Los bericht bekijken
Oud 16 januari 2019, 10:03   #4
Swoon
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2018
Berichten: 4
Geslacht:
Goh, het ging mij niet om goedkoper uit te zijn. Ik ben bij verschillende haarwerkers geweest in Belgie en deze kwaliteit kwam ik toch nog niet tegen. Die highline toppers zijn op instagram en youtube al heel vaak besproken en uitgebreid geshowd, veel vaker dan welke europese ook. Dus dat zit wel snor. En het is a la minute te bestellen, binnen een week of 2 heb je het in huis, dat vind ik toch ook wel een voordeel want vaak gaat er toch wel een half jaar overheen. Goedkoop wordt het toch niet. Ik ben hier in Belgie geweest daar vragen ze voor een out of the box toppertje met heel weinig haar 1000 euro en dan moest het nog gekruld en geknipt; dat kwam er nog eens bij a 250. Hallo. Dat is geld he.

Als het echt goedkoop moet is amazon misschien ook nog een optie, een complete gok, maar je kan er wel een paar keer naast slaan en misschien toch eens geluk hebben dan en dan ben je nog steeds goedkoper uit. Afijn, je kunt niet meer uitgeven als er in je portemonnee zit he!

Ik vind de voor en na fotos geen aapjes kijken. Het is gewoon tof om te zien dat mensen die er nog erger of even erg aan toe zijn er toch nog keigoed uit kunnen zien met of zelfs zonder topper. Die instagram community is echt heel tof, niet moedeloos, maar je situatie accepteren, en je er niet voor schamen!
Swoon is offline   Met citaat reageren