Los bericht bekijken
Oud 26 april 2010, 21:53   #2
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roy1984 Bekijk bericht
Beste allemaal,

Graag zou ik wat advies krijgen van de ervaringsdeskundigen die hier actief zijn. Het gaat om het volgende:

Ik ben 26 en heb op mij 21ste 2 HT's bij Transhair gedaan +/- zo'n 1000 grafts. Sinds dien gebruik ik ook propecia. Ik heb een goed resultaat overgehouden aan mijn HT maar helaas wel en aardig litteken. Mijn situatie is in deze 5 jaar niet tot nauwelijks gewijzigd.

Graag wil ik nu mij inhammen (norwood 1) nog wat dichter laten maken en mijn haarlijn iets verder naar voren laten zetten. Ik heb mijn haar een aantal jaar kort gehad zo'n 5 mm en dat staat opzich goed alleen vind ik een strakke haar lijn die helemaal recht en vol is, bij gemillimeterd haar gewoon heel mooi (ook bij andere kapsels). Ik overleef het prima als ik mijn haar zo laat als het nu is want ik heb zeker geen recht tot klagen maar om het perfecte resultaat te krijgen denk ik erover om mijn haar bij de inhammen nog iets te laten opvullen en mijn haarlijn nog iets meer naar voren te verplaatsen.

Bij transhair is het resultaat best goed maar kom ik tot de conclusie dat ik wel erg veel betaald heb. (Rond de €6500 voor 1000 grafts). Nu lees ik hier veel over AC en PRO maar weet echt niet welke ik moet kiezen of welke klinieken het best staan aangeschreven. Ik denk ik rond de 500 grafts nodig. Wat is een redelijke prijs en welke behandeling zouden jullie adviseren (FUT of FUE) daar ik toch al een litteken heb en niet zo heel veel grafts nodig heb.

Kortom een heel verhaal maar wil eigenlijk weten welke kliniek en +/- 500 grafts voor hoeveel??

Alvast bedankt voor jullie tijd
Roy
Je schrijft dat je je haar kort (5 mm) hebt (gehad) en dat je een fors litteken hebt overgehouden.

Valt het litteken dan niet op of heb je daar maling aan?

Qua prijs kan je het beste even op hun sites kijken. Onderhandelen over de prijs staat je natuurlijk altijd vrij.
Ambo is offline   Met citaat reageren