Los bericht bekijken
Oud 4 oktober 2006, 16:10   #1
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Thumbs up Nieuwe mijlpaal : HaarWeb bereikt 10.000 leden!




Mijlpaal

Vandaag, 4 oktober 2006 bereikt HaarWeb wederom een nieuwe mijlpaal. Zoals eerder aangekondigd hier zouden wij dit jaar een ledenaantal van 10.000 gaan bereiken. Vandaag is het zover: Stichting HaarWeb verwelkomt haar 10.000-ste lid!

Ruim 5 jaar geleden -op 5 mei 2001- meldde het eerste lid zich aan op onze site. Dat eerste lid.... was ikzelf. 9.999 mensen heb in de jaren daarna mijn voorbeeld gevolgd, met als resultaat dat wij nu -met de aanmelding van 'duta'- de teller op 10.000 hebben staan.

Zowel de bezoekersaantallen als het aantal leden blijft steevast groeien en ook de snelheid van deze groei (zie de grafiek) neemt elk jaar toe. HaarWeb heeft in de afgelopen maand (sept. 2006) bijvoorbeeld bijna 40.000 (gemiddelde over 2006 is: 35.000 p/mnd) unieke bezoekers gehad, waarvan er nu dus 10.000 lid zijn geworden. Wellicht ook interessant om te vermelden is dat HaarWeb de afgelopen maand bijna 3.000.000 (3 miljoen!) hits te verwerken heeft gekregen (gemiddelde over 2006 is: 2,5 miljoen p/mnd).

Als deze groei zich zo blijft voortzetten, dan verwacht ik dat wij binnen 4 jaar ons 20.000-ste lid kunnen verwelkomen. Ik heb het al eerder gezegd, maar deze getallen geven duidelijk aan dat wij met HaarWeb in een grote maatschappelijke behoefte voorzien. Het is fijn om te zien dat zoveel mensen zoveel aan HaarWeb hebben.

Op naar de volgende 10.000!



Met hartelijke groeten,



__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------
Webmaster is offline   Met citaat reageren