Los bericht bekijken
Oud 2 maart 2007, 11:21   #6
hairobservator
QuickGrafting = FUTURE
 
hairobservator's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2005
Locatie: 's-HEERENBERG(NL)
Berichten: 1.111
Thumbs up HaarWeb is OK!

Met vergelijkende websites in bijvoorbeeld Duitsland of de U.S.A. is HaarWeb duidelijk beter(!), voor mij eigenlijk "the best" op dit moment!

Vooral de niet blinkende reclame van haargroeiproducten of ht-klinieken vind ik super en rustgevend voor dit haarforum!

Ook het idee met skype vindt ik vooruitstrevend en innovatief!

De bezoekersgetallen zijn super en deze zullen alléén maar toenemen!
Volgens mij gaat 2007 het jaar van het haar worden!

Er is nog een hoop werk aan de winkel want nog bijna niemand weet bijvoorbeeld precies wat een haartransplantatie(HT) is, men denkt vaak dat lichaamshaar wordt verplant en de vraag "groeien deze haren ook dan!" wordt toch nog heel vaak gesteld, men weet niet eens dat er haarwortels uit de haarkrans worden verplant/verplaatst(!), maar te zwijgen over de verschillende methoden & technieken hiervoor!

Baanbrekend nieuws in 2007 is de nieuw gevonden haarkunde door Holger Sonnenwald die al jaren wordt verketterd voor zijn nieuwe revolutionaire kijk op het thema haaruitval & kaalheid!

De huidige wetenschap geeft géén kloppende verklaring voor de menselijke haaruitval! De oude haarkunde met erfelijke haaruitval en hormoonstoringen zal plaats moeten maken voor de nieuwe haarkunde van deze Duitse haarexpert alias haartherapeut!

Verder wens ik HaarWeb zeer veel succes want ook voor mij heeft deze website veel gedaan en ik heb ervan geleerd!

Groet Hairobservator
Expert op het gebied van haartransplantatie & haarregeneratie

Laatst gewijzigd door hairobservator; 2 maart 2007 om 11:26
hairobservator is offline   Met citaat reageren