Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   AGA - Algemeen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=80)
-   -   Algemene vraag: ik word kaal, en nu?? (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=9820)

Kire 27 september 2006 23:17

Algemene vraag: ik word kaal, en nu??
 
Beste mensen,

Ik heb even een algemene vraag. Ik heb last van klassieke mannelijke kaalheid. Inhammen en kruin worden dunner. Ik ben 33 jaar. Hoewel ik het zelf weet en er erg op gefocused ben is het nog niet heeeel erg zichtbaar. Nu heb ik onlangs besloten om de (komende) kaalheid te bestrijden en er iets aan te doen. Nu is mijn vraag: " Waar moet ik beginnen?".
Gelijk naar transhair, eerst naar de dokter, medicijnen via internet, zijn er uberhaupt middelen die ECHT helpen, wat zijn bijwerkingen, wat gaat het me kosten. KORTOM Waar begint het behoud van mijn haar dus.

Gr.

AnthonieH 28 september 2006 07:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kire
Ik heb even een algemene vraag. Ik heb last van klassieke mannelijke kaalheid. Inhammen en kruin worden dunner. Ik ben 33 jaar. Hoewel ik het zelf weet en er erg op gefocused ben is het nog niet heeeel erg zichtbaar. Nu heb ik onlangs besloten om de (komende) kaalheid te bestrijden en er iets aan te doen. Nu is mijn vraag: " Waar moet ik beginnen?".
Gelijk naar transhair, eerst naar de dokter, medicijnen via internet, zijn er uberhaupt middelen die ECHT helpen, wat zijn bijwerkingen, wat gaat het me kosten. KORTOM Waar begint het behoud van mijn haar dus.

Hier :cool:

Het is goed dat je je weg hiernaartoe hebt gevonden, Kire, welkom!

Lees rustig eens rond op dit forum, bestudeer het Haarwoordenboekje, let eens op de regimes van de deelnemers aan dit forum (onderaan bij de naam, bij sommigen), leer waar de mensen hier vertrouwen in hebben en stel gerust gerichte vragen als zaken je niet duidelijk zijn. Lees ook Haargroeimiddelen voor dummies eens door om een indruk te krijgen van de populaire haargroeimiddelen van dit moment.

De volgorde van handelen zou moeten zijn:
1. jezelf goed informeren
2. bezoek aan dokter/dermatoloog
3. medicatie (desnoods via internet)
4. een bezoek aan een haartransplantatiekliniek.

Er zijn echt middelen die werken (minoxidil, finasteride, dutasteride, ketoconazol ...) en zoals je kunt lezen in het haarwoordenboekje kunnen die bijwerkingen hebben. En vanzelfsprekend zijn ze niet gratis tenzij je ze misschien op recept krijgt (in deze thread heb ik eens iets gezegd over kosten).

Overigens, met minoxidil en ketoconazol kun je sowieso beginnen, daarvoor hoef je niet langs de dokter.

theo sluis 6 april 2007 13:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kire (Bericht 108414)
"Waar moet ik beginnen?". Gelijk naar transhair, eerst naar de dokter, medicijnen via internet, zijn er uberhaupt middelen die ECHT helpen, wat zijn bijwerkingen, wat gaat het me kosten.

Bespaar jezelf een hoop zorgen, geld en moeite en misschien bijwerkingen. Koop een tondeuze bij een elektronicawinkel en scheer je hoofd lekker kaal. Misschien sta je verbaasd hoeveel sjans je daarna hebt bij de vrouwen.

Daarna kun je desnoods altijd nog besluiten om andere middelen te proberen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:28.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.