor 4500 grafts?

Ff doorzetten maar komt wel goed. succes:D

hey69 5 juni 2012 11:45

dank u dank u :)

Nick1976 6 juni 2012 09:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hey69 (Bericht 307838)
dank u dank u :)

Ik heb 2 x zitten lezen maar snap nog niet goed je beslissing? Zoals ik lees ben je ook in Wilrijk (prohair) op consult geweest en gaven zij aan dat je niet zon`n goede donor hebt. Nu ga je voor een zeer grote behandeling van 4500 naar turkije?? Gaan ze dit in 1 of 2 dagen implanteren?

hey69 6 juni 2012 09:57

Op 3 dagen.
op 3de dag gaan ze van van de baard op de kruin plaatsen.

Natuurlijk word er terplaatse beslist hoe het met donorhaar zit en dergelijke
want natuurlijk, vanop foto kan je maar een beperkte inschatting doen.

hey69 14 juni 2012 07:42

Eerste dag goed verlopen. We gaan zodadelijk aan dag 2 beginnen. Details volgen later wel.
Eerste dag 1257 grefts (ze zeiden me dat ze dag 2 meer zullen nemen
Om dag 1 niet te lang te rekken voor mij)

hey69 14 juni 2012 17:04

Dag 2 zit erop
Duurte wat langer zoals ze me al vantevoren
Hadden verteld

Dag 14 juni
1 grefts totaal: 903
2 grefts totaal: 666
3 grefts en meer : 370
Totaal : 1939 grefts

Totaal 3209*Van de 2 dagen

Morgen laatste dag , ze gaan vermoed ik een
1000 tal van de baart nemen
Fingers crossed. Baardhaar word enkel op de kruin
Gedaan voor een goede dichte bedekking vermits baardhaar vrij dik is

Nog een detail. Grefts zijn genomen met 0.8mm omdat mijn
Haarwortels blijkbaar heel diep zitten (zou een pluspunt zijn)
Normaal gebruiken ze 0.7 vertelden ze mij

Het zwaarste zit erop. Ik heb momenteel ook niets van bloeding of dergelijke
(donor en ontvangstgebied)
Het implanten word door de arts zelf gedaan met zo een speciaal pennetje
Verpleegster steekt in elke pen een greft , dokter prikt het haar en injecteert het haartje ineens. Dit gaat trager maar veel kwalitatiever zei hij mij

Op veel plaatsen prikken ze je hoofd vol gaten en dan pas worden de haren in snel tempo eringeplaatst. Deze manier zorgd voor extra bloeding risico op schade van de wortel.


Rest volgt later :)

Mickey armani 14 juni 2012 17:13

ben zeer benieuwd, succes en hopelijk heb je straks een mooi eindresultaat

hey69 14 juni 2012 17:18

Danku !

websenior 14 juni 2012 19:57

Succes!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:14.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.