Los bericht bekijken
Oud 2 mei 2012, 14:03   #6
Mew
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 maart 2012
Berichten: 9
week 6 [3e behandeling]

Na 2 behandelingen.


Toch wel meer resultaat dan verwacht,
mijn benen gaan erg hard. De haren die er zijn lijken ziekjes,
met andere woorden dun en fragiel.

Op andere plekken op het lichaam is het wat minder,
maar zeker wel vermindering.
Kalen plekken hier en daar, lekker charmant ook.

Ik had alleen de fout gemaakt met mijn oksels de vorige keer,
de lumea perongeluk te zacht gezet [2] en daar is dus helemaal geen vooruitgang geboekt.
Verbaasde me, ik moet dus concluderen dat als je een vrij donkere huid hebt en dus geforceerd op 1 a 2 moet schieten je weinig resultaat gaan zien.
Ik durfde niet nog maal mijn oksels op hogere stand te doen dus tja.


Wat me wel opvalt is dat stukken waar ik toch wat dunne haren heb geflitst deze toch echt compleet verdwenen zijn sinds de 1e keer.
Ze kunnen roepen dat het niet op dunne haren werkt maar in mijn geval toch echt wel!
Misschien een beetje hoop voor dames met heel veel blonde haartjes bv in het gezicht. Misschien hopen dat iemand in de buurt een lumea aanschaft en je deze 1 keertje op een stukje blond mag uitproberen?
Wie weet werkt het bij meerdere mensen wel.



Behandeling 3.


Verbaas me hoeveel handiger je word,
nu de 3e keer en ik deed veel langer met de accu.
Ik heb nu 1 been nog niet kunnen doen omdat mijn accu leeg was en ik weg moet zometeen en ik voel een verschrikkelijk verschil tussen de geflitste kant en de geschoren kant.

Mijn gevoelige huid schreeuwt het werkelijk uit op mijn onbehandelden been,
de stoppels die nu net onder de huid zitten doen echt zeer ook al zijn de haartjes allemaal zielig en verzwakt.
Op de behandelde kant, helemaal nergens last van.
Het ziet er naar uit dat de het geflitst de haren echt nog meer weg branden als voorgaande 2 keer tot het punt nu dat ik geen pijn meer heb van het scheren na behandelen.

Toch een prettig vooruitzicht.

Ik ben benieuwd naar de komende paar dagen,
de haartjes die nu geflitst zijn moeten vaak even uitgroeien/vallen what ever.
En dan kan ik na 3 tot 5 dagen wel zien wat de gevolgen van vandaag zijn voor het haar groei dilemma.

Ik zou even kijken of ik wat foto's kan maken van mijn benen dan,
nu zo net na het scheren ziet het er uit als een horror fabriek dus dat doen we nog maar even niet.
Mew is offline   Met citaat reageren