Los bericht bekijken
Oud 11 juni 2003, 13:20   #1
Judith
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 oktober 2002
Berichten: 3
haartransplantatie vrouwen

Hallo allemaal,

Ok de reacties op mijn berichtje van oktober 2002 waren nu niet direct overweldigend, daarom uiteindelijk toch maar naar een kliniek gegaan. Ik ben geweest bij hairplus in rotterdam. Kreeg daar prima uitleg en weet nu exact wat er wel en niet mogelijk is. In mijn geval hoge inhammen is transplantatie prima mogelijk. Al kost me dit wel een aardige duit........Ergens eind augustus zullen er 750 follikels worden geplaatst. Wanneer ik wil kan ik er dan nog eens een keer 400 en vervolgens nog eens 200 laten terugplaatsen. Wat een beetje tegenval is de periode die je moet wachten op echt het komen van haar. Na de "transplantatie" duurt het bij vrouwen 8 maanden voordat er een haar te zien zal zijn. Maar goed ik doe het nu al 34 jaar met dit koppie dus die 8 maanden kunnen er ook nog wel bij. Ik ga nog wel rondshoppen om te kijken of ik een net zo goedvoelende kliniek met vriendelijkere prijzen kan vinden.........ik hoop dat dit alle nog twijfelende vrouwen een beetje over de streep haalt om toch eens te gaan voordat eerste geheel vrijblijvende gesprek. Werkt echt heel verhelderend...........

Groet,

Judith

PS Ik zal me nog laten horen wanneer gedaan is..........
Judith is offline   Met citaat reageren