Los bericht bekijken
Oud 6 juni 2011, 13:06   #43
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kara85 Bekijk bericht
Ik heb bij esteworld ook een HT gehad van 2500 grafts na mij inzien net als bij Semih en Pinocan het is niet echt wat je verwacht te veel pijn voor een stukje haar dat als mijn inzien niet natuurlijk groeit vind het niet echt natuurlijk uitzien.

Wat betreft contactpersoon in NL worden Chopper hebben ze me ook aangeboden dat bieden ze zowat aan iedereen aan..
Ze gaven aan voor ieder persoon die ik overhaal en ervoor zorg bij hun te komen zou ik 500 euro krijgen ik vind het waanzin dat ik mensen moet overhalen om 500 euro in me zak te kunnen stoppen HT lukt bij 80% van de mensen niet goed als ik zo de foto's en reacties bekijk. zelf vind ik het bij mij ook niet gelukt, als ik de tijd kon terugdraaien dan had ik het nooit gedaan zoveel geld + pijn en dan ook nog 1 jaar wachten voordat alle ellende voorbij is gaat mij te ver. ik heb 6 maanden last gehad van tintelingen op me hoofdhuid niet bepaald een fijn gevoel.

Mensen die een HT willen ondergaan denk 3x voordat je operatie ondergaat het is niet zo makkelijk en pijnloos als je denkt + niet te vergeten de gewenste resultaat want dat is ook zoals ik al zij 8 van de 10 keer niks!

Mocht je toch een HT willen kijk dan lekker in NL naar een behandeling. Ben zelf ook van turkse afkomst maar vind persoonlijk dat de operaties gedaan worden door assistentes die het niet goed uitvoeren, de echte mensen (chirurgen?) die het zouden moeten uitvoeren innen alleen het geld en daarna zie je zo ook nooit meer alleen op aanvraag, je ziet ze alleen in het begin als je aankomt en op gesprek bent ( consult)
Balen voor je dat het zo heeft uitgepakt.

Wat Chopper ook vroeg, ben je misschien te kaal voor een enkele haartransplantatie en hoeveel grafts heb je ontvangen ?

Cijfers ken ik ook niet, maar dat 8 van de 10 transplantaties niks wordt, vind ik geen waardevolle informatie voor iemand die een transplantatie overweegt, zonder te melden hoeveel grafts en hoe kaal je was/bent. Sowieso, in Nederland moet je al helemaal niet wezen.

Welke situatie hieronder zat je VOOR je transplantatie en hoeveel grafts heb je ontvangen ?

Lucky is offline