Discussie: AA in de trein
Los bericht bekijken
Oud 17 oktober 2004, 14:41   #24
Anjo
HaarWeb lid
 
Anjo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 maart 2003
Locatie: Rotterdam
Berichten: 214
Hoi!

Lachen. Tuurlijk kent m'n vent mij zonder pruik! Thuis loop ik vaak zonder (nu met die kou heb ik een piratendoekje op) en mijn kids zijn er ook zeker aan gewend. Mijn pruik gebruiken mijn jongens als een mooi middel om te winnen bij het stoeien, want dan trekken ze hem van mijn koppie. Mag dus niet! Grrrr.

Ik ben toch wel bezig met nadenken over 'bloot' rondlopen. hahaah. Dat staat er ook weer leuk. Ik weet zeker dat ik ervoor kies om een pruik te dragen, gemakkelijk op mijn werk enzo, maar soms is het makkelijk om hem af te zetten. Zwemmen, sauna enzo. Nu schaam ik me eigenlijk niet voor mijn kale koppie, ik ben er meer bang voor dat andere mensen schrikken. Klinkt maf, maar dan moet ik denken aan bijv. vriendjes van mijn zoontje die langskomen. Ik ben bang dat iedereen dat beeld van mijn kale koppie lang bijblijft. Stom eigenlijk, niet? In de zomer lag is stiekum mijn koppie te bruinen in Turkije, oh wat was ik blij dat het lekker bruin werd (dan kijk in de spiegel tegen een lekker gezond koppie aan..).
Ik ga in november een dagje naar de sauna.. zal ik gewoon eens zonder piratendoekje gaan?

Groetjes,

Anjo
(niet zo stoer als ze eruitziet.. haahahahaa)
Anjo is offline   Met citaat reageren