Los bericht bekijken
Oud 9 april 2002, 21:47   #6
Do
HaarWeb lid
 
Do's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2001
Berichten: 520
Re

Hoi,

Ik heb deze post niet aangemaakt opdat sommigen van jullie weer kunnen gaan discussieren, wat vaak weer op een ruzie uitmondt.

Wilde alleen dat er een rijtje komt met produkten die nergens op slaan. Er zijn teveel mensen die in hun wanhoop duizenden guldens uitgeven aan snakeoils en zich laten beinvloeden door mooie verkooppraatjes.

Moet Rocco echter wel gelijk geven dat we ook een lijstje kunnen maken met wetenschappelijk bewezen produkten die wel werken.(prima plan wat mij betreft).

Kijk wat ik op het internet vond en let vooral eens op de prijs!!!! Als dit geen snakeoil is dan weet ik het ook niet meer!! Bij navraag over deze kuur bleek het te gaan over Etherische olie!! pffffffff, tjonge jonge hoe verzinnen ze het!.

.Pardinou Deze haarkuur is speciaal ontwikkeld voor mensen die haaruitval hebben in een stadium dat ze een oplossing willen die de haaruitval stopt en de haren die uitgevallen zijn weer zoveel mogelijk terug laat groeien ,deze haarkuur is op natuurbasis en er zijn geen nadelige bijwerkingen bekend.
De prijs van deze kuur is voor[/COLOR] 8 weken€ 395,= waarna men de haaruitval heeft gestopt en men korte stoppeltjes kan gaan voelen van de nieuwe haren die gaan groeien .Er is ook een haarkuur met garantie die duurt 6 maanden waarna er zekerheid wordt geboden dat er haargroei komt en de haaruitval stopt komt er geen resultaat wordt er 80% van de prijs verrekend.Heeft u last van alopecia dan geld deze garantie ook deze garantie kuur kost €2250,= [COLOR=red] en wordt volledig begeleid door ons .Deze prijzen zijn introductie prijzen en kunnen in de toekomst worden aangepast . meer informatie nodig bel ons.

Deze adv. is van Haarhoeve Vermaat, wat een Bullshit! De garantievoorwaarden zeggen ze er niet bij zodat het een welles nietes spelletje word als het niet blijkt te helpen (waar je vanuit kunt gaan). Ondertussen ben je f5000,-!!!!!! kwijt voor een potje olie!!

Groetjes Do.
Do is offline   Met citaat reageren