Los bericht bekijken
Oud 16 mei 2008, 17:31   #3
Deartje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 mei 2008
Berichten: 4
Dat apparaatje van Tell Sell is inderdaad niet veel waard.
Maar er is ook de TRIA. En ik kan je zeggen, die is zowel zeer veilig en makkelijk in gebruik en hij werkt bijna net zo goed als een proffesionele laser. Ik heb mijn oksels en onderbenen bij Aesthetic Team in Vlijmen laten laseren. Voor beide gebieden had ik 8 behandelingen nodig. Het resultaat was erg goed, maar ik vond het ook heel erg prijzig. Ik wilde ook graag mijn armen, bikinilijn en haar rond tepels en navel laten doen. Maar aangezien dat weer heel veel geld zou kosten en mijn zus ook van plan was om bepaalde gebieden te laten behandelen, hebben we besloten om te kiezen voor een laser voor thuisgebruik. Allereerst zagen wij ook die Salon Laser Hair Remover. Maar na heel wat negatieve reacties te hebben gelezen over dat apparaat, besloten we om verder te kijken. Zo vonden wij TRIA. Ook een laserapparaat voor thuisgebruik, maar veel en veel beter. Het is wel erg duur, maar liefst duizend! euro. Maar als je het vergelijkt met laten laseren bij een kliniek, ben je echt veeeeel voordeliger uit. Vooral ook omdat ik en mijn zus besloten dat apparaat samen te gebruiken, was dit voor ons een goede optie. Nu zijn we zo'n 4 maanden en 3 behandelingen verder, en ik kan je vertellen dat het bijna net zo goed werd als de laser bij de kliniek. Echt fantastisch. En we hebben die duizend euro al dik en dun 'terugverdiend'. Waarschijnlijk zal er nog zo'n 5 behandelingen nodig zijn.
Als je wilt kun je ook op de site kijken http://www.tria.co.uk/.
Hopelijk helpt het bij jullie net zo goed. Het kan natuurlijk ook per huidtype verschillen. Je moet echt een lichte huid en donkere haartjes hebben.
Deartje is offline   Met citaat reageren