Los bericht bekijken
Oud 24 september 2007, 20:45   #17
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Beste Webmaster,
't Klopt niet helemaal wat u schrijft. Als ik niet ingelogd ben, is er helemaal geen knop Nieuwe Berichten, alleen maar Berichten van Vandaag.
Als ik wel ingelogd ben, verdwijnt een gelezen bericht volledig.
Misschien komt 't omdat ik nog draai met Windows ME, overigens naar volle tevredenheid.
Je hebt gelijk, ipv 'Nieuwe Berichten' bedoelde ik uiteraard 'Berichten van Vandaag'. Ik heb mijn posting aangepast.

Maar wat is nu je probleem, Hanna? Je schrijft : 'Als ik wel ingelogd ben, verdwijnt een gelezen bericht volledig'. Bedoel je daarmee dat je eerst niet was ingelogd en toen een bericht hebt gelezen zoals je in je eerdere posting schreef? Dat je het bericht daarna niet meer zou zien als je inlogt, zoals jij beweert, klopt dus niet zoals ik al uitlegde.

Ziehier wat screenshots om mijn punt te verduidelijken:
  • Ik ben niet ingelogd en klik op 'Berichten van vandaag'. Ik krijg een overzicht van... (surprise) alle berichten van vandaag.
    Zie de screenshot:

    berichten_van_vandaag.gif
    -
  • Ik klik op het eerste bericht 'MIN shampoo' (ik lees hem dus nu, waardoor hij wordt aangemerkt als 'gelezen').
  • Vervolgens klik ik weer op 'Berichten van vandaag' (om te kijken wat er gebeurd) en nu zie je dus dat de betreffende bericht-titel niet meer vet wordt weergegeven in het overzicht (wat betekent dat je het gelezen hebt).
    Zie de screenshot:

    berichten_van_vandaag_na_lezen.gif
    -
  • Vervolgens log ik in met mijn Webmaster-account en ga ik naar 'Nieuwe berichten'. Ook in het overzicht wat nu verschijnt zie je de betreffende posting terug (wordt niet-vet weergegeven onder de tekst 'Alle onderstaande discussies zijn niet gewijzigd sinds je laatste bezoek maar bevatten nog wel ongelezen berichten.'
    Zie de screenshot:

    nieuwe_berichten_webmaster_na_lezen.gif
-
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------

Laatst gewijzigd door Webmaster; 24 september 2007 om 20:52
Webmaster is offline