Los bericht bekijken
Oud 23 januari 2008, 17:16   #13
hannakr
medewerker laser-kliniek
 
hannakr's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 december 2007
Locatie: Delft
Berichten: 75
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nordman Bekijk bericht
Hmm,

tis een tijd geleden dat ik hier ben geweest, ik wilde eind 2007 beginnen met een behandeling voor mn rug en bovenarmen maar ik durf nog steeds niet eigenlijk

Ik ben toch te bang dat ik er blijvend schade aan overhoud ofzo, bijv littekens, brandwonden...dan ben ik gewoon al mn geld kwijt! Pas zag ik bij Life & Cooking een vrouw die is behandeld voor der gezicht (iets met botox ofzo weet het niet meerprecies), oke tis iets anders dan overbeharing maar het kwam allemaal doordat degene die het uitvoerde het gewoon niet goed deed en volgens mij geen diploma/certificaten had...het zou je maar overkomen zeg!

Toch wil ik wel IETS doen, tis 2008..een nieuw jaar en tijd voor actie maarja, wanneer, hoe, waar etc..i dont know!

Heeft er iemand wel eens van GEM Technology gehoord? zie deze site:
http://www.ankiewillems.nl/behandelingen/index.html > ontharen en dan naar GEM...

Tis zo verleidelijk en zo dichtbij voor mij en de prijs 1/4 deel van de rug : 100,00 euro dat zou voor mij ideaal zijn aangezien ik alleen de bovenkant van mn rug wil..

(edit) ik las trouwens het volgende:
'Instituut Ankie Willems is aangesloten bij ANBOS en CIDESCO' zegt iemand dat iets? Hoe kan ik er achter komen wanneer zo'n instituut echt goed is en in het bezit is van certificaten....

Voorlopig kijk ik rond, ik kan me nog een kliniek (?) uit Den Haag herinneren waarbij de prijs ook meeviel en waar mensen werken die zelf ook last hadden van overbeharing. Belangrijkst is toch dat het een betrouwbare instelling is en dat het wordt uitgevoerd door iemand met een diploma/certificaten...
Hoi Normann,

Heel begrijpelijk dit allemaal! ik had vroeger ook last van overbeharing en heb een grote zoektocht gehouden voor de juiste oplossing. Al die onzekerheden en onduidelijkheden, ik werd er gek van. Gelukkig heb ik de juiste keuze gemaakt en ben ik in 2006 bij een goede kliniek terecht gekomen. Ik ben reuze tevreden en het werkt echt!
Sinds 9 maanden werk ik ook in deze kliniek en beleef ik het plezier andere mensen te helpen bij hun probleem en onzekerheden weg te nemen. Het vervelende is dat op tv en internet altijd de vervelende verhalen worden verteld, waardoor je een beetje angstig wordt voor lasers en andere cometische dingen. Een laserapparaat is een super ding, mits er goed mee omgegaan wordt. Het zoeken naar een goede kliniek is moeilijk en daarmee kan ik je niet helpen, omdat ik geen reclame wil/mag maken.

Ik wens je succes in je zoektocht, en wie weet zie ik je toevallig in mijn kliniek

Groetjes Hanna
hannakr is offline   Met citaat reageren