Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Medicijnen/haargroeimiddelen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=81)
-   -   Avodart gebruikers (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=39222)

Boz 3 september 2020 12:13

Avodart gebruikers
 
Hallo,
Ik had eerder al gevraagd of er dutasteride 0.15 mg gebruikers zijn van intermedica.
Hierop krijg ik helaas geen reacties. Blijkbaar zitten de gebruikers hiervan niet op dit
forum...
Nu zit ik te denken om anders avodart om de dag te gaan gebruiken (gemiddeld dus 0.25 mg dutasteride per dag dan).
Iemand hier (positieve of negatieve) ervaringen mee (langdurig gebruik)?

Bij voorbaat dank voor de reacties.

Negan 3 september 2020 13:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boz (Bericht 449001)
Hallo,
Ik had eerder al gevraagd of er dutasteride 0.15 mg gebruikers zijn van intermedica.
Hierop krijg ik helaas geen reacties. Blijkbaar zitten de gebruikers hiervan niet op dit
forum...
Nu zit ik te denken om anders avodart om de dag te gaan gebruiken (gemiddeld dus 0.25 mg dutasteride per dag dan).
Iemand hier (positieve of negatieve) ervaringen mee (langdurig gebruik)?

Bij voorbaat dank voor de reacties.

Ze zijn er wel hoor. Alleen zou ik je aanraden eerst met Fina te beginnen!

Boz 3 september 2020 14:20

Gebruik ik al 16 jaar, denk zelf dat het langzaam zn werking beetje verliest....
Vandaar dus de vraag. Maar dank voor je reactie.

Negan 3 september 2020 15:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boz (Bericht 449023)
Gebruik ik al 16 jaar, denk zelf dat het langzaam zn werking beetje verliest....
Vandaar dus de vraag. Maar dank voor je reactie.

Owh excuus dan is dit zeker een goede optie! Ik raad u zeker aan eerst de 0.15mg versie te pakken als dit u financieel lukt. Laag inzetten is altijd beter dan gelijk met volle kracht.

Boz 8 september 2020 21:21

Ook al geen avodart gebruikers hier... lijkt erop dat dutasteride
toch niet zo geweldig is dan, of de gebruikers zijn tevreden en
hebben dus eigenlijk niks op een haar forum te zoeken??

Reet 8 september 2020 21:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boz (Bericht 449344)
Ook al geen avodart gebruikers hier... lijkt erop dat dutasteride
toch niet zo geweldig is dan, of de gebruikers zijn tevreden en
hebben dus eigenlijk niks op een haar forum te zoeken??

Het is een geweldig middel! maar je had een specifieke vraag gesteld: 0.15 mg gebruikers van Intermedica?

Sorry, ik lees het nu pas goed, 0.25 mg gebruikers.

Boz 9 september 2020 12:20

Hallo Reet,
Gebruik je zelf dutasteride dan?

Reet 9 september 2020 13:58

Al 20-25 jaar

Negan 9 september 2020 16:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Reet (Bericht 449374)
Al 20-25 jaar

Dan ben je wel een van de vroege gebruikers.

Reet 9 september 2020 19:02

Klopt, ik begon met Fina ergens in 1995-1996 dacht ik. Was hier nog niet op de markt dus moest ik 's nachts met New Zealand bellen om Propecia te bestellen. Later kwam de dermatoloog met een recept voor 1 mg capsules Proscar, scheelde weer een hoop poen! En weer later kwam de dermatoloog met Dutasteride van Avodart. Is toch wel een wondermiddel gebleken! (voor mij tenminste)

Negan 9 september 2020 21:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Reet (Bericht 449380)
Klopt, ik begon met Fina ergens in 1995-1996 dacht ik. Was hier nog niet op de markt dus moest ik 's nachts met New Zealand bellen om Propecia te bestellen. Later kwam de dermatoloog met een recept voor 1 mg capsules Proscar, scheelde weer een hoop poen! En weer later kwam de dermatoloog met Dutasteride van Avodart. Is toch wel een wondermiddel gebleken! (voor mij tenminste)

Indrukwekkend verhaal hoor. Mooi dat het werkt!

Boz 10 september 2020 06:18

Hallo, gebruik je dan 0.5 mg elke dag of minder? (Sla je eens een dag over?)

Reet 10 september 2020 19:39

Ik gebruik sinds begin af aan 0.5 mg per dag. Destijds was er weinig bekend over bijwerkingen of iets. Dermatoloog had ze nog wel benoemd maar gaf aan dat die bijna niet voorkwamen. Mischien maar beter ook want zo ben ik open minded eraan begonnen.

Negan 10 september 2020 20:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Reet (Bericht 449425)
Ik gebruik sinds begin af aan 0.5 mg per dag. Destijds was er weinig bekend over bijwerkingen of iets. Dermatoloog had ze nog wel benoemd maar gaf aan dat die bijna niet voorkwamen. Mischien maar beter ook want zo ben ik open minded eraan begonnen.

Maar nu weet je ze wel toch? ?

Reet 11 september 2020 03:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Negan (Bericht 449433)
Maar nu weet je ze wel toch? ?

Ja hoor, maar gelukkig heb ik die niet ervaren. Althans, geen serieuze bijwerkingen. Ben intussen ook vader geworden, heb ondanks mijn leeftijd nog een fit lichaam en geen libido problemen. Dus ook achteraf kan ik zeggen dat ik blij ben dat ik eraan ben begonnen. Wat betreft werking kan ik het iedereen aanraden. Maar wees bewust wat je slikt en voel je je er niet okay bij dan moet je het zeker niet doen. Ik denk dat het voor een kleine groep gebruikers een duivels middel is gebleken. Elk lichaam is anders. Sommigen ervaren heftige bijwerkingen, sommigen ervaren enige (ongemakkelijke) bijwerkingen en de geluksvogels zeer milde.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:53.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.