Los bericht bekijken
Oud 9 april 2012, 16:15   #74
Strider
HaarWeb lid
 
Strider's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2006
Berichten: 1.773
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Expert Bekijk bericht
Ja ik vind wel dat jij je op bepaalde vlakken gedeisd hoort te houden. Als jij vind dat er iets niet 'ok' met mij is dan stuur je een mailtje en ga je als moderator niet open en bloot zaken suggereren (wat je al vaker gedaan hebt). Kan je je hier nu echt niet in vinden ? Goed dat heb ik inmiddels zelf ook gedaan dus wat dat betreft staan we nu quite maar het zou nooit in mij opgekomen zijn. Als jij mij gestoord had, dan ik je een prive mail gestuurd. Dan was er niks aan de hand geweest en nu hebben wij elkaar besmeurd. En als leden zich aan de regels moeten houden dan geldt dat voor iedereen en niet alleen voor mensen waar jij geen vriendje van bent. Daar ben je moderator voor. Roepen dat er geen blauwschrift is over hoe jij je hoort te gedragen en dat ik maar een berichtje moet sturen naar de webmaster zijn terechte opmerkingen maar onzin en complete tijdsverpilling. Ik ben naast idioot ook gewoon lotgenoot met zijn eigen ervaringen en zijn eigen meningen. Ik zit er niet op te wachten dat mensen mij gaan zien alszijnde (ex) medewerker van welke kliniek dan ook.
Je bent pas net op dit forum geregistreerd en je maakt je je eigen al zo druk om bepaalde dingen. Beetje raar dat het niet verwonderlijk is dat er gedacht wordt dat je gewoon een oud haarweb lid (of een kliniek medewerker) bent? Daarnaast is er op AnthonieH niets aan te merken, hij doet het meer dan goed, en steekt er enorm veel tijd in, beetje meer respect zou wel op zijn plaats zijn
__________________
Regimen
-0.6mg finasteride (12-2006)
-HW-topicals (04-2007) 2x per dag
Strider is offline   Met citaat reageren