Los bericht bekijken
Oud 10 augustus 2007, 09:38   #2
Juutje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 juni 2007
Berichten: 100
Hoi Rosalinda,
Ik ben ooit ook zo'n doe het zelf laserapparaat tegengekomen al surfend op het web. Het zou inderdaad een goede uitvinding zijn (ik hou er niet van om naar schoonheidssalons te gaan..), maar ik vraag me af in hoeverre zoiets veilig in gebruik is... Laser is toch wel iets heel heftigs volgens mij waarvan je ook goed moet weten hoe je het dient te gebruiken. Zijn er andere haarwebbers die hier een mening en/of ervaring mee hebben?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rosalinda Bekijk bericht
Hallo iedereen,

Ik ben hier nieuw. Ik zal me dan ook maar eerst voorstellen: ik ben een jongedame van 24 jaar oud. Ik heb last van overbeharing, dagelijks wordt ik hiermee geconfronteerd. Ik ben toevallig op dit forum terechtgekomen en moet eerlijk zeggen dat ik gerustgesteld ben als ik verhalen van andere leden lees, ze hebben het soms moeilijker dan ik. Maar goed, ik heb van alles geprobeerd maar het is zo duur en ben gestopt. Nu heb ik een apparaat gevonden en wil vragen of er leden zijn die hiermmee ervaring hebben. Het apparaat heet:
Laser Hair Remover van RIO kun je kopen aan de prijs van ong. 200 euro

"Een nieuwe, veilige en pijnloze epilatie-techniek die u een permanent resultaat garandeerd! Geen dure bezoekjes meer aan het schoonheidssalon: dit apparaat gebruikt u gewoon thuis. Revolutionaire lasertechnologie: doodt de haarwortel zonder de huid te beschadigen. Definitieve epilatie voor gezicht, oksels, benen, bovenlip en bikinilijn. Voor elk haartype. Niet geschikt voor Afro-Carraïbische of zwarte huidtypes. Geleverd met gebruiksaanwijzing."


Laser Hair Remover van RIO

Kan dit? Is dit te vertrouwen?

Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.
Alvast bedankt!
Juutje is offline   Met citaat reageren