Discussie: Succesverhalen!
Los bericht bekijken
Oud 10 april 2008, 20:01   #281
nieuwhaar
HaarWeb lid
 
nieuwhaar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2007
Berichten: 85
Geslacht:
1 jaar Fina en Minox

Dag lotgenoten,

mijn verhaal;
een jaar geleden om deze tijd kwam ik op deze site terecht in mijn speurtocht om iets om aan mijn kalende hoofd te doen.
Ik ben weliswaar al 50 jaar, maar neem maar van mij aan dat op geen enkele leeftijd makkelijk is om een kalende hoofd te accepteren.
Ik zag mij zelf absoluut niet zitten met een kale hoofd , volgens mij staat het mij ook voor geen meter.
Ik nam mij voor om een flinke Fue te laten doen, geld maakt niet echt uit, als ik maar weer voldoende haar op mijn hoofd had.

Waar ik echter bang voor was is dat ik al mijn donorhaar zou opgebruiken terwijl het kalingsproces snel verder voort zou schrijden en niet meer voldoende haar tot beschikking zou hebben voor verdere "reparaties".
AnthonieH adviseerde mij destijds om eerst maar Fina en Minox te gebruiken en aan te zien of er herstel optreed en of ik Fina " bestendig" ben.( waarvoor ik hem zeer dankbaar voor ben).
Ik heb weinig last van bijwerkingen en heb mij ook niets aangetrokken als ik in bepaalde periodes meer haar verloor, gewoon consequent elke dag fina geslikt en 2 x per dag Minox 5%.

Mijn haarsituatie heeft zich verbeterd, ik kan moeilijk zeggen of er sprake is van hergroei of dat de haren dikker en langer doorgroeien.
Misschien wel een combinatie ervan.
Ik kan helaas ook niet zeggen welk medicijn in welke mate bij heeft gedragen aan deze ontwikkeling want ik ben tegelijk met fina en minox begonnen.

Nu ik weet Fina" bestendig" te zijn denk ik heel sterk over om een flinke Fue te laten uit voeren.
Een Fut zie ik absoluut niet zitten vanwege de litteken en ik geen operatieheld ben. (BRRRRR)

Ik hoop dat ik met mijn bijdrage anderen een hart onder de riem kan steken, dat Fina en Minox zelfs nog op oudere leeftijd kan werken.

De link hieronder laat foto's zien van maart 2007 en maart 2008.
Persoonlijk vind ik de foto's van 2008 te rooskleurig, maar ik krijg het niet beter op beeld.


http://www.mijnalbum.nl/Album=LRGF3A8Y
__________________
Regime va 14 maart 2007:
Finasteride 1,25 mg (een 4e van 5 mg)
Kirkland Minoxidil 5% (2 keer daags)
Multi-vitaminen elke dag (Kruidvat)
nieuwhaar is offline   Met citaat reageren