Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Chirurgische behandelingen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=82)
-   -   3800 grafts; Welke kliniek ? (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=37771)

arieschenk 14 januari 2019 16:56

3800 grafts; Welke kliniek ?
 
Voor mijn transplantatie ( 3800 grafts ) twijfel ik tussen: Medicalpoint, Acibadem Emphair, Centrium Premium, Anatomica kliniek, MCAN Health, Haarkliniek Turkije en EsteWorld.
Los van EsteWorld heeft iemand ervaringen met de overige klinieken ?
Dan met name Medicalpoint.

don1987 14 januari 2019 17:18

Esteworld is de enige haartransplantatie kliniek rest zijn ziekenhuizen of tussenbureaus die met ziekenhuizen werken

Arno1990 14 januari 2019 17:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door don1987 (Bericht 427973)
Esteworld is de enige haartransplantatie kliniek rest zijn ziekenhuizen of tussenbureaus die met ziekenhuizen werken

Don, ben jij diegene die ook op de site van Esteworld staat bij eindresultaat? Zo ja, super mooi resultaat man!

Niko-BE 14 januari 2019 19:21

Ik heb ervaring met Centrium Premium.
Ben momenteel bijna drie maanden ver. En tot nu toe tevreden.
Het is natuurlijk nog afwachten maar ziet er toch al goed uit.
Als je vragen hierover hebt mag je me altijd sturen.
Hier was op de forum nog iemand die een ht had gehad bij Centrium Premium.

michael1606 24 januari 2019 21:54

Ik ben Medical point ook tegen gekomen, evenals haartransplantatie-turkije.nl en Estebeauty. Vertellen allemaal een goed verhaal en de prijzen zijn helemaal mooi.
Jammer dat hier niemand wat over deze klinieken kan vertellen. Ook op google vindt je weinig. Vond wel recensies op klantenvertellen.nl. Hier hebben Medicalpoint en Estebeauty extreem hoge waarderingen, ik heb hier dan weer mijn bedenkingen bij.

Ik denk dat ik zelf toch maar ga voor Esteworld, ondanks het wel een fabriek schijnt te zijn. Maar kwaliteit en resultaten zijn bijna altijd goed, lees ik hier

michael1606 25 januari 2019 00:01

las is een ander topic waar jij reageerde, dat jou donorgebied er wel slecht uit ziet. Hoe komt dit dan? En kun je anders wat fotos uploaden?

Reiziger010 5 februari 2019 18:18

Ik ben erg tevreden over de kliniek van Global Hair in Istanbul. Zie ook mijn post over Global Hair, met foto's. Prima prijs ook.

Stephane 16 februari 2019 18:45

Als Belgie ook kan ;-)
 
Ik ben zelf in Heist op den berg geweest bij Prohair clinic en nog maar recent dus ff afwachten maar tot dusver ziet het er goed uit.

HairCoach 17 februari 2019 10:14

Prohair doet geen sessies van 3800 grafts.
Geen enkele Nederlandse / Belgische kliniek overigens.

Danny_Melis 18 februari 2019 13:24

Hoi Arie,

Ik ben zelf bij Acibadem Emphair geweest. Moet zeggen dat ik zelf ook aardig wat heb opgezocht en aangeschreven. De aanpak van Acibadem Emphair is erg professioneel. De Nederlandse begeleiding is ook erg prettig.

Reet 18 februari 2019 21:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Danny_Melis (Bericht 429268)
Hoi Arie,

Ik ben zelf bij Acibadem Emphair geweest. Moet zeggen dat ik zelf ook aardig wat heb opgezocht en aangeschreven. De aanpak van Acibadem Emphair is erg professioneel. De Nederlandse begeleiding is ook erg prettig.

Je bent wel heeeeeeeel erg enthousiast over Emphair..

jorisvermeer 18 februari 2019 23:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door michael1606 (Bericht 428466)
Ik ben Medical point ook tegen gekomen, evenals haartransplantatie-turkije.nl en Estebeauty. Vertellen allemaal een goed verhaal en de prijzen zijn helemaal mooi.
Jammer dat hier niemand wat over deze klinieken kan vertellen. Ook op google vindt je weinig. Vond wel recensies op klantenvertellen.nl. Hier hebben Medicalpoint en Estebeauty extreem hoge waarderingen, ik heb hier dan weer mijn bedenkingen bij.

Ik denk dat ik zelf toch maar ga voor Esteworld, ondanks het wel een fabriek schijnt te zijn. Maar kwaliteit en resultaten zijn bijna altijd goed, lees ik hier

Hoi ik ben zelf bij medicalpoint geweest! Het is super! Ben mega tevreden!

Davidrtet 1 maart 2019 10:58

Medical point
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jorisvermeer (Bericht 429293)
Hoi ik ben zelf bij medicalpoint geweest! Het is super! Ben mega tevreden!


Hoi Joris, zou je me wat meer kunnen vertellen over je ervaringen met Medicalpoint?Alvast bedankt.Greetz

mohawk 17 april 2019 01:07

Enorm interessant. Rond dit onderwerp moet toch meer te zeggen zijn.

Wat is nu echt het verschil tussen Hairworld Vlaardingen waar je €6000 betaald in vergelijking met talloze anderen waar je voor zelfs ruim onder de €2000 hetzelfde (lijkt) te krijgen?

En dan kun je natuurlijk heel snel en simpel roepen: "kwaliteit", okay prima! Maar vertel dan a.u.b. eens waar je dat dan op baseert. Want ondanks dat ik bij Hairworld een goed gevoel heb.. Heb ik dat bij anderen zeker ook..

Ik heb hier uitleg over gekregen, maar ben zo benieuwd wat jullie zeggen.

De vergelijking met Esteworld daargelaten trouwens. Dat is duidelijk, zoals iemand hierboven al heel goed aangeeft. Het gaat me om de vergelijking al die talloze anderen.

embomed 17 april 2019 12:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mohawk (Bericht 431079)
Enorm interessant. Rond dit onderwerp moet toch meer te zeggen zijn.

Wat is nu echt het verschil tussen Hairworld Vlaardingen waar je €6000 betaald in vergelijking met talloze anderen waar je voor zelfs ruim onder de €2000 hetzelfde (lijkt) te krijgen?

En dan kun je natuurlijk heel snel en simpel roepen: "kwaliteit", okay prima! Maar vertel dan a.u.b. eens waar je dat dan op baseert. Want ondanks dat ik bij Hairworld een goed gevoel heb.. Heb ik dat bij anderen zeker ook..

Ik heb hier uitleg over gekregen, maar ben zo benieuwd wat jullie zeggen.

De vergelijking met Esteworld daargelaten trouwens. Dat is duidelijk, zoals iemand hierboven al heel goed aangeeft. Het gaat me om de vergelijking al die talloze anderen.

U kunt ook eens bij ons horen. :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:20.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.