Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Chirurgische behandelingen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=82)
-   -   Esteworld, ja, ik ook al. (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=36269)

Pietpiet 22 november 2016 23:41

Esteworld, ja, ik ook al.
 
2 Bijlage(n)
Het eerd me wel vaker verteld, dar m'n haartjes wat dunnig waren. Ik ontkende het altijd, zou wel het licht zijn, of omdat ik blond ben, of de inhammen die m'n vader ook heeft.

Na een tijdje kan je het niet meer ontkennen, je hebt gel in je handen en je denkt bij jezelf: 'wat moet hier in godsnaam mee?'.

De keuze was al snel gevallen (2 maanden zoeken) op een haartransplantatie.

Esteworld.

Waarom? De prijs en de vele verhalen over Esteworld. Ik heb ook wel verder gekeken, Istanbul Hair center bijvoorbeeld, maar daar kwam ik, buiten hun eigen website, maar op 1 blog uit hier op haarweb.

Tja, en ook ik heb koudwatervrees.

Esteworld dus, afgelopen vrijdag een mail gestuurd, binnen een werkdag is er netjes geantwoord.

De adviezen waren:
1900-2300 grafst €2400
Acell. €1500

Samen dus 3900 in de btw, maar nog wel zonder vliegreis.


Twee vragen voor de oudgedienden op dit forum:


1: kunnen jullie het vinden in dit advies? Graag met uitleg :p

2: is er behoefte aan nóg een blog over Esteworld?

Henk 22 november 2016 23:50

Hey PietPiet,

Welkom op ons forum.
Ik ben wel benieuwd naar je leeftijd. Voor de rest, als je voor Turkije gaat dan lijkt me Esteworld wel een goede keus, afgaand op de recensies op Haarweb. En ja, natuurlijk is nog een thread over Esteworld geen probleem. Integendeel, zelfs erg welkom. Dus leef je hier uit. ;)

Pietpiet 22 november 2016 23:52

25 jaar ben ik.

Anonimoes 23 november 2016 15:40

Ik zou zelf acell achterwege laten en het geld besparen voor wanneer er iets echt revolutionairs op de markt komt.
Met finas/duta/minox of keto combinatie krijg je naar mijn mening betere resultaten.
Ikzelf ga hopelijk ook binnenkort naar esteworld.

TraderOne 23 november 2016 16:50

Ik schaar me achter anonimoes. Acell, je gaat merken, ze willen het aanraden maar de bewijzen zijn flinterdun tot niet bestaand. Beter sparen voor die 2de HT over 10 jaar. Je krijgt PRP erbij.

Momenteel 3,75 maand ver en de groei gaat beginnen. (Het moet verdorie ;))

Goede ervaring met Esteworld. (resultaat moet nog blijken echter) Is big business.

DeJong 23 november 2016 21:40

Toch heeft acell een FDA goedkeuring. Dat is geen goedkeuring die je zomaar even krijgt. Een van de zwaarste die er is als je het mij vraagt. Van de lotions heeft bijvoorbeeld alleen minoxidil hem.

maaa17 23 november 2016 22:46

Ik vind resultaten met Acell wel vaak beter

Tjappie 24 november 2016 12:54

Ik zit nu op 3,5 maand.... en moet zeggen, vooral bij mijn kruin voelt het dikker aan als daarvoor. Ik vind het moeilijk te zeggen of dat vooral komt ,omdat mijn bestaande haren dikker aanvoelen (dus de Acell die ik erbij heb genomen), of omdat de nieuwe haartjes beginnen door te komen... ik had namelijk last van diffusie verlies, er is tussen mijn bestaande haren getransplanteerd.

Laat ik het zo zeggen, ik heb vooralsnog geen spijt dat ik de Acell erbij heb genomen. :)

ab_036 26 november 2016 23:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeJong (Bericht 403100)
Toch heeft acell een FDA goedkeuring. Dat is geen goedkeuring die je zomaar even krijgt. Een van de zwaarste die er is als je het mij vraagt. Van de lotions heeft bijvoorbeeld alleen minoxidil hem.

Op https://www.hairreplacementsurgeon.com/acell-prp/ lees ik wat anders .. ook zijn volgens hun de resultaten een stuk minder belovend .. lees op andere sites ook dat elke behandeling gezien moet worden als experiment omdat er nog zo weinig over eventuele resultaten bekend zijn ..

Ben zelf wel nieuwschierig naar deze behandeling jammer dat bijna iedereen dit in combinatie met een ht doet zo worden we niet veel wijzer

Pietpiet 12 januari 2017 17:33

Bericht 1 week na ht
 
1 week na acell en ht.

Ik heb het trouwens vorige week donderdag (5 januari) laten doen, alleen ik had echt een kop 'als een bak met wormen' dus nog niet echt de behoefte om alles te delen met de wereld.

Toen ik op het vliegveld aankwam stond de chauffeur van Esteworld al voor me klaar. Hij zit eruit als een slechterik uit een James Bond film, maar hij was wel aardig.

Er zaten nog twee gasten bij de chauffeur, een Nederlander en een Vlaming. De Nederlander kreeg een ander hotel en ik (als Nederlander) en de vlaming kregen hetzelfde hotel, dus die avond heben de Vlaming en ik nog even een paar drankjes gedaan. (Geen alcohol ivm de ht)

De dag erna moesten we redelijk vroeg klaar staan, niet dat het te vroeg was, echt lekker kon ik de slaap niet vatten, spanning?

Even snel ontbijten met de Vlaming, zeiken over de hoeveelheid suiker die ze echt door alles heen knallen en daar stond de James Bond boef alweer.

Broem broem

Aangekomen bij Esteworld liep er gelukkig iemand met ons mee (engels,Duits en turkstallig), eerst werd er wat bloed afgenomen voor de acell en om te kijken naar ziektes.

Toen wist ik weer waarom ik zo'n hekel aan ziekenhuizen had.

Maar het startsein was gegeven en we gingen 1 verdieping omhoog, even zitten maar voordat mn reet het leer raakte werd ik weg geroepen.

Mn haar moest eraf en ziekenhuiskleding aan, het werd al erg officieel.

Ik zei dat ik terminaal leek, maar dat vonden ze niet grappig.

Omdat ik altijd wat langer haar had, schrok ik eigenlijk wel wat de tijd allemaal had weggehaald aan haar.

Mijn nieuwe haarlijn werd erop getekend door de chirurg en ik mocht weer even bij mijn Vlaamse vriend zitten.

10-20-30- minuten later zat ik nog steeds op mn stoel, dat kwam omdat de haarverf op was, en haarverf is wel nodig voor blonde haren. Heel kneuzig.

Misschien duurde het wel minder lang dan de 30 minuten, misschien was het de spanning, maar ik was blij dat ik op die operatie tafel lag.

"Wie mooi wil zijn moet pijn lijden"
@#%$, de Zusters hebben een paar nieuwe Nederlandse woorden geleerd, kolere, wat een vreselijk gevoel die narcose spuiten boven in mijn hoofd, maar na nog geen twee minuten was het klaar en begonnen de dames met het werk.

Het is vooral verveling wat je nu de komende uren gaat meemaken, de dames nuriën een beetje mee met de muziek.

Halverwege is het tijd voor een hapje, maar het viel mee, alleen het drankje en het koekje waren extreem zoet, het vlees, de aardappels en de rijst waren goed te doen.

De dames gingen verder en het was nu veel werk waarbij ik op mijn rug mocht liggen, dus ik kon alweer een beetje op mn mobiel kloten, dus het was iets minder saai.

Eenmaal klaar werden er nog een paar foto's gemaakt en volgas naar het hotel, en ik dacht bij mezelf, ik ga met zo'n kop niet naar buiten.

Zo'n operatie is wel een aanslag op je lichaam, ik lag al om 8 uur gebroken op bed.

ik werd om 2 uur snachts alweer wakker omdat je op een redelijke schuine manier slaapt.

De 2e dag was de tussendag, en ondanks de belofte om niet meer naar buiten te gaan, ben ik met mn Vlaming toch even naar het winkelcentrum gegaan. We vielen niet eens op

Die avond kon ik al wat lekkerder liggen, en sliep dus meer dan 5a6 uur.

Zaterdagochtend gingen we naar Esteworld voor de laatste keer.
De dokter bekeek de wondjes (2500 grafst) en ik kreeg een cursus haarwassen voor beginners.

We werden naar het vliegveld of naar hotel gebracht, en Esteworld en ik gingen ieder hun eigen weg.

Elke dag ziet mijn haar er beter uit nu, en nu, een week later, moet je eigenlijk twee keer kijken voordat je ziet dat er wat veranderd is.

Ik plaats zo snel mogenlijk foto's!

DeJong 12 januari 2017 21:29

mooi verhaal :-) maar wel goed bevallen dus?

Succes ieder geval.

Pietpiet 12 januari 2017 23:44

Ja, het was erg bevallen.
Ik zou het eigenlijk iedereen adviseren, net zo als je mensen adviseerd om naar de tandarts te gaan.

Het is misschien ff kut, beetje pijnlijk en saai, maar je hebt er jaren plezier van.

Het enige wat me tegen staat van een HT is de prijs, maar als je er lang lol van hebt kost het per dag bijna niks.

Athans, dat probeer ik mezelf wijs te maken.

glam 13 januari 2017 10:08

Is de FDA goedkeuring voor Acell specifier voor HT? NOPE!!!

Pietpiet 13 januari 2017 16:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door glam (Bericht 404992)
Is de FDA goedkeuring voor Acell specifier voor HT? NOPE!!!

In dat geval zou er tegen mij gelogen zijn. De bewijzen die ik op Google kan vinden zijn inderdaad alleen meningen.

Pietpiet 5 maart 2017 22:21

Na de behandeling 4-01-2017
 
2 Bijlage(n)
Hier fotos
2400 grafts


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:13.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.