Los bericht bekijken
Oud 24 januari 2008, 14:24   #4
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
Martine, ik bedenk me ineens dat korpos zo ontstaan is. Zij hebben eerst voor eigen gebruik een laser aangekocht, daarna zijn ze andere mensen gaan behandelen om zo de afbetaling te kunnen doen, en anderen (zij zijn vrij laag geprijsd, prijs is enkel om de minimale kosten te dekken, mensen die daar werken hebben bijna allemaal overbeharing (gehad). Ik zou daar eens informeren. Korpos ligt in Den Haag volgens mij, mss dat zij je meer knn vertellen over mogelijkheden, risico's, ... van eigen aankoop, en evt kun je dr ook eens horen hoe of wat qua behandelingen. Mijn zus gaat er naartoe (vanuit Gent, we zijn afkomstig van België) en is er erg tevreden over, discretie, service, prijs, .... Mss dat je dat een idee kan geven over wat wel en niet kan, hoe, de prijs, ...

Alleszins, laat je hoofd niet hangen, het is en blijft heel vervelend en belemmerend, maar life 's just more than this. Wat je dochtertje betreft, houd het in de gaten, zeker tijdens de puberteit, de meningen zijn over het algemeen erg verdeeld over het op vroege leeftijd laseren en IPL behandelen(vanwege mogelijke terugkeer na aantal jaren, zeker voor bepaalde leeftijd), eventueel kun je tijdens de puberteit, eens gaan horen over mogelijke behandeling met diane of iets dergelijks om evt de overbeharing te drukken. (ook hier zijn de meningen verdeeld over het al dan niet toedienen van deze pil bij jonge meisjes, probeer alleszins, indien ze de pil zou gaan slikken ,toch zeker op zijn minst een lichte pil, of een met meer vrouwelijke hormonen dan andere te kiezen).

Heel veel succes!!!!!

xx marte
Marte is offline   Met citaat reageren