Haarweb Forum

Haarweb Forum (http://www.haarweb.nl/forum/index.php)
-   Medicijnen/haargroeimiddelen (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=81)
-   -   Revita Shampoo (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=24212)

route-66 9 februari 2010 22:38

Revita Shampoo
 
Hallo,

Dit is eigenlijk ook een vraag aan andere gebruikers van Revita Hair Growth Stimulating Shampoo. Ik heb het afgelopen week gebruikt daar het veel positieve reviews kreeg, aanbevolen werd minimaal 5 keer per week en heb dat dus gedaan.

Ik begreep dat je er na 2 weken een shedding van kon krijgen maar zo erg dat je haar er na een week gebruik zo zacht en dun door zou aanvoelen en uitzien (vooral na de 2 laatste behandelingen) terwijl het juist je haar voor het gevoel dikker zou moeten maken had ik niet verwacht en ben ik van geschrokken. Moet er wel bij zeggen dat het de eerste keer was dat ik een shampoo met ketoconazole heb gebruikt maar ben er dus wel even weer mee gestopt.

Heeft iemand die het heeft gebruikt of nog gebruikt ook iets soortgelijks meegemaakt met dit product? En is het eigenlijk alleen bedoeld voor mensen met meer haar bovenop en niet teveel zijn uitgedund? Zij houden immers meer haar over na een shedding waardoor het geheel visueel minder dramatisch lijkt.

Is 5 keer per week niet te veel eigenlijk als zo'n beetje alle andere aanbieders van shampoos die ketoconazole bevatten aanbevelen het niet meer dan 2 a 3 keer per week te gebruiken?

Ik heb nog roscure staan, is het beter om dat 2 a 3 keer per week te gebruiken voorlopig al dan niet in combinatie met een andere shampoo of helemaal geen shampoo met ketoconazole? Als er suggesties zijn dan hoor ik het wel.

Ryan R 9 februari 2010 23:51

niet 5x per week gebruiken en een conditioner erbij zeggen ze, maar welke?

Hanna 10 februari 2010 01:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door route-66 (Bericht 240338)
Ik heb nog roscure staan, is het beter om dat 2 a 3 keer per week te gebruiken voorlopig al dan niet in combinatie met een andere shampoo of helemaal geen shampoo met ketoconazole? Als er suggesties zijn dan hoor ik het wel.

Ja, dat lijkt mij wel. Rooscure 2 keer per week, 1e beurt met een milde shampoo.

Mamoli 10 februari 2010 15:24

Ik ken geen enkel ander shampoo dan Rooscure (ketoconazole) die maar iets voor je haar doet.

Genetische haaruitval kun je niet met shampoo's alleen bestrijden, dit is een fabeltje.

vrosjnivosj 10 februari 2010 16:04

Ik gebruik het elke dag.

Ryan R 10 februari 2010 16:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mamoli (Bericht 240434)
Ik ken geen enkel ander shampoo dan Rooscure (ketoconazole) die maar iets voor je haar doet.

Genetische haaruitval kun je niet met shampoo's alleen bestrijden, dit is een fabeltje.


Zolang er maar keto inzit en dat zit in Revita, plus nog ander spul.

Shampoo kan een goede ondersteuning zijn, meer niet

route-66 10 februari 2010 23:32

Wat is een goede milde shampoo die ook schuimt waar je haar niet te zacht door gaat aanvoelen? Heb liever dat het wat stugger dan super zacht aanvoelt.

Kan het trouwens kwaad om Guhl rozemarijn met roscure te combineren?

Nog iemand ervaringen of meningen over deze shampoos met DHT blockers?

http://www.zenagen.com/ (nog niet zo bekend, weinig reviews)

http://www.regenepure.com/ (schijnt erg goed te zijn heb ik begrepen)

Overigens schuimen beide niet zo erg naar wat ik heb gelezen.

Hanna 11 februari 2010 01:30

De eerste beurt doe je met een goedkope shampoo, want je spoelt die er toch meteen weer uit. De tweede beurt direct daarna doe je dan met een theelepel-hoeveelheid Rooscure die je 3-5 minuten laat inwerken. Veel lotgenoten krijgen daarvan een vrij stugge haardos.

Dat schuim is overigens flauwe kul; mensen vinden dat nou eenmaal prettig, maar 't slaat eigenlijk nergens op.

Ryan R 11 februari 2010 14:11

Wat matig dat er in Revita geen conditioner zit, er zit er wel 1 in rooscure.

Nu moet ik weer apart een conditioner erbij gaan kopen :confused:

route-66 11 februari 2010 15:05

Wat is nou eigenlijk naast de roscure, fina/duta, minox een goede combinatie supplementen? Ik gebruik al maanden hema supplementen potjes, te weten: MSM, gezuiverde visolie omega 3, mooi haar (voorheen huid haar en nagels) en kruidvat multi vitaminen/mineralen.

Belangrijk om te weten is, wanneer is een combinatie van supplementen eerder nadelig dan voordelig voor de conditie van je haar?

Wat kan ik blijven gebruiken uit dat lijstje van de hema en kruidvat of wat zou ik moeten vervangen danwel erbij nemen wat een beter resultaat zou kunnen geven wat betreft algehele conditie/behoud/dikte van haar en eventueel wat hergroei? Wil best meer betalen als het beter zou werken.

Ik zie zoveel produkten voorbijkomen, aov haarnorm, bloem haarbalans, biotin, saw palmetto, haargroei tabletten ect.. wat het er niet makkelijker op maakt een goede combinatie samen te stellen. Graag wat ervaringen/advies over supplementen/combinaties waar jullie als lotgenoten baat bij hebben gehad.

vrosjnivosj 11 februari 2010 17:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ryan R (Bericht 240635)
Wat matig dat er in Revita geen conditioner zit, er zit er wel 1 in rooscure.

Nu moet ik weer apart een conditioner erbij gaan kopen :confused:

Waarom perse een conditioner?

Ryan R 11 februari 2010 17:39

Laat je haar er dikker uitzien.

Hanna 11 februari 2010 18:26

Route-66,

Als je gezond eet, is de kans op tekorten klein en het slikken van supplementen meestal geldverkwisting.
Het belangrijkste is dat je geen overschot aan vitamines en mineralen binnenkrijgt, want dat kan zelfs gevaarlijk worden.

HairCoach 11 februari 2010 20:38

MSM en Biotine kunnen geen kwaad.

MSM max. 7000 mcg
biotine max. 3000 mcg

en dan vooral de combinatie is goed.

Omega3 100% ADH

vrosjnivosj 11 februari 2010 20:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ryan R (Bericht 240667)
Laat je haar er dikker uitzien.

Oke.
Voor mij is het als je haar er maar "gezond" uitziet en dat doet revita.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:10.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.